بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تولد اینترنت روشهای جدیدی برای کسب درآمد بشر برای نسل بشر فراهم کرده است. با کمک ارتباط اینترنتی مناسب مانند برنامه قرن اینترنت ، می توانید هر ماه دلار زیادی از خانه خود تهیه کنید.

فروش مواد استفاده شده ، وبلاگ ، فرم های پر کردن و رسانه های دیجیتال از راه های بسیاری است که می توانید با استفاده از اینترنت کسب درآمد کنید. سئو توجه بسیاری از نویسندگان در سراسر جهان را به خود جلب می کند. تکنیک های سئو را می توان برای محتوای On-Page و همچنین سئو خارجی استفاده کرد.

وبلاگ نویسان معتقدند که تکنیک های SEO برای هر دو نوع محتوا یکسان است. با این حال ، SEO برای محتوای On-Page به روشی متفاوت اجرا می شود. در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید با کمک سئو ، محتوای On-Page خود را بهتر کنید.

 

سئو داخلی

نکاتی درباره سئو برای بهبود محتوای صفحه: 

اهمیت محتوا

برای بیان صریح ، محتوا اولین چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید. مطالب شما بلندتر از هر تکنیک سئو که می خواهید برای محتوای On-Page استفاده کنید صحبت می کند. پس از نوشتن مطالب ، آن را با دقت تصمیم بگیرید و دوباره تصحیح کنید و مطمئن شوید که از هرگونه سرقت ادبی عاری است.

علاوه بر این ، محتوای شما باید با موضوعی که انتخاب کرده اید باشد. قبل از نوشتن مطالب خوب تحقیق کنید تا ایده بهتری داشته باشید. محتوا باید به اندازه کافی کارآمد باشد تا تمام اطلاعات مورد نظر برای برقراری ارتباط منتقل شود.

Loading را سریعتر کنید


Google رتبه بندی سرعت بارگذاری وب سایت را به عنوان یکی از فاکتورهای جستجوگرها آغاز کرده است. اگر وب سایت شما مدت زمان زیادی برای بارگیری دارد ، مطمئن باشید که گوگل آن را به رتبه خوبی نمی رساند. شما باید برخی از تکنیک ها را استفاده کنید تا وب سایت شما سریعتر از گذشته بارگیری شود. امروز با خدمات مشتری Centurylink تماس بگیرید و یک اتصال سریع برای سرعت بخشیدن به سرعت خود داشته باشید.

شکستن محتوا
شما باید محتوای خود را به برچسب های مختلف مانند H1 ، H2 ، H3 و متن عادی تقسیم کنید. این نه تنها به خوانندگان شما کمک می کند تا محتوا را درک کنند بلکه باعث می شوند ترافیک بیشتری به صفحه وارد شود. علاوه بر این ، خزنده گوگل استفاده از برچسب ها را نیز دوست دارد. می توانید اطلاعات زیادی در مورد این برچسب ها را در وبلاگ های مختلف پیدا کنید.

جاسازی آدرسهای اینترنتی: -
قرار دادن آدرس اینترنتی در محتوا پایه بازاریابی سئو است. درج آدرس اینترنتی در محتوا ، ارزش صفحه را بالا می برد و بینندگان بیشتری نیز به خود اختصاص می دهد. شما باید لینک هایی را پیدا کنید که برای شما معتبر باشد و همچنین کوتاه باشد. خزنده گوگل از پیوندهای طولانی URL خوشش نمی آید و از این رو وب سایت را نیز پایین می آورد.

این نکاتی بود که مطمئناً در صورت به کار بردن ، باعث می شود رتبه Google شما بالا برود. شما می توانید بسیاری از تکنیک های جالب و آسان را برای بهتر کردن سایت On-Page خود پیدا کنید.

مطالب مرتبط:

http://shamsseo.blog.ir

مطالب مرتبط:

نکاتی برتر برای تأثیرگذاری بیشتر کلمات کلیدی در استراتژی سئو خود

اهمیت نقشه سایت در سئو

 

  • meysam shams
  • ۰
  • ۱

بهینه سازی وب سایت خود بیشترین اهمیتی را برای شما دارد؟ بدون شک می گویید ظاهر سایت اهمیت زیادی دارد. ظاهر سایت شما ، معماری آن و نحوه نمایش مطالب در معرض دید عموم ، نقش مهمی در سئو کنونی امروز دارد. همه تصاویر خوب را دوست دارند ، این قابل درک است ، بنابراین مطمئن باشید که در سئو داخلی خود را به درستی مدیریت می کنید.

Off-Page SEO Edmonton - Build Your Online Reputation with Kastle Media

اما سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی همه چیز مربوط به فعالیتهای "خارج" شما به منظور ارتقاء وب سایت شماست: ایجاد لینک ، بهینه سازی رسانه های اجتماعی ، سئو محلی و سایر عوامل. وقتی در مورد SEO off-page صحبت می کنیم ، در مورد روشهای مختلف افزایش محبوبیت وب سایت صحبت می کنیم.

آیا واقعاً SEO این روزها معنای زیادی دارد؟

سئو داخلی قطعاً موضوعی است که باید در نظر بگیرید. معماری و ظاهر یک وب سایت ، خود محتوا و قالب بندی آن ، بهینه سازی اسکیما و تعداد زیادی از عناصر دیگر تصویری از وب سایت شما ایجاد می کند و شما را به مشتری میرساند.

با این حال ، این فقط بخشی از معادله سئو است.

برای یافتن محبوبیت وب سایت شما و به رسمیت شناختن آن به عنوان یک برند واقعی ، سئو از صفحه Off وجود دارد.

منظور از سئو خارجی علاوه بر محبوبیت چیست؟

علاوه بر ایجاد شهرت ، امتیازهای دیگری نیز برای رتبه بندی وب سایت خود کسب خواهید کرد. تبلیغ شایسته باعث می شود پروفایل بک لینک شما غنی شود ، ترافیک و اعتبار دامنه شما را افزایش دهد به یاد داشته باشید که بک لینک هایی که به وب سایت شما اشاره میکنند باید مرتبط ، قابل اعتماد ، پاک و غیر اسپم باشند.

بیایید با تکنیک های سئو خارجی شروع کنیم و آنها را به گروه های خاصی تقسیم کنیم.

با استفاده از استراتژی های ساخت بک لینک ، پروفایل بک لینک خود را بهبود بخشید

هدف شما پیوندهای شایسته است. این پیوندهایی هستند که صاحبان وب سایت در سایتهای خود قرار می دهند زیرا از مطالب شما قدردانی می کنند و در عوض چیزی نمی خواهند.

Off Page SEO Techniques Archives - Solwin Infotech

بعضی اوقات صاحبان وب سایت به دنبال تبادل بک لینک هستند ، یعنی وقتی شما از وب مسترها می خواهید لینک شما را وارد کنند ، آنها موافقت می کنند و این کار را انجام می دهند و شما نیز لینک آنان را قرار میدهید. یا بک لینک یک طرفه که یک بلاگر مطلب شما را میپسندد و به آن لینک میدهد.

یک اطلاعات مهم وجود دارد که یک مدیر وب سایت باید هنگام ایجاد پروفایل بک لینک به خاطر داشته باشد. هر وب سایتی که به سایت شما پیوند می زند باید با وب سایت شما ارتباط موضوعی داشته باشد. هر صفحه که به یکی از صفحات شما پیوند دارد باید موضوعی را نشان دهد که به محتوای نمایش داده شده در صفحه شما مربوط باشد.

 

اگر وب سایتی در حوزه کاری شما به شما پیوند داده باشد ، به این معنی است که شما از برخی قدرت و سطح اطمینان برخوردار هستید و Google در نهایت متوجه این موضوع خواهد شد. یک پیوند به خودی خود ارزش پیدا می کند زیرا مردم با آن کار خواهند کرد: روی آن کلیک کنید ، مطالب خود را یاد بگیرید ، کالاهای خود را بخرید و هر از گاهی به سایت خود بازگردید. در عوض شما از ترافیک بهتری ، اعتبار دامنه بالاتر و پروفایل بک لینک با ارزش تر دریافت خواهید کرد.

پیوندی که در یک وب سایت نامربوط درج شده است ارزش زیادی برای شما به ارمغان نخواهد آورد زیرا این هدف خود را برای خوانندگان تحقق نخواهد داد. هیچ بازدید و یک نرخ تبدیل صفر این لینک را بی ارزش خواهد کرد.

نحوه به دست آوردن بک لینک

به دست آوردن بک لینک همیشه یکی از بزرگترین مشکلات صاحبان وب سایت بوده است.

اول ، در حال حاضر بسیاری از وب سایت های موفق در اینترنت وجود دارند ، که محتوای آنها را با ارزش تر نشان می دهند. دوم ، وب مسترها همیشه مایل هستند از منابع دارای قدرت دامنه بالاتر و محبوبیت عمومی بک لینک بگیرند. در هر دو مورد دشوار است که نشان دهید شایسته دریافت بک لینک از چنین وب سایت هایی هستید.

راه هایی برای کسب بک لینک وجود دارد، و از جمله آنها:

جای گذاری لینک های شکسته

این روش فقط در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که صد در صد اطمینان داشته باشید که پیوند شکسته وجود دارد. کار شما این است که با یک صاحب وب سایت تماس بگیرید و از او بخواهید که بک لینکی را برای مقاله خود در همان موضوعی که بک لینک شکسته یک بار اشاره کرده است ، قرار دهد.

ایجاد یک اینفوگرافیک

افرادی مانند اینفوگرافیک ها را دوست دارند و وب مسترها هم چنین کار می کنند زیرا همیشه ترافیک زیادی به همراه دارند و "اینفوگرافیک" در واقع یک جستجوی محبوب است:

infographic_search_volume

 

بدیهی است که ارزش ایجاد وقت برای ایجاد اینفوگرافیک را دارد. وقتی سرانجام اینفوگرافیک خود را انجام دادید و مکانی را می خوانید که کاملاً متناسب باشد ، نترسید از یک مدیر وب سایت یا نویسنده مقاله بخواهید که آن را با پیوند به منبع اصلی اضافه کند.

 

تکنیک آسمان خراش

ایده این تکنیک این است:

پروفایل backlink رقیب را ردیابی کنید.

بیاموزید که کدام لینک خاص یا نوع بک لینک بیشترین ارزش را برای آنها به ارمغان می آورد.

از صاحبان وب سایت های پیوند دهنده بخواهید تا به شما نیز لینک دهند.

برای این تکنیک ، شما قطعاً به ابزار جاسوسی بک لینک نیاز خواهید داشت ، که پروفایل کامل بک لینک هر یک از رقبای شما را نشان می دهد. تجزیه و تحلیل کنید که کدام بک لینک ها بیشترین ارزش را دارند و سعی کنید آنها را به دست بیاورید!

پست مهمان

شخصی اخیراً گفت که وبلاگ نویسی مهمان دیگر یک استراتژی موفق نیست. برخی دیگر هنوز هم از ایده وبلاگ نویسی میهمان یک تکنیک سودمند پشتیبانی می کنند. ما تمایل داریم که با گروه دوم به توافق برسیم.

سئو خارجی چیست | off page سئو چیست | سئو خارجی

وبلاگ نویسی مهمان برای کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند دشوارتر شده است. هدف هر نویسنده این است که نام خود را پیدا کند و مهمتر از آن  پیوندی به منبع آنها در یک وب سایت بسیار پرطرفدار و دارای قدرت دامنه بالا. با این حال ، بیشتر اوقات به این روش کار نمی کند. اکنون تنوع زیادی از نویسندگان مناسب و معقول وجود دارد که خودشان به تنهایی ممکن است چیزهای زیادی را به وب سایتی که می خواهند برای آن بنویسند بیاورند. در نتیجه ، وب مسترها ممکن است به خودشان اجازه دهند که انتخاب کنند و حتی امتناع کنند.

بنابراین ، چگونه می توانم یک وبلاگ نویس مهمان موفق باشم؟

شروع به نوشتن برای وب سایتهای جزئی کنید زیرا انتشار در آن ها آسانتر است.

چگونه می تواند این کمک کند؟

با نوشتن چندین منبع جزئی که ممکن است مخاطبان متفاوت باشند ، خوانندگان را با شما و دانش خود در مورد موضوعات خاص آشنا می کنید. نام شما بیشتر و بیشتر قابل تشخیص خواهد شد. تعداد بیشتری از افراد پست های شما را در اینترنت پیدا می کنند و حتی به عمد به دنبال آنها می گردند. در نتیجه ، شما محبوبیت و اقتدار بیشتری کسب خواهید کرد.

مصاحبه

مصاحبه ها چیز خوبی است. فرقی نمی کند مصاحبه گر باشید یا مصاحبه شونده باشید. در ذهن مردم ، مصاحبه ها با نوعی اقتدار ، حداقل در بعضی از حوزه ها همراه است.

بررسی از خارج

یکی از ساده ترین راه ها برای مراجعه بیشتر به سایت شما ، این است که در بررسی ها توسط افرادی که قبلاً دارای اقتدار در طاقچه شما هستند ، نمایش داده شود. برخی از سخنان در مورد شما از آنها باعث می شود تا مردم بررسی کنند که شما کی هستید و با شما چه می گذرد.

جمع بندی لینک

جمع بندی لینک معمولاً توسط وب سایتهایی با قدرت دامنه بالا و مخاطبان گسترده انجام می شود. اگر مقاله خود را برای گردآوری لینک ارسال کنید ، باید محتوای با بالاترین کیفیت را ارائه دهید.

از دوستان بخواهید

اگر یکی از دوستان شما وب سایت دارد ، چرا درخواست کمک نمی کنید؟ او ممکن است پیوندی را برای مقاله اخیراً در وب سایت خود درج کند که توجه و ترافیک بیشتری به محتوا یا محصول شما جلب کند. در نمایه بک لینک خود یک دامنه پیوند دهنده دیگر خواهید داشت.

پیوندها ممکن است برای وب سایت شما مفید و مضر باشند. پیوندهای اسپم و سمی باعث کاهش رتبه ها می شوند ، بنابراین همیشه مراقب باشید. بررسی کیفیت بک لینک ها به شما کمک می کند تا تمام پیوندهای منتهی به وب سایت خود را کنترل کرده و از هرگونه خطر دوری کنید.

http://shamsseo.blog.ir

مطالب مرتبط:

نکاتی برتر برای تأثیرگذاری بیشتر کلمات کلیدی در استراتژی سئو خود

اهمیت نقشه سایت در سئو

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

بسیاری از نکات و ترفندهای مربوط به سئو وجود دارد که به بهینه سازی سایت کمک می کند اما یکی از این موارد ، اهمیت آن که گاه دست کم گرفته می شود نقشه های نقشه هستند. نقشه سایت ، همانطور که از نام آن پیداست ، فقط یک نقشه از سایت شما است - یعنی در یک صفحه واحد که ساختار سایت ، بخش های آن ، پیوندهای بین آنها و غیره را نشان می دهید. نقشه سایت باعث می شود سایت شما آسانتر شود و نقشه سایت به روز شود. سایت شما هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو مناسب است. نقشه سایت یک روش مهم ارتباط با موتورهای جستجو است. در حالی که در robots.txt شما به موتورهای جستجو می گویید قسمت هایی از سایت شما از ایندکس کردن جدا شود ، در نقشه سایت خود به موتورهای جستجو می گویید کجا می خواهید بروید.

نقشه های سایت خبری جدید نیست. آنها همواره بخشی از بهترین شیوه های طراحی سایت بوده اند اما با پذیرش نقشه های نقشه توسط موتورهای جستجو ، اکنون آنها نیز از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. با این حال ، لازم به توضیح است که اگر شما به نقشه سایت عمدتا از منظر سئو علاقه مند هستید ، نمی توانید فقط با نقشه معمول نقشه بروید (اگرچه در حال حاضر Yahoo! و MSN هنوز به فرمت استاندارد html ادامه می دهند). . به عنوان مثال ، نقشه سایت Google از یک قالب خاص XML  استفاده می کند که متفاوت از نقشه سایت html معمولی برای بازدید کنندگان انسان است.

ممکن است شخصی بپرسد که چرا دو نقشه سایت ضروری است. پاسخ واضح است - یکی برای انسان ها ، دیگری برای عنکبوت ها (در حال حاضر عمدتا Googlebot اما معقول است انتظار داشته باشیم که بزودی خزندگان دیگر به زودی به این باشگاه بپیوندند). در این رابطه لازم به توضیح است که داشتن دو نقشه سایت به عنوان محتوای تکراری تلقی نمی شود. در "مقدمه ای برای نقشه های سایت" ، Google صریحاً اظهار می دارد که استفاده از نقشه سایت هرگز به مجازات سایت شما منجر نمی شود.

چرا از یک نقشه سایت استفاده می کنید

استفاده از نقشه های سایت دارای مزایای بسیاری است ، نه تنها پیمایش آسان تر و دید بهتر توسط موتورهای جستجو. نقشه سایت فرصتی برای اطلاع رسانی سریع موتورهای جستجو در مورد هرگونه تغییر در سایت شما می دهد. مطمئناً نمی توانید انتظار داشته باشید که موتورهای جستجو سریعاً فهرست شوند و صفحات تغییر یافته خود را فهرست کنند اما مطمئناً تغییرات در مقایسه با زمانی که نقشه سایت ندارید سریعتر ایندکس می شوند.

همچنین ، هنگامی که یک نقشه سایت دارید و آن را به موتورهای جستجو ارسال می کنید ، کمتر به لینکهای خارجی اعتماد خواهید کرد که موتورهای جستجو را به سایت شما می آورد. نقشه های نقشه حتی می تواند به پیوندهای داخلی کثیف کمک کند - به عنوان مثال اگر به طور اتفاقی پیوندهای داخلی یا صفحات یتیم را شکسته اید که به روش دیگری قابل دستیابی نیستند (اگرچه شکی نیست که بهتر است خطاهای خود را برطرف کنید تا تکیه به نقشه سایت). .

اگر سایت شما جدید است ، یا تعداد قابل توجهی از صفحات جدید (یا به تازگی به روز شده) در اختیار دارید ، استفاده از یک نقشه سایت می تواند برای موفقیت شما حیاتی باشد. اگرچه هنوز هم می توانید بدون نقشه نقشه بروید ، اما به احتمال زیاد به زودی نقشه های نقشه به روش استاندارد ارسال سایت به موتورهای جستجو تبدیل می شود. اگرچه مسلم است که عنکبوتها به ایندکس کردن وب ادامه می دهند و نقشه های سایت روشهای خزیدن استاندارد را منسوخ نمی کنند ، منطقی است که بگوییم اهمیت نقشه های سایت همچنان رو به افزایش خواهد بود.

نقشه های سایت همچنین در طبقه بندی محتوای سایت شما کمک می کند ، اگرچه موتورهای جستجو به هیچ وجه موظف نیستند صفحه ای را به عنوان یک دسته خاص یا طبقه بندی یک کلمه کلیدی خاص طبقه بندی کنند ، فقط به این دلیل که به آنها گفته اید.

با توجه به اینکه برنامه های نقشه سایت موتورهای اصلی جستجو (و بویژه Google) هنوز در بتا هستند ، استفاده از نقشه سایت ممکن است فوراً مزایای بزرگی ایجاد نکرد ، اما با توجه به بهبود موتورهای جستجوگر الگوریتم های نمایه سازی نقشه سایت خود ، انتظار می رود که تعداد سایتهای بیشتری و بیشتر شود. سریع از طریق نقشه های سایت ایندکس می شوند.

تولید و ارسال نقشه سایت

مراحل لازم جهت انجام نقشه سایت برای سایت خود ساده است. ابتدا باید آن را تولید کنید ، سپس آن را در سایت خود بارگذاری کنید و در آخر در مورد آن به Google اطلاع دهید.

بسته به مهارت های فنی شما ، دو روش برای تهیه نقشه سایت وجود دارد - برای بارگیری و نصب ژنراتور نقشه سایت یا استفاده از ابزار تولید نقشه سایت آنلاین. مورد اول دشوارتر است اما شما کنترل بیشتری بر روی خروجی دارید. شما می توانید ژنراتور نقشه سایت گوگل را از اینجا بارگیری کنید. پس از بارگیری بسته ، دستورالعمل های نصب و پیکربندی موجود در آن را دنبال کنید. این ژنراتور یک اسکریپت پایتون است ، بنابراین سرور وب شما برای اجرای آن باید Python 2.2 یا بالاتر را نصب کند.

7 Reasons Why an HTML Sitemap Is a Must-Have

راه دوم برای تهیه نقشه سایت آسانتر است. بسیاری از ابزارهای آنلاین رایگان وجود دارد که می توانند کار را برای شما انجام دهند. به عنوان مثال ، به این مجموعه از ابزارهای نقشه سایت شخص ثالث نگاهی بیندازید. اگرچه گوگل صریحاً می گوید که آنها را آزمایش نکرده و نه آنها را تأیید کرده است ، این لیست مفید خواهد بود زیرا شامل پیوندهایی به ژنراتورهای آنلاین ، ژنراتورهای نقشه سایت قابل بارگیری ، افزونه های نقشه سایت برای سیستمهای مدیریت محتوای محبوب و غیره می باشد ، بنابراین می توانید پیدا کنید دقیقاً آنچه شما نیاز دارید

پس از ایجاد نقشه سایت ، باید آن را در سایت خود بارگذاری کنید (در صورتی که قبلاً در آنجا نباشد) و از وجود آن به Google اطلاع دهید. اطلاع رسانی به Google شامل اضافه کردن سایت به حساب Google Sitemaps شما است ، بنابراین اگر با Google حساب کاربری ندارید ، زمان آن فرا رسیده است که یکی را باز کنید. جزئیات دیگری که می توان از قبل بدانید مفید است این است که برای اضافه کردن نقشه سایت به حساب کاربری خود ، باید تأیید کنید که شما صاحب قانونی سایت هستید.

در حال حاضر Yahoo! و MSN از نقشه های نقشه ، یا حداقل در قالب XML ، استفاده شده توسط Google پشتیبانی نمی کنند. یاهو! به مدیران وب اجازه می دهد تا "یک فایل متنی با لیستی از URL ها" ارسال کنند (که در واقع می تواند یک نسخه از بین رفته نقشه سایت باشد) ، در حالی که MSN حتی آنرا ارائه نمی دهد اما شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد در صورت موجود بودن این نقشه ها را فهرست می کنند. در سایت. به احتمال زیاد این وضعیت در آینده نزدیک و هر دو Yahoo! و MSN با Google همخوانی خواهد داشت زیرا نقشه های سایت ارسال شده توسط کاربر فقط یک ابزار سئو بسیار قدرتمند هستند و نمی توان آنها را نادیده گرفت.ا

http://shamsseo.blog.ir

مطالب مرتبط:

نکاتی برتر برای تأثیرگذاری بیشتر کلمات کلیدی در استراتژی سئو خود

سئو خارجی چیست؟

ساخت صحیح بک لینک

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

ساخت صحیح بک لینک

شاید هیچ بخشی از بازاریابی اینترنتی در طول دو سال گذشته به عنوان ایجاد لینک به اندازه کافی توجه نشده باشد. همه مجبور شده اند استراتژی های ایجاد پیوند خود را به طریقی یا دیگر تغییر دهند.

چگونه باید در سال جدید پیوند ایجاد کنید؟ شما باید از چه نوع استراتژی استفاده کنید؟ برخی از کارشناسان توصیه می کنند که به هیچ وجه از هیچ راهکاری استفاده نکنید و اجازه دهید پیوند ایجاد شود به طور طبیعی با گذشت زمان. برخی دیگر استدلال می کنند که استراتژی ایجاد پیوند درست تا زمانی که شامل Spamming یا هر چیزی که به طور بالقوه می تواند "spamming" تلقی شود درست است.

مطالب مرتبط: نکاتی برتر برای تأثیرگذاری بیشتر کلمات کلیدی در استراتژی سئو خود

تلاش دستی برای ایمن سازی لینک ها

برخی از تلاشهای دستی هنوز برای ایجاد لینک مهم است. اگر استراتژی شما این است که به سادگی یک استراتژی نداشته باشید ، شما همه چیز را به حالت تصادفی واگذار می کنید. شما هنوز هم می توانید بدون استفاده از اسپم در تلاش دستی قرار دهید. اگر شما خوش شانس ترین فرد جهان نباشید ، محتوا یا وب سایت شما به هیچ وجه از طرف شما ویروسی نمی شود.

علاوه بر سئو ، ایجاد لینک با کیفیت مزایای دیگری نیز به همراه دارد:

- این امکان را به شما می دهد تا روابط و اتصالات جدید آنلاین ایجاد کنید.

- منجر به مراجعه به ترافیک می شود.

- این نقاط دسترسی بیشتری به وب سایت یا وبلاگ شما ارائه می دهد.

- هنگامی که به درستی انجام شود ، منجر به ارزش برندسازی می شود و به شما کمک می کند تا در صنعت خود جایگاه شخصیتی قدرت را بدست آورید.

استانداردهای محتوای Google در سالهای اخیر بسیار بالا رفته. این به دلیل اشباع بیش از حد محتوای کم کیفیت تقریبا در هر صنعت است. کاربران اکنون فقط مایل به اشتراک گذاری بالاترین کیفیت محتوا هستند ، زیرا پیوند دادن به محتوای کم کیفیت به رتبه بندی های خود آسیب می رساند. این امر باعث می شود که رویکرد ویروسی بسیار دشوار باشد ، و اگر در استراتژی خود رویکرد ایجاد لینک پیوند دستی را وارد نکنید ، فرصت های بیشتری را از دست نخواهید داد

کاری که می توانید برای به دست آوردن بک لینک انجام دهید

با انجام موارد زیر می توانید فرصت های ساخت لینک را ایجاد کنید:

- ایجاد روابط. این کار را به روشی انجام دهید که نیازی به اسپم کردن نباشد. از شبکه های اجتماعی برای شبکه سازی با دیگران استفاده کنید. می توانید با اجتماعات مرتبط با طاقچه شروع کنید.

لینک سازی

- فقط سایت خود را در فهرستهای قابل اعتماد و صفحات کسب و کار محلی قرار دهید. به کسی دیگر مبلغی را برای ارسال انبوه در چندین دایرکتوری پرداخت نکنید.

- در نظر بگیرید که از بک لینک استفاده کنید. بعضی اوقات ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید. فقط باید به سایتهای قابل عتماد و دارای محتوای مرتبط با شما باشند.

- بک لینک های فعلی خود را بررسی و بررسی کنید. اگر سایتی با کیفیت پایین به شما بازگردد ، ارزش لینک شما را ارزان می کند. اطمینان حاصل کنید که پیوند شما در هیچ سایتی که از Google مجازات یا ممنوع شده باشد ، لیست نشده است.

- اگر از قبل وبلاگ خود را شروع نکرده اید. نوشتن پست های جالب به طور منظم باعث می شود وبلاگ شما اقتدار کسب کند. این امر برای برند شما سودمند خواهد بود و به افزایش ارزش سایت اصلی شما کمک می کند.

ساختمان سازی لینک هنوز باید بخشی از استراتژی کلی بازاریابی اینترنتی شما در سال 2016 باشد. با این وجود ، باید مراقب آن باشید تا شما را به هرزنامه متهم نکنید

http://shamsseo.blog.ir

 

مطالعه بیشتر:

اهمیت نقشه سایت در سئو

سئو خارجی چیست؟

درک بک لینک ها از دیدگاه گوگل

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

بازاریابان سئو کلاه سیاه یا حتی سئوکلاه خاکستری کلمات کلیدی را در همه جا اسپم می کنند و حتی گاهی با آن کنار می روند. بسیاری از شرکت ها برای تحقیق کلمات کلیدی پول خرج کرده اند و توسعه دهندگان ابزار یافتن کلید واژه ها را ایجاد می کنند.

با گذشت زمان ، موتورهای جستجو - بخصوص Google - شروع به اقدامات سخت در مورد اسپمرهای کلمات کلیدی کردند. این الگوریتم ها پیشرفته تر شدند و به گونه ای برنامه ریزی شدند که به محتوای اطراف کلمات کلیدی و همچنین خود کلمات کلیدی بپردازند.

با ظهور بازاریابی رسانه های اجتماعی ، صفحات کسب و کار اینترنتی و صفحات مرور ، اکنون مشاغل کوچکتر راهی برای مقابله با رقبای بزرگ دارند بدون اینکه به اندازه کلمات کلیدی نگران باشند.

برخی از مردم حتی می گویند کلمات کلیدی دیگر مهم نیستند. آیا این درسته؟

به گفته کارشناسان برتر ، خیر. کلمات کلیدی هنوز اهمیت دارند. از این گذشته ، اکثر افراد با تایپ کردن کلمات کلیدی در جعبه های جستجو ، وب سایت ها را پیدا می کنند. تا زمانی که مردم هنوز کلمات را در کادر جستجو وارد کنند ، کلمات کلیدی همچنان اهمیت دارند. تفاوت بین اکنون یا هفت یا هشت سال پیش ،هدف سرچ در پشت کلمات کلیدی است. دقیقاً کاربر در هنگام ورود به یک عبارت جستجو دقیقاً چه چیزی را دارد؟

در اینجا چند مورد از موثرترین روشهای استفاده از کلمات کلیدی در سئو در حال حاضر وجود دارد:

- کلمات کلیدی خود را در اولویت قرار دهید - به ویژه اگر در یک صنعت محبوب شرکت داشته باشید. اگر در یک حوزه مبهم درگیر هستید ، شاید به همان اندازه اولویت بندی کنید. هرچه کلید واژه ها بیشتر باشد ، در رتبه بندی اهمیت آنها باید دقت بیشتری کنید. در بالای لیست شما باید عبارات جستجو وجود داشته باشد که بیشترین درآمد را به همراه داشته باشد.

- اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی صحیح استفاده می کنید. همانطور که در بالا ذکر شد ، متن اهمیت دارد. شما نمی توانید به سادگی کلمات کلیدی موجود در صفحه را بدون هیچ گونه اطلاعاتی فهرست کنید. بهتر است برای ایجاد محتوا و درج کلمات کلیدی در مکانهایی که به نظر طبیعی می رسد.

- بارها و بارها کلمات کلیدی را در محتوا قرار ندهید. از دو یا سه تغییر استفاده کنید و بیشتر از آن در هر صفحه انجام نشود. فقط کافی است یک عبارت جستجو را برای هر 100 کلمه یا مطالب درج کنید. این کیفیت کلمه کلیدی و محتوای اطراف آن است که اهمیت دارد ، نه مقدار.

- در مورد نشانه گذاری اسکیما بیاموزید و از آنها به درستی استفاده کنید. برخی از قالب های خاص وجود دارد که می توانید برای دسته های مختلف ورودی در سایت خود استفاده کنید. می توانید کلمات کلیدی را در میکرودیتا قالب بندی کنید. این نشانه ها باعث می شود موتورهای جستجو انواع مختلفی از اطلاعات را در سایت شما پردازش کرده و همه چیز را مطابق با آن نمایش دهند.

در حالت ایده آل ، شما می خواهید به دنبال کلمات کلیدی طولانی تا حد امکان باشید. متوسط ​​کاربر اینترنت تمایل دارد که با چندین کلمه جستجو کند. استفاده از کلمات کلیدی گسترده به شما کمکی نمی کند. شما می خواهید تا حد امکان خاص باشید. اگرچه ممکن است رتبه بالا برای کلمات کلیدی محبوب و در عین حال گسترده ، زیبا به نظر برسد ، اما احتمالاً نقاط مهم توسط شرکتهای بزرگ گرفته شده اند.

در آخر به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی باید تا حد امکان طبیعی مورد استفاده قرار گیرند و شما باید روی ایجاد محتوا با کیفیت و کیفیت بالا تمرکز کنید. به خاطر سپردن این نکات ، تأثیر بیشتری به کلمات کلیدی شما خواهد داد.

http://shamsseo.blog.ir

مطالب مرتبط:

اهمیت نقشه سایت در سئو

ساخت بک لینک

سئو خارجی چیست؟

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • meysam shams