بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ساختن پیوند امروزه به یک گوهر قدیمی تبدیل شده است ، زیرا ما از مدتی به این استراتژی می پردازیم. در واقع این دوز ضروری ترین وب سایت ما است و پیوندهای با کیفیت می توانند باعث ایجاد ترافیک ارگانیک و بهبود سئو سایت شوند ، اما این یک تجارت پر مخاطره است زیرا یک پیوند بد می تواند کل نمایش را خراب کند (شما در واقع می توانید خطای مربوط به وب مسترها را برطرف کنید بنابراین فایده ای ندارد).

به هر حال ، وقتی نوبت به لینک سازی می رسد ، چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ پست مهمان ، اظهار نظر ، پیوندهای نمایه ، وب 2.0 ، pbn و اینگونه است ، درست است؟

لینک سازی

1. مقالات: 
ممکن است فکر کنید که این تاکتیک بسیار قدیمی به نظر می رسد و ایجاد پیوند قطعاً از نوشتن مطالب با کیفیت ، اشتباه است.
محتوا همیشه پادشاه بوده و باور کنید ، این استراتژی هنوز هم کار می کند اگرچه ایجاد پیوندها واضح است.
حالا ، دقیقاً چطور کار می کند؟ ساده ، فقط محتوای طولانی ایجاد کنید و به یاد داشته باشید ، کیفیت مهم است. اطمینان حاصل کنید که مقالات عمیق طولانی با اطلاعات مفید داشته باشید و آن را کاربر پسند کنید.
داشتن محتوای خوب تأثیر زیادی می گذارد و واقعاً به شما کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشید ، منظور من این است که چه کسی نمی خواهد محتوای آموزنده را بخواهد؟ بنابراین ، حتماً مقالات عالی بنویسید و برای گرفتن فراز و نشیب بالاتر آماده باشید.
2. پیوندهای مرده خود را بازیابی کنید:
ممکن است تعداد URL های مرده زیادی وجود داشته باشد که در برخی از صفحه های دیگر یافت می شود و به طور معمول یک خطای 404 است ، گاهی اوقات مدیر وب سایت لینک ها را اشتباه قرار می دهد و بنابراین ، این نوع خطا رخ می دهد ، به طور خلاصه بک لینک شما خطای 404 را دریافت می کند و چنین خطاهایی می تواند ثابت شود ، اما ، چگونه؟
ابزار بازیابی آب پیوند می تواند تمام 404 خطای سایت شما را جستجو کند و پس از یافتن ، باید سعی کنید آن لینک ها را بازیابی کنید.

3. اینفوگرافیک
در واقع قالب ها بیشتر از کلمات می گویند و ارسال اینفوگرافی سایت شما روشی بسیار منحصر به فرد برای بدست آوردن بک لینک است.
افراد معمولاً الگو را جذاب می دانند و تمام چیزها را می خوانند ، بنابراین سعی کنید کل اینفوگرافیک را جذاب کنید و هرچه بیشتر اطلاعات را بارگیری کنید.
ایجاد یک اینفوگرافیک در سایت خود.
تمام اطلاعات را پر کنید و مطمئن شوید URL وب سایت های خود را اضافه کنید.
اینفوگرافیک را روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ارسال کنید و آماده حرکت هستید.
4- محتوای جدید اضافه کنید
منظورم از مطالب جدید چیست؟ منظورم چنین موضوعی است که هنوز توسط ویکی پدیا پوشیده نشده است.
فرض کنید شما چنین اطلاعاتی دارید که هنوز در ویکی پدیا در دسترس نیست ، عالی به نظر می رسد ، درست است؟
از طریق این ، شما می توانید با انتشار پست خود یا پیگیری نگرانی خود از طریق نامه به راحتی بخشی از ویکی پدیا شوید.
5. حد نصاب
Quora بزرگترین وبلاگ پرسش و پاسخ است و میلیون ها نفر در آن حساب خود را نگه می دارند ، شما می توانید به طور جدی ترافیک جهنمی را رانندگی کنید و در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.
یک حساب Quora ایجاد کنید.
پاسخ به سؤالاتی که در آنها بسیار باتجربه هستید و دانش کافی از سؤالاتی که می خواهید ارسال کنید ، نگه دارید.
به روزرسانی حساب خود را ادامه داده و شروع به دریافت رای گیری و دنبال کننده می کنید.
فرض کنید پست شما توسط 10،000 نفر مشاهده شده است و از این تعداد هزار نفر از سایت شما بازدید کردند ، باور نکردنی است ، اینطور نیست؟
در صورت داشتن مشخصات عالی ، می توانید ترافیک بیشتری را هدایت کنید.
در واقع شما پیوند "دنبال نشده" دریافت خواهید کرد ، اما حداقل می خواهید میزان زیادی از ترافیک را که دغدغه اصلی در اینجا است ، رانندگی کنید.
6. ابزارهای آنلاین خود را ایجاد کنید
چه کسی عاشق چیزهای رایگان نیست؟ برخی از ابزارهای رایگان ایجاد کنید و یک SEO اصلی یا محلی را روی آن انجام دهید و یا با سرمایه گذاری مقداری در AdWords ، آن را اجرا کنید.
چگونه کمک می کند؟ مردم از ابزارهای رایگان شما استفاده می کنند و از این طریق از سایت شما آگاه می شوند ، ممکن است دوباره و دوباره به همان دغدغه مراجعه کنند ، فرض کنید شما یک ابزار جستجوگر ادبی را ایجاد کرده اید - بازدید کنندگان آن را دوست داشتند و آنها دوباره بازدید می کنند و حتی ممکن است شما را توصیه کنند. سایت.
شما می توانید کدهای تبلیغ را قرار دهید یا حتی می توانید سایت رسمی خود را پیوند دهید و این می تواند ترافیک سنگین را به صفحه وب شما وارد کند.
این یک راه عالی برای استقبال از لینک های جدید است.
7. ارسال مهمان
این یک کارت ویزیت قدیمی است ، اینطور نیست؟ خیر ، ارسال مهمان برای این عرصه بسیار جدید است و گرفتن فرصتی برای نوشتن پست مهمان در سایت با اقتدار بسیار دشوار است.
بیشتر صاحبان وب سایت اجازه ارسال نامه مهمان را صادر می کنند و حتی پیوندهایی را به وب سایت خود ارائه می دهند. اگر موضوعی جالب در زیر آستین خود داشته باشید ، می تواند بازدید کنندگان زیادی را به طور جدی جذب کند.
این نه تنها برای شما سودآور است بلکه کاملاً مانند معامله ای برای صاحبان وب سایت است که امکان انجام یک پست مهمان در سایت خود را نیز دارد.
8- از بک لینک بخواهید
در بعضی از سایتهای دارای مقام عالی مرتب کنید که طاقچه آنها مربوط به شماست ، یک بررسی منظم داشته باشید. لینک های سایت را جاسوسی کرده و لینک های خراب را بررسی کنید.
پیوند شکسته هنگام منقضی شدن دامنه یا وب سایت آدرس خود را تغییر داده و دامنه جدیدی ایجاد می کند.
اکنون ، شما از یک لینک شکسته آگاه هستید و در واقع می توانید به عنوان جایگزینی برای آن لینک خراب ، یک لینک به آن وب سایت بدست آورید.
یک ایمیل در رابطه با آن ارسال کنید و از آنها بخواهید با افزودن سایت خود ، لینک خراب را برطرف کنند.
با استفاده از یک بک لینک رایگان از یک سایت با قدرت بالا بهره مند می شوید.
این ساده ترین و مطمئن ترین راه برای ساخت بک لینک است و می توانید با بسیاری از سایت های دارای قدرت بالا نیز همین کار را انجام دهید. شما فقط باید در هنگام درخواست آن مراقب باشید ، فقط حرفه ای باشید و ممکن است کار خود را انجام دهید.
خلاصه
ساخت لینک مهمترین مرحله برای هر وبلاگ نویسی است و شما باید هنگام انجام بازی خود مراقب باشید.
اینها برخی از روشهای منحصر به فرد من برای سرقت بک لینک بودند و این امر بارهای ترافیکی را برای من فراهم کرده است.
آینده پیوندهای ساختمان قوی به نظر می رسد و در نهایت بسیاری از ایده های جدید باز خواهند شد ، اما در حال حاضر این تنها ترفندهایی بودند که می توانند بازی لینک سازی را تغییر دهند.

 

  • meysam shams