بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
این بازاریابی از طریق پیام رسانی متنی از مدرن ترین روشهای استفاده شده توسط شرکتهای تجاری برای تبلیغ فعالیتهایشان و محصولاتشان و این قطعه برای جلب مشتری بیشتر و افزایش فروش و موسسات است.

 

ما در ( Hisms ) توجه زیادی به خدمات تبلیغات پیامکی داریم ، زیرا تیم ویژه ای در بخش تبلیغات از طریق پیام کوتاه داریم ، که به مشتریان مشاوره بازاریابی ارائه می دهیم و آنها را در موفقیت کمپین تبلیغاتی یاری می دهیم.

 

به دلایل زیادی بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش های بازاریابی است

 

-    کم هزینه

 -  فیلتر کردن قوی اعداد هدف

-    نام شرکت را به عنوان عنوان پیام نشان دهید  

 -  امکان دستیابی به بیشترین مخاطب ، با هزینه کم و مدت زمان کوتاه

 -  امکان هدف قرار دادن بخشی از جامعه با توجه به مقوله (مردان - زنان - عمومی - دانشجویان دختر و پسر - معلمان و معلمان - کارمندان و کارمندان - بازرگانان - موسسات و شرکت ها .... و غیره

 امکان تعیین یک منطقه جغرافیایی با توجه به شهرستان

 -  امکان تقسیم کمپین تبلیغاتی با تعیین زمان ارسال پیام های تبلیغاتی به منظور بهره مندی بیشتر از تبلیغات و کسب بازده بیشتر

 -  امکان ارسال پیام های تبلیغاتی  توسط گیرنده به یک دوست یا بستگان دیگر

 -  میزان مطالعه آگهی در مقایسه با سایر آگهی ها 98٪ است

به    طور متوسط ​​افراد روزانه 150 بار تلفن همراه خود را چک می کنند ، علاوه بر این که دستگاه تلفن همراه در دسترس 14 ساعت در روز است 

 

ما می توانیم در زمینه تبلیغات از طریق پیام کوتاه چه پیشنهادی به شما بدهیم ؟

 

آیا می خواهید مشتری های بیشتری جذب کنید؟

 

آیا می خواهید محصول خود را به بازار عرضه کنید و قشر وسیعی از جامعه را به فعالیت خود معرفی کنید؟
آیا می خواهید فروش خود را با کمترین سهولت و هزینه افزایش دهید؟

 

آیا می خواهید در مدت زمان کوتاهی به مشتریان جدید برسید؟

ما بسته های پیام را با قیمت های رقابتی در اختیار شما قرار می دهیم و یک پایگاه داده فیلتر شده بر اساس شهر و گروه داریم. ما یک تیم کامل در زمینه بازاریابی توسط پیام های متنی تخصص داریم و   به منظور بهبود اثربخشی تبلیغات و افزایش فراموشی موفقیت های تبلیغات تبلیغاتی ، مشاوره های رایگان بسیاری را به شما ارائه می دهیم.

شما می توانید همه موارد ذکر شده را به راحتی و به راحتی به دست آورید. فقط بسته SMS را تمدید کنید

 

 

·   ارسال پیام کوتاه به انگلیسی و عربی (70 حرف برای انگلیسی و بیش از 160 حرف برای عربی) علاوه بر پوشش جامع برای همه شرکت های ارتباط از راه دور و تلفن همراه در پادشاهی

·   قیمت های ثابت برای همه شبکه ها و هزینه اشتراک بر اساس تعداد پیام ها تعیین می شود. دوره اشتراک حداقل یک سال است.

·   تاریخ انقضا یک سال کامل است

·   هزینه مناسب از طریق پیشنهادات قیمت متمایز و متنوع و ما همچنین خدمات را با کمترین هزینه در مقایسه با پیشنهادات سایر شرکت ها ارائه می دهیم.

 

 

 راهنمای-نهایی-بازاریابی-موبایل

 

 

 

 

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

 

بازاریابی موبایل یک روش بازاریابی مبتنی بر تبلیغ محصولات ، مارک ها و پروژه ها با هدف قرار دادن دارندگان تلفن همراه و رایانه لوحی از طریق برنامه های تلفن همراه ، شبکه های اجتماعی ، وب سایت های پاسخگو و تبلیغات تلفن محور است.

بازاریابی موبایل یکی از اصلی ترین روندهای بازاریابی دیجیتال است و باید در هسته استراتژی بازاریابی شما باشد. در این مقاله ، مهمترین عناصر بازاریابی موبایل را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم تا یک استراتژی م effectiveثر و مثمر ثمر برای بهره برداری از توانایی ها و مزایای ارائه شده توسط موبایل برای تبلیغ محصولات خود ، افزایش فروش و تسریع رشد پروژه خود ایجاد کنید.

اهمیت بازاریابی موبایل

تلفن ها نحوه تعامل مردم با اینترنت ، با مارک ها و شبکه های اجتماعی را تغییر داده اند و همچنین انقلابی در دنیای تجارت الکترونیکی و بازاریابی دیجیتال ایجاد کرده اند.

بازاریابی موبایلی برای شرکتها و بنگاههای کوچک و بزرگ به یک ضرورت تبدیل شده است ، زیرا شرکتها برای برقراری ارتباط با مشتریان و تعامل با آنها و جذب مشتریان جدید بیشتر به آن اعتماد کرده اند. بیش از 68٪ شرکتها در سیاست بازاریابی خود به بازاریابی موبایل وابسته شده اند 1 .

این روند فزاینده شرکت ها و پروژه ها به سمت بازاریابی موبایل دلایل زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • تلفن ها وسایل شخصی هستند : برخلاف رایانه ، تلویزیون ، ایمیل و سایر کانال های بازاریابی ، تلفن ها وسیله شخصی هستند ، زیرا افراد هر کجا که می روند آنها را با خود حمل می کنند و مدت طولانی را روی تلفن خود می گذرانند ، چه برای برقراری ارتباط ، گشت و گذار در اینترنت ، کار ، بازی و سایر فعالیت ها. موبایل بخش عمده ای از برنامه روزمره افراد است ، به همین دلیل بازاریابی موبایل امکان دسترسی مستقیم و فوری به مشتریان بالقوه را فراهم می کند.
  • تلفن ها ابزارهای مناسبی را برای بازاریابی در اختیار شما قرار می دهند: تلفن ها ابزارهای بسیاری را در اختیار بازاریابان قرار می دهند که امکان برقراری ارتباط سریع و تعامل با مشتریان بالقوه را فراهم می کند ، مانند برنامه ها ، پیام کوتاه و پیام کوتاه.
  • استفاده گسترده از تلفن : میزان استفاده از تلفن برای مرور اینترنت افزایش یافته است ، زیرا 80٪ کاربران اینترنت صاحب 2 تلفن هستند و حدود 51٪ از وقت صرف شده در اینترنت از طریق تلفن 3 است .
  • خریدهای تلفنی : بیش از یک سوم تجارت الکترونیکی از طریق تلفن انجام می شود و انتظار می رود این درصد در سالهای آینده افزایش یابد 4 .
  • هزینه کم : در کل ، بازاریابی موبایل نسبت به بازاریابی از طریق کانال های بازاریابی دیگر هزینه کمتری دارد.
  • انتظارات کاربر : امروز مشتریان انتظار دارند وب سایت های سازمانی آنها پاسخگوی تلفن ها باشند. و 44٪ از هزاره ها می خواهند مارک های مورد علاقه خود از طریق تلفن با آنها ارتباط برقرار کنند 5 . بنابراین ، بازاریابی موبایل دیگر فقط یک روش بازاریابی نیست ، بلکه نیازی است که مشتریان انتظار دارند.

این آمارها بیش از یک شبهه منطقی نشان می دهد که بازاریابی تلفن همراه برای صاحبان مشاغل و شرکت ها ضروری ضروری است. در پاراگراف بعدی ما در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی بازاریابی تلفن همراه صحبت خواهیم کرد.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی موبایل

1. اهداف استراتژی بازاریابی را مشخص کنید

اهداف استراتژی بازاریابی را مشخص کنید

اولین قدم در طراحی هر استراتژی تعریف اهداف مطلوب است. در این حالت ، شما باید با برنامه بازاریابی تلفن همراه خود اهدافی را که می خواهید به آن برسید ، مشخص کنید.

اهداف احتمالی زیادی از بازاریابی موبایل وجود دارد و شما باید متناسب با پروژه ، بودجه و محصولاتی که می خواهید تبلیغ کنید مناسب باشد. به عنوان مثال ، آیا می خواهید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید؟ یا می خواهید مشتریان جدیدی را از یک بخش خاص جذب کنید؟ یا می خواهید از تلفن ها برای برقراری ارتباط با مشتریان خود و تقویت ارتباط با آنها از طریق پیام ها و اعلان ها استفاده کنید؟ یا می خواهید از ویژگی موقعیت جغرافیایی برای دستیابی به مشتریان در یک منطقه جغرافیایی خاص استفاده کنید؟ همه این اهداف و موارد دیگر را می توان با بازاریابی موبایل تحقق بخشید.

اهداف باید مشخص و واقع بینانه باشد.بسیاری از کارآفرینان و کارآفرینان اشتباه می کنند ، مبالغه می کنند اهداف مورد نظر ، به ویژه در ابتدای پروژه. آنها اهداف غیرواقعی را تعیین می کنند که بیش از توانایی ها و منابعشان است و وقتی نتوانند به آنها برسند ناامید می شوند و ممکن است پروژه را از پایه لغو کنند. بنابراین متعادل بودن و تعیین اهداف بلند پروازانه اما واقع بینانه و عملی مهم است.

یکی از تکنیک های معروف برای تعیین هدف هوشمند بودن است ، به این معنی که اهدافی که تعیین می کنید باید:

  • خاص ( خاص ) : باید اهداف مشخص و روشنی باشد.
  • قابل اندازه گیری ( قابل اندازه گیری ) : شما باید بتوانید موفقیت خود را در دستیابی به این اهداف از طریق علمی مشخص کنید.
  • قابل قبول : اهداف شما باید ارزشی ، اقتصادی - اجتماعی و قابل قبول باشد.
  • واقع بینانه ( واقع بینانه ) : اهداف باید در چارچوب امکانات و بودجه متعلق به خود واقع بینانه و قابل دستیابی باشند.
  • زمان بندی ( : زمان ) : زمان تعیین شده برای تعیین دقیق جدول باید باشد.

[بیشتر بخوانید: چگونه برای تجارت آنلاین خود اهداف و برنامه بازاریابی را تعیین می کنید؟ ]

2. قطعه هدف را تعیین کنید

قسمت هدف را مشخص کنید

برای منطقی سازی تلاش های بازاریابی ، مهم است که به بخشی که به احتمال زیاد محصولات شما را خریداری می کند ، توجه کنید. با استفاده از Google Analytics در مورد ویژگی های مشتریان احتمالی خود ، مانند سن ، جنس ، محتوایی که ترجیح می دهند ، شبکه های اجتماعی فعال در آنها و مواردی که آنها جستجو می کنند ، مطلع شوید. این به شما کمک می کند تا بدانید چگونه پیام های خود را هدف قرار دهید ، کدام کانال های بازاریابی نزدیک ترین مشتری به مشتریان بالقوه شما هستند و چگونه پیام های بازاریابی خود را بسازید.

به عنوان مثال ، اگر می بینید که مشتریان شما به طور فعال در اینستاگرام فعال هستند ، می توانید تلاش خود را به حساب خود در اینستاگرام معطوف کنید و از آنجا در بستری که مورد علاقه مشتریانتان است ، چه از طریق محتوا ، تبلیغات یا پشتیبانی مشتری ، بازاریابی کنید.

3. یک وب سایت پاسخگو ایجاد کنید

یک وب سایت پاسخگو ایجاد کنید

اولین چیزی که برای جلب مشتری از طریق تلفن باید به آن فکر کنید این است که وب سایت خود را متناسب با حریم خصوصی تلفن آماده کنید ، سایت باید به تمام اندازه های صفحه نمایش ، به ویژه تلفن ها و تبلت ها پاسخگو باشد.

پاسخگویی به تلفن ها به یکی از اصلی ترین عواملی تبدیل شده است که موتورهای جستجو از آن برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کنند و برخی از آمارهای 6 نشان می دهد که نرخ تبدیل سایت های تجاری پاسخگو حدود 160٪ بیشتر از تعادل با سایت های غیر پاسخگو است ، بنابراین پاسخگو بودن سایت شما باید اولویت اصلی شما باشد.

برای اطمینان از روان بودن تجربه دارندگان تلفن در سایت خود ، عوامل زیادی را باید مورد توجه قرار دهید ، مانند سرعت بارگیری ، سهولت در ناوبری ، سهولت ورود به سیستم و در نظر گرفتن متن و اندازه تصویر برای صفحه نمایش های کوچک.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت خود را پاسخگو و مناسب برای تمام اندازه صفحه نمایش، در غیر این صورت شما از دست دادن بسیاری از مشتریان، و سایت خود را رها را رتبه بندی در صفحات نتایج جستجوی در گوگل و سایر موتورهای جستجو، اگر شما خود را یک غیر - . پاسخگو یک از بهترین و ارزان ترین راه را به آن پاسخگو است از طریق کرایه مستقل برای تغییر طراحی وب سایت و سازگار بودن آن با موبایل.

4. یک برنامه ایجاد کنید

یک برنامه ایجاد کنید

مردم 90٪ از وقت خود را صرف تلفن با استفاده از برنامه های 7 می کنند ، بنابراین شرکت ها سریعاً برای مارک های خود برنامه ایجاد می کنند ، زیرا این یک ابزار عالی برای افزایش تعامل با کاربران است و برای برقراری ارتباط فوری با آنها از طریق پیام ها و اعلان های فشار ، یک کانال ارتباط مستقیم و فوری کاربران ، به این ترتیب پیام های شما به محض ارسال به مشتری می رسد که تقریباً در سایر کانال های بازاریابی مانند ایمیل یا تبلیغات غیرممکن است.

در سالهای اخیر و با توسعه بازار کار آزاد ، هزینه تولید یک برنامه حرفه ای کاهش یافته و صاحبان مشاغل کوچک قادر به ساختن برنامه با هزینه مقرون به صرفه شده اند. یکی از بهترین مکان ها برای یافتن فریلنسرهای حرفه ای برای ایجاد یک برنامه سفارشی برای پروژه خود ، فریلنس ، بزرگترین پلت فرم مستقل عرب است.

5. استفاده از شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی

بیشتر پیشگامان شبکه های اجتماعی از تلفن ها ، به ویژه شبکه های رسانه ای و تصاویر مانند Snapchat ، Instagram و Tik Tok استفاده می کنند. بنابراین شما باید تلاش های بازاریابی خود را به این شبکه ها هدایت کنید ، از طریق ایجاد حساب در آنها ، خرید تبلیغات یا همکاری با تأثیرگذارانی که مشتریان شما در آن شبکه ها دنبال می کنند.

6. تسهیل پرداخت از طریق تلفن

تسهیل پرداخت از طریق تلفن

اگر می خواهید به مشتریان تلفن همراه خود بفروشید ، باید این امکان را فراهم کنید تا پرداخت از طریق تلفن در وب سایت یا برنامه خود را آسان کنید.

کاربران تلفن همیشه عجله دارند و آنها مدت زیادی را برای پر کردن زمینه ها و رفتن به صفحه ای به صفحه دیگر برای تکمیل مراحل خرید نمی گذرانند ، زیرا این امر باعث می شود که درصد زیادی از آنها از خرید عقب بروند. بنابراین شما باید این کار را برای آنها آسان کنید و با افزودن دکمه "خرید در حال حاضر" به وب سایت یا برنامه به آنها اجازه خرید دهید ، زیرا این امر باعث افزایش نرخ تبدیل ، افزایش فروش و تجربه مشتری می شود.

7. استفاده از حروف

استفاده از حروف

یکی از مهمترین مزایای تلفن این است که یک دستگاه شخصی است و آن را برای بازاریابی ایده آل می کند. تلفن ها ویژگی های بسیاری را ارائه می دهند که می تواند بازاریابی موبایلی را مثمر ثمر قرار دهد و بازدهی بالایی نیز داشته باشد. در بالای این ویژگی ها امکان ارسال پیام های شخصی (SMS) وجود دارد.

آمار نشان می دهد که سرعت باز شدن پیام های تلفنی به 98٪ می رسد و 90٪ پیام های تلفنی ظرف سه دقیقه پس از ارسال آنها باز می شوند 8. این میزان بسیار زیاد است ، به خصوص اگر با ایمیل هایی که میزان باز بودن آنها فقط 22٪ است مقایسه شود. 9

پیام رسانی تلفنی به دلیل ماهیت شخصی و فوری ، یکی از بهترین کانال های ارتباطی بین مارک ها و مشتریان است.

با این حال ، برخی از بازاریابان از ترس اینکه مشتریان احساس ناراحتی کنند و یا تصور منفی در مورد نام تجاری داشته باشند ، از استفاده از پیام های کوتاه می ترسند و حقیقت این است که اعداد و آمارها خلاف این را می گویند ، زیرا 50٪ از کاربران (در ایالات متحده) کالایی را پس از دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی 10 خریداری کردند ، البته این این بدان معنا نیست که شما از پیامهای بیش از حد استفاده می کنید ، زیرا این ممکن است منجر به نتایج نامطلوبی شود ، در زمانی که نام تجاری شما به عنوان منبع هرزنامه انگ زده می شود و این ممکن است تأثیرات منفی بر اعتبار برند شما داشته باشد و در برخی از کشورها این امر پیامدهای قانونی دارد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند از پیام های کوتاه بیشتر استفاده کنید:

  • پیام های اس ام اس را بدون اجازه از کاربر ارسال نکنید.
  • پیام باید چیزی مفید مانند تخفیف ، اطلاعات مهم یا پیشنهاد وسوسه انگیز به مشتری ارائه دهد.
  • متن پیام را تا حد ممکن کوتاه کنید
  • از MMS تا حد امکان استفاده کنید. این نوع پیام امکان ارسال محتوای غیر متنی ، مانند تصاویر و فایل های صوتی را فراهم می کند.
  • قوانین موجود در کشوری که در آن فعالیت می کنید را رعایت کنید. پیام های بازاریابی پیامکی پیام های خودکار هستند و برخی کشورها محدودیت هایی را برای این نوع پیام ها اعمال می کنند. بنابراین ، شما باید قوانین موجود در کشوری که در آن کار می کنید را به دقت مطالعه کنید. اگر می خواهید از دردسر جستجو جلوگیری کنید ، بهترین راه حل برای تأیید جنبه حقوقی خرید خدمات مشاوره حقوقی است . یک متخصص حقوقی پیدا کنید که با قوانین کشوری که در آن فعالیت می کنید آشنا باشد و در این مورد از او س askال کنید.

8. بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی ایمیلی

حدود 57٪ نامه های الکترونیکی از طریق تلفن باز می شود ، بنابراین شما باید استراتژی بازاریابی ایمیل خود را تنظیم کنید تا این واقعیت را در نظر بگیرید ، محتوای پیام ها باید برای صفحه نمایش تلفن مناسب باشد ، زیرا بیش از دو سوم کاربران تلفن اگر پیام را برای تلفن 10 نامناسب تشخیص دهند ، پیام را حذف می کنند .

مطمئن شوید تصاویر ، دکمه ها و فرم هایی که در ایمیل های خود قرار می دهید مناسب تلفن همراه هستند. بهترین راه برای انجام این کار آزمایش است. سعی کنید پیام های خود را قبل از ارسال روی چندین صفحه بخوانید تا مطمئن شوید برای اندازه های مختلف صفحه مناسب هستند.

9. تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایل کوتاهترین راه برای دستیابی به مشتریان جدید و افزایش فروش است. اما گرانترین نیز هست.

با تشکر از خدماتی مانند Google AdWords ، که شما را قادر می سازد به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که از تلفن همراه هنگام مرور اینترنت یا هنگام استفاده از برنامه ها استفاده می کنند ، کارآفرینان می توانند تبلیغاتی را خریداری کنند که به طور انحصاری صاحبان تلفن همراه را هدف قرار می دهند ، چه در وب سایت ها ، چه در نتایج جستجو و چه در برنامه ها.

مهم است که تبلیغات تلفن همراه متناسب با صفحه نمایش های کوچک و عادات کاربران تلفن همراه تنظیم شوند. تصاویر باید به دقت انتخاب شوند و باید به گونه ای خاص طراحی شوند که بتوانند در برابر صفحه نمایش تلفن ها و تبلت ها پاسخگو باشند و فیلم های تبلیغاتی باید کوتاه باشند و از 20 ثانیه بیشتر نباشند و متن های تبلیغاتی باید کوتاه و عریض در صفحه تلفن همراه باشد بدون اینکه کاربر مجبور به پایین رفتن باشد.

انواع مختلفی از تبلیغات تلفن همراه وجود دارد ، از جمله:

  • تبلیغات از طریق برنامه ها : برنامه ها باید اساس تمام استراتژی های بازاریابی تلفن همراه باشد ، زیرا کاربران تلفن همراه 87٪ از وقت خود را با استفاده از برنامه ها می گذرانند ، در حالی که این فقط 13٪ در اینترنت 11 است . بنابراین باید بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغات تلفن همراه خود را برای تبلیغ در برنامه هایی که مشتریان بالقوه شما استفاده می کنند ، اختصاص دهید.

سرویس های زیادی وجود دارند که بازاریابان را قادر می سازند تبلیغات خود را در برنامه ها به نمایش بگذارند و معروف ترین آنها Google AdMob است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در داخل برنامه ها ، به صورت متن های تبلیغاتی ، تصاویر ، پیشنهادات ویژه یا فیلم ها به نمایش بگذارید.

گزینه های دیگری برای تبلیغات از طریق برنامه ها مانند Facebook App Ads وجود دارد که به شما امکان می دهد از طریق برنامه Facebook تبلیغ کنید. اگر مخاطبان هدف شما در این شبکه اجتماعی فعال باشند ، این گزینه بسیار عالی است.

  • تبلیغات بازی های موبایل : بازی های موبایل به خصوص در بین جوانان بسیار محبوب هستند و تخمین زده می شود که تعداد بازیکنان موبایل در سال 2020 به حدود 2.4 میلیارد نفر برسد و در سال های آینده تعداد آنها افزایش یابد.علاوه بر این ، حدود یک سوم از برنامه های بارگیری شده ، برنامه های بازی هستند.

تبلیغات بازی های موبایل ممکن است برای همه مناسب نباشد ، شما باید ابتدا مخاطب مورد نظر را مطالعه کنید و اگر متوجه شدید که آنها در بخشی قرار می گیرند که زمان زیادی را صرف بازی های موبایل می کنند (به ویژه جوانان) ، در این صورت می توانید این نوع تبلیغات را خریداری کنید.

  • تبلیغات محلی : تبلیغات محلی تبلیغاتی است که به مشتریان بالقوه در یک منطقه خاص جغرافیایی هدایت می شود. این نوع تبلیغات در سالهای اخیر محبوبیت زیادی در بازاریابی موبایل پیدا کرده است ، زیرا این امر به ویژگی موقعیت مکانی که در همه تلفن های هوشمند مدرن در دسترس است بستگی دارد. تبلیغات محلی برای پروژه هایی مناسب است که در یک منطقه جغرافیایی خاص فعالیت می کنند ، یا خدمات خود را به ساکنان یک منطقه خاص ارائه می دهند. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه اینترنتی دارید که محصولات خود را به طور انحصاری به ساکنان یک شهر خاص می فروشد ، مثلاً ریاض بگویید ، در این صورت می توانید تبلیغاتی را خریداری کنید که منحصراً برای کاربران تلفنی ساکن ریاض باشد. همچنین می تواند خاص تر باشد و به جای اینکه تبلیغات خود را با توجه به موقعیت مکانی آنها به کاربران هدف قرار دهید ، می توانید تبلیغات خود را برای افرادی که در نزدیکی منطقه خاصی هستند قرار دهید ، به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه پیتزا فروشی دارید ، می توانید تبلیغات خود را برای افرادی که در یک کیلومتری پیتزا فروشی قرار دارند ، هدف قرار دهید. تو
  • تبلیغات جستجوی موبایل : این نوع مشابه تبلیغاتی است که Google هنگام جستجوی کاربر برای یافتن کلمه کلیدی خاصی در نتایج جستجو قرار می دهد ، اما منحصراً به دارندگان تلفن همراه هدایت می شود.

10. اندازه گیری نتایج

نتایج را اندازه گیری کنید

در پاراگراف تعیین هدف گفتیم که اهدافی که تعریف می کنید باید از معیارهای رویکرد هوشمند برخوردار باشند و یکی از مهمترین شرایط برای آنها قابل اندازه گیری بودن اهداف است. زیرا اگر قادر به اندازه گیری این اهداف نباشید ، نمی توانید از میزان پیشرفت خود در دستیابی به آنها مطلع شوید و بنابراین نمی توانید موفقیت استراتژی بازاریابی موبایل را ارزیابی کنید یا خیر.

Google Analytics ابزار اصلی سنجش نتایج استراتژی بازاریابی موبایل است ، زیرا علاوه بر ارائه گزارش های جامع و جامع ، اطلاعات مهم بسیاری از جمله تعداد افرادی که از طریق تلفن همراه به سایت شما وارد می شوند ، تعداد کاربران برنامه ها ، کارهایی که کاربران هنگام استفاده از آن انجام می دهند ، سود و درآمد برنامه را در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار رایگان و در دسترس همه است.

معیارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ارزیابی موفقیت استراتژی بازاریابی موبایل خود اتخاذ کنید و اینها مهمترین موارد هستند:

  • میزان قطبش موبایل: این به تعداد افرادی که از طریق تلفن وارد صفحه فرود یا سایت کسب و کار شما می شوند ، می باشد ، به احتمال زیاد شما کانال های بازاریابی زیادی مانند شبکه های اجتماعی ، برنامه یا تبلیغات و پیام ها دارید. شما باید منابع بازدید از صفحه فرود را شناسایی کنید و اگر متوجه شدید که یکی از منابع بیشتر از متوسط ​​مشتری را به خود جلب می کند ، می توانید سرمایه گذاری خود را در آن افزایش دهید و در مقابل اگر متوجه شدید که یکی از منابع عملکرد خوبی ندارد ، می توانید سرمایه گذاری خود را در آن متوقف کنید. به عنوان مثال ، اگر متوجه شدید که درصد زیادی از مراجعه شما به صفحه فرود تلفن همراه شما از طریق کمپین های ایمیل حاصل می شود ، این نشانه مثبتی است و می توانید در بازاریابی از طریق ایمیل سرمایه گذاری بیشتری کنید ، از طرف دیگر ، اگر متوجه شوید که تبلیغاتی که در فیس بوک خریداری کرده اید کار نمی کنند ، ممکن است این باشد نشانه ای برای نامناسب بودن محتوای تبلیغاتی ، یا اینکه مخاطبان هدف شما در این شبکه اجتماعی فعالیت چندانی ندارند. در هر صورت ، شما باید استراتژی بازاریابی فیس بوک خود را مرور کنید.
  • تعداد بارگیری برنامه : اگر برنامه ای ایجاد می کنید ، اولین معیار موفقیت این برنامه تعداد دفعات بارگیری یا نصب آن است. این نشانه روشنی از میزان پذیرش افراد نسبت به برنامه شما است.
  • فعالیت کاربر روی برنامه : تعداد بارگیری برنامه ها اندازه کافی نیست ، زیرا ممکن است بسیاری از افراد برنامه شما را بارگیری کنند ، اما با این حال آنها فقط به ندرت از آن استفاده می کنند ، بنابراین بازاریابان به معیار مهم دیگری نگاه می کنند ، یعنی فعالیت کاربر ، که برخی موارد مانند تعداد دفعات را اندازه گیری می کند. وارد برنامه خود شوید ، میانگین زمانی که کاربران در هر جلسه می گذرانند ، تعداد کاربرانی که آن را روزانه ، هفتگی یا ماهانه باز می کنند ، فعالیت هایی که انجام می دهند و ویژگی های برنامه که بیشترین استفاده را دارند همه این معیارها را می توانید در Google Analytics رایگان دریافت کنید.

بسیاری از معیارهای احتمالی دیگر وجود دارد و شما باید متناسب با اهدافی که قبلاً تعیین کرده اید ، انتخاب کنید. بر این اساس ، شما استراتژی بازاریابی موبایل خود را برای افزایش کارایی ، منطقی سازی هزینه ها و تسریع در رشد تجارت خود تنظیم خواهید کرد. همچنین می توانید از آزمونهای A / B برای استفاده از رویکردهای جدید بازاریابی یا منطقی سازی و بهبود صفحه فرود ، تبلیغات و پیام های بازاریابی خود استفاده کنید. درباره چگونگی استفاده از تست های A / B می توانید از این مقاله بیشتر بدانید:

آزمون های A / B چیست و چگونه نرخ تبدیل خود را با استفاده از آنها بهبود می بخشید؟

در این مقاله ، مهمترین ارکان بازاریابی موبایل را بررسی کرده ایم ، به یاد داشته باشید که فناوری تلفن همراه دائماً در حال تغییر است و مهم است که از نزدیک به دنبال پیشرفت ها باشید ، چه از نظر جنبه های فنی و چه از نظر روند کلی کاربران تلفن.

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

بازاریابی موبایل شامل کل فعالیت هایی است که با استراتژی تجارت و استراتژی کلی بازاریابی مرتبط هستند. بازاریابی موبایل  برای همه مشاغل در تمام مدت یکسان نیست. متفاوت است - بسیار متفاوت است.

 

در اینجا مراحلی وجود دارد که مارک ها برای موثر در بازاریابی موبایل باید به آن پایبند باشند:

  • اهداف را برای بازاریابی موبایل تعریف کنید
  • مخاطبان و بازارهای هدف موبایل را تعریف کنید
  • موبایل برو
  • ادغام کنید

1) اهداف را برای بازاریابی موبایل تعریف کنید

با یک هدف ، یک هدف شروع می شود. بدون آن نمی توان خیلی دور رفت.

آیا می خواهید از مخاطبان موبایل سرنخ بگیرید؟ آیا می خواهید یک کمپین تبلیغاتی موبایل اجرا کنید؟ آیا قصد دارید کوپن ها را از طریق متن برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید تا فروش در مکان های خاص جغرافیایی افزایش یابد.

اهداف خود را واقع بینانه و در عین حال چالش برانگیز نگه دارید.

39

کمپین Unilever Hindustan برای Kan Khajura Tesan واقعاً یک مطالعه موردی جالب موبایل است. The objective was damn clear and simple:

"با توجه به اینکه مصرف کنندگان در مناطق مهم روستایی هند از تلویزیون و برق بی وقفه دسترسی ندارند ، هندوستان یونیلور برای کسب سهم بیشتر صدا نیاز به خلاقیت داشت."

Unilever کانال سرگرمی تلفن همراه خود را راه اندازی کرد  که از طریق شماره رایگان قابل دسترسی بود.

در نتیجه ، تبلیغات سه مارک Unilever بیش از 20 میلیون بار شنیده شد و فقط در مدت شش ماه ، Unilever 8 میلیون مشترک جدید با کانال خود با بیش از 12 میلیون مشترک به دست آورد.

image07.jpg

تا زمانی که هدف مشخصی داشته باشید ، می توانید این کار را با بازاریابی موبایل انجام دهید.

2) مخاطبان و بازارهای هدف موبایل را تعریف کنید

بازار هدف و مخاطب مورد نظر برای کمپین بازاریابی تلفن همراه شما می تواند با مخاطب هدف کسب و کار شما یکسان باشد یا کاملاً متفاوت باشد.

سوال:  چگونه تشخیص می دهید که یکسان یا متفاوت است؟

پاسخ:

  • پژوهش.

ساده ترین استراتژی توسعه شخصیت های خریدار است . س Askال کنید ، نظر سنجی و مصاحبه انجام دهید و نقش آفرینی کنید.

17

Google Analytics  و Alexa  دو ابزار خوب برای شروع با جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان فعلی خود هستند.

3) موبایل بروید

وب سایت خود را از طریق تلفن همراه پاسخگو نشان دهید  - اگر قبلاً از آن استفاده نکرده است.

چرا؟

زیرا هنگامی که از طریق تلفن همراه با مخاطبان هدف خود تماس می گیرید ، آنها به احتمال زیاد قبل از اقدامی از وب سایت شما بازدید می کنند.

نداشتن یک وب سایت بهینه شده  برای موبایل به معنای هدر دادن پول خود و از دست دادن مشتری است. حتی ممکن است مخاطبان خود را آزار دهید.

image26.jpg

بیش از 57٪ از مشتریان  اگر تجربه استفاده از تلفن همراه را با آن داشته باشند ، وب سایتی را به دیگران توصیه نمی کنند. آیا می خواهید خریداران احتمالی خود را اذیت کنید یا قصد خدمات رسانی به آنها را دارید؟

22

یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه برای استراتژی تلفن همراه شما لازم نیست ، اما دارای مزایای مختلفی  مانند بهبود در رتبه بندی جستجوی ارگانیک ، کاهش زمان بارگذاری ، تعامل بهتر کاربر و غیره است.

تصویر 13

صرف نظر از اینکه شما با بازاریابی پیامکی ، استراتژی های بازاریابی برنامه یا تبلیغات موبایل وحشی هستید ، وب سایت شما باید برای موبایل بهینه شود  و باید در تمام دستگاه ها کاملاً نمایش داده شود.

29

4) Integrate

سرانجام ، فعالیت های تجاری خود را با استراتژی تلفن همراه ادغام کنید تا مشتریان انتظارات خود را بدست آورند.

حدود 44٪ از هزاره ها  می خواهند مارک های مورد علاقه خود با انسان از طریق تلفن همراه ارتباط انسانی برقرار کنند در حالی که 39٪ دیگر می خواهند مارک های آنها در شبکه های اجتماعی فعال باشند.

35

تلفن های همراه در درجه اول برای معاشرت استفاده می شوند. شبکه های اجتماعی ، پشتیبانی مشتری ، بازاریابی محتوای دیجیتال و سایر فعالیت های تجاری خود را ادغام کنید. مشتریان شما مشتاق ارتباط با شما از طریق تلفن همراه هستند.

آنها را ناامید نکنید.

 

انواع استراتژی های بازاریابی موبایل

استراتژی بازاریابی موبایل انواع مختلفی دارد . این انتخاب به اهداف و استراتژی کلی تجارت بستگی دارد.

تصویر 50

برای درک بهتر ، مثالی را در نظر می گیریم. کارل جونیور یک کمپین پیام کوتاه را  در سال 2013 اجرا کرد. رستوران برای مشتریان خود یک پیام متنی ارسال کرد که 6 دلار همبرگر با قیمت 2.99 دلار ارائه می دهد. این کمپین نرخ بازخرید عظیم 19 درصدی داشت.

تصویر 30

آیا می دانید چرا کارل جونیور از استراتژی پیام کوتاه استفاده می کند و چرا از هیچ استراتژی دیگری استفاده نمی کند؟ زیرا هدف آنها افزایش فروش بود.

قانون ساده این است که استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود را با هدف تجارت پیوند دهید و سپس مناسب ترین نوع را انتخاب کنید.

در اینجا برخی از انواع استراتژی های بازاریابی تلفن همراه وجود دارد که می توانید آزمایش کنید:

ط) بازاریابی مبتنی بر برنامه: نوعی بازاریابی موبایلی است که از برنامه های تلفن همراه استفاده می کند. این می تواند یکی از دو شکل باشد:

آ). ایجاد برنامه

ب) تبلیغات برنامه موبایل

ایجاد برنامه اختصاصی خود بهترین انتخاب است زیرا 90٪ وقت را  برای تلفن همراه صرف برنامه های تلفن همراه می کنید.

تصویر 02

داشتن یک برنامه اختصاصی برای نام تجاری خود مزایای دیگری مانند:

  • تعامل مشتری
  • کانال جدیدی برای بازاریابی و ارتباطات
  • آگاهی از برند

نکته منفی احتمالی که باعث می شود مشاغل از داشتن برنامه خود محدود شوند هزینه آن است . هزینه یک برنامه قابل اعتماد و حرفه ای کمتر از 38K دلار برای شما نخواهد بود. اگرچه شما می توانید با 5 تا 10 هزار دلار یک برنامه داشته باشید ، اما چنین برنامه ای بیش از سود آن ضرر خواهد داشت. شما بهتر است یا با یک برنامه توسعه یافته سفارشی بالاتر ، یا یک برنامه ساخته شده با استفاده از یک پلت فرم مانند BuildFire با قیمت 19 دلار در ماه - 89 دلار در ماه. برنامه های میانه ، برخلاف برنامه های پیشرفته و یک پلتفرم خودتان مانند BuildFire ، تمایل به داشتن پشتوانه قوی برای پشتیبانی از تجربه عالی مشتری ندارند.

6464

What else can small businesses do then?

تبلیغات موبایل برنامه اساساً برای اجرای تبلیغات شماست. Google AdMob  و تبلیغات ارسال شده فیس بوک  دو سیستم عامل تبلیغات برنامه هستند.

تبلیغ شما به برنامه های تلفن همراه شخص ثالث نشان داده می شود. این یک روش عالی برای ارسال ترافیک هدفمند به صفحه فرود شما است .

در مورد اجرای یک کمپین تبلیغاتی برنامه برای تبلیغ برنامه خود چطور؟

ایده ها به طور بالقوه نامحدود هستند.

ب) بازاریابی پیامکی: ارسال پیشنهادات مربوط به مشتریان از طریق متن به عنوان بازاریابی پیامکی شناخته می شود. بیش از 96٪  کاربران تلفن های هوشمند از پیامک استفاده می کنند. این نشان می دهد که این روش بازاریابی برنامه تلفن همراه چقدر می تواند قدرتمند باشد - اگر درست انجام شود.

تصویر 14

با دستیابی به 98٪ ، نباید بازاریابی پیامکی را نادیده بگیرید.

تصویر 10

درست همانطور که آدرس ایمیل را در بازاریابی ایمیلی ضبط می کنید ، باید تعداد موبایل مشتریان علاقه مند را نیز جمع آوری کنید. این قسمت سختش هست. شما باید یک پایگاه داده از افراد علاقه مند ایجاد کنید که به شما اجازه داده اند برای آنها پیام کوتاه ارسال کنید.

این تنها راهی است که برای تجارت شما کار می کند.

Domino's Pizza  گروه فیس بوک خود را ارتقا داد و با کمک پیام های متنی فروش خود را افزایش داد. ریان سوانسون ، صاحب امتیاز و مدیر منطقه ، می گوید:

"فروش در فروشگاه ، هنگامی که ما پیام های متنی ارسال می کنیم ، یا [برای استفاده از آنها] مردم را به فیس بوک سوق می دهیم ، بی سابقه است."

III) تبلیغات جستجوی موبایل: نحوه اجرای یک کمپین تبلیغاتی PPC برای کاربران تلفن همراه چگونه است. حتماً هنگام جستجوی چیزی از تلفن همراه خود ، تبلیغات تلفن همراه را دیده اید ، اینها تبلیغات جستجوی تلفن همراه هستند.

تصویر 03

از این نوع تبلیغات می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد که شامل موارد زیر است:

  • تولید سرنخ
  • افزایش فروش
  • بارگیری برنامه
  • کلیک وب سایت
  • هدف گذاری جغرافیایی

یک کمپین تبلیغاتی جستجوی تلفن همراه را می توان از شبکه تبلیغاتی PPC شما مانند Google AdWords  یا Bings Ads راه اندازی کرد. You have to choose mobile ads specifically if you plan to run this type of ad campaign.

طبق این مطالعه ، 68٪ از کاربران از طریق جستجوی تلفن همراه راهنمایی دریافت می کنند و 50٪ از افراد در طی یک روز جستجو محلی خود از طریق تلفن هوشمند به فروشگاه مراجعه می کنند.

55

70٪ از کاربران تلفن های هوشمند می  گویند که دکمه تماس در تبلیغات جستجوی تلفن همراه مهم است.

تصویر 57

این آمار نشان می دهد که خریداران احتمالی شما چگونه شما را در تلفن های خود پیدا می کنند و انتظارات شما از شما چیست.

از یک کمپین تبلیغاتی موبایل می توان به بهترین شکل برای به اشتراک گذاشتن شماره تلفن شما و دادن راهنمایی به فروشگاه محلی خود به افرادی که در یک مکان خاص هستند استفاده کرد.

همچنین می توانید این کار را مستقیماً در فروشگاه برنامه با تبلیغات جستجوی Apple انجام دهید .

iv) آگهی موبایل در بازی: هنگامی که کاربر در حال بازی یا باز کردن بازی است ، آگهی موبایل در بازی در بازی موبایل ظاهر می شود. یک آگهی موبایل در بازی می تواند یک آگهی بنر ، یک تبلیغ ویدیویی یا یک تصویر تصویری باشد که در حالت تمام صفحه وجود دارد .

می تواند به هر شکلی باشد.

27

تصویر 24

بازار جهانی بازی ها 86.1 میلیارد دلار صنعت است . گیمرها عاشق خرج کردن بازی ها هستند.

47

تبلیغات موبایل درون بازی برای همه مناسب نیست. آنها برای همه موارد خوب کار نمی کنند ، بنابراین قبل از تنظیم کمپین تبلیغاتی خود ، مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام داده اید. محصول یا مارک شما باید مربوط به بازی ها یا گیمرها باشد.

از این تبلیغات می توان برای ایجاد آگاهی از برند استفاده کرد. در طول یک روز نشان دادن نام تجاری خود به چندین بار به مخاطبان هدف ، به آنها کمک می کند تا شما را به خاطر بسپارند.

شما باید هوشمند باشید یا باید با تبلیغات موبایل درون بازی هوشمندانه بازی کنید ، این می تواند نتیجه معکوس دهد.

v) کدهای QR: کدهای QR هنوز هم اسرارآمیز هستند زیرا کاربری که اسکن یک کد QR را از تلفن همراه نمی داند به کجا منجر می شود.

کد پاسخ سریع (QR)  نوعی بارکد ماتریسی است که ترکیبی از اعداد ، بایت ، عدد الفبا و کانجی است. برای ذخیره داده استفاده می شود.

تصویر 42

کاربر  کد QR را از دوربین تلفن همراه اسکن می کند. کد اسکن شده و به URL ترجمه می شود و کاربر را به وب سایت مورد نظر هدایت می کند.

46

کاربران نمی دانند کد آنها را به کجا هدایت می کند و همین امر باعث اسرارآمیز شدن آنها می شود. آنها باید به شرح کد QR اعتماد کنند.

با وجود رمز و راز ، آنها در میان مردم مشهور هستند. کاربران iOS در سراسر جهان  بدون هیچ گونه تردیدی از کدهای QR استفاده می کنند.

41

ارسال ترافیک به وب سایت شما  ایده خوبی نیست ، در عوض مصرف کنندگان در صورت دریافت کوپن یا تخفیف یا معامله ، اسکن یک کد QR را دوست دارند. بیش از 87٪ افراد  کد QR را اسکن می کنند تا کوپن دریافت کنند.

تصویر 06

کالیفرنیا با 12.5٪ اسکن ، پیشروترین کشور اسکنر کد QR در ایالات متحده است . هنوز هم هنوز چند ایالت وجود دارد که از نظر کد QR چندان محبوب نیستند.

37

این ایده خوبی در مورد نحوه استفاده از کدهای QR و زمان استفاده از آنها به شما می دهد.

موارد QR  (رایگان) و کدهای سفارشی QR  (حق بیمه) دو بهترین مکان برای دریافت کد QR اکنون هستند. پس از دریافت کد QR ، باید پیشنهاد خود را با مشتریان در میان بگذارید.

vi) تبلیغات تصویری موبایل:  وقتی کاربر در دستگاه تلفن همراه خود مشغول مرور است ، یک تبلیغ تصویری در وب سایت ها ظاهر می شود. این تبلیغات مشابه تبلیغاتی است که در وب سایت های دیگر با تبلیغات نمایشی Google مشاهده می کنید.

36

Google AdWords  شبکه تبلیغاتی برتر است که به شما امکان می دهد تبلیغات تصویری تلفن همراه را تنظیم و اجرا کنید. هزینه تبلیغات  سال پس از سال افزایش یافته است، که نشان می دهد یکی از آن از تکنیک های برجسته بازاریابی تلفن همراه است که کسب و کار ترجیح می دهند و هنوز به این روز استفاده کنید.

تصویر 56

بخاطر بسپارید: تبلیغات تصویری تلفن همراه برای انواع مشاغل قابل استفاده است.

vii) بازاریابی مبتنی بر مکان: اینها تبلیغات بسیار هدفمندی هستند که وقتی کاربر هدف در یک منطقه خاص قرار می گیرد ، ایجاد می شود ، به عنوان مثال ، وقتی کسی در شعاع دو مایلی رستوران محلی شما باشد ، می توانید تبلیغات خود را طوری تنظیم کنید که تبلیغات خود را انجام دهند.

این نوع بازاریابی موبایل برای همه مشاغل به خوبی کار می کند زیرا 88٪ از  کاربران تلفن های هوشمند قبل از خرید چیزی از طریق تلفن های خود به جستجوی محلی می پردازند.

زمان بهتری برای نمایش تبلیغات شما به کاربر در هنگام جستجو برای کالایی وجود ندارد.

61

استارباکس از بازاریابی مبتنی بر مکان  در سال 2014 با موفقیت استفاده کرد. این مکان کاربر را بر اساس شناسه دستگاه آنها ردیابی می کند و به محض اینکه نزدیک شعبه استارباکس هستند ، یک تبلیغ بسیار شخصی دریافت می کنند.

19

اگر از هر مارکی تبلیغ دریافت کنید ، آن را نادیده نمی گیرید ، درست است؟

استارباکس شاهد افزایش چشمگیر فروش خود بود. احتمال بازدید کاربر از فروشگاه پس از دیدن یک تبلیغ مبتنی بر مکان 100٪ افزایش یافت.

مشتریان عاشق دیدن تبلیغات مبتنی بر مکان هستند. طبق یک مطالعه ، 67٪ از کاربران تلفن های هوشمند می خواهند تبلیغات را بر اساس موقعیت مکانی خود مشاهده کنند ، در حالی که 61٪ از کاربران تلفن های هوشمند عاشق دیدن تبلیغات سفارشی برای محیط اطراف خود هستند.

49

تبلیغات مبتنی بر مکان فقط باعث فروش نمی شوند بلکه مشتریان شما را خوشحال می کنند. آنها وقتی مارک ها بر اساس موقعیت مکانی خود برای آنها تبلیغات سفارشی ارسال می کنند ، آنها بسیار دوست دارند. چرا از مزیت کامل استفاده نمی کنید؟

 

بهترین روش های بازاریابی موبایل

بازاریابی موبایل نباید به خاطر بازاریابی انجام شود. هدف شما باید تعامل با مصرف کنندگان در سطح شخصی باشد. چطور؟

بیاموزید که چگونه با برخی از بهترین روش های بازاریابی موبایل  که به مشاغل سراسر دنیا کمک کرده است ، برنامه خود را تبلیغ کنید . اکنون نوبت شماست که سوار باند موفقیت شوید.

الف) وب سایت خود را به صورت موبایل دوستانه ایجاد کرده و به آن پیوند دهید: یک وب سایت با بهینه سازی موبایل پیش شرط بازاریابی موبایل است. شما فقط به یک وب سایت مناسب برای موبایل نیاز ندارید بلکه باید به وب سایت خود پیوند دهید.

 اگر وب سایت شما در تلفن همراه خوب کار کند ، حدود 74٪ از افراد به وب سایت شما بازمی گردند.

تصویر 31

در مطالعه دیگری گزارش شد که 61٪ از کاربران  وب سایت را ترک نمی کنند اگر در تلفن همراه کار نکند. چقدر غمگین است؟

تصویر 12

اگر یک کار وجود دارد که باید انجام دهید - وب سایت خود را با تلفن همراه سازگار کنید. عادت زنانه.

وقتی یک کمپین بازاریابی موبایل را انجام می دهید همیشه به یک صفحه فرود پیوند دهید زیرا 63٪ از مصرف کنندگان  خرید از تلفن خود را ترجیح می دهند و انتظار می رود در آینده تعداد آنها افزایش یابد.

تصویر 54

افرادی که از تلفن های خود استفاده می کنند در حالت خرید قرار دارند و مناسب ترین زمان برای ارسال آنها به یک صفحه فرود است که برای تلفن همراه بهینه شده است.

ب) بازاریابی تلفن همراه مبتنی بر مجوز: تعاریف مختلفی در مورد این وجود دارد ، اما MarketingMag بازاریابی تلفن همراه مبتنی بر مجوز را چنین تعریف می کند  : 

"رضایت مصرف کنندگان پیش از گفتگوی مداوم بازاریابی در دستگاه های تلفن همراه و در ازای نوعی مبادله ارزش."

یک دلیل تعداد  چرا شما باید برای بازاریابی تلفن همراه مبتنی بر کسب اجازه به این است که آن را به تعامل بهتر به مشتریان، ROI بالاتر، و نرخ پاسخ بهتر منجر می شود.

3434

منطقی است ، درست است؟

هیچ کس از پیامک های شما قدردانی نمی کند اگر شما ، برند شما را نشناسد یا هرگز اجازه ارسال پیام را به شما نداده است. وقتی اجازه دارید با مشتری تماس بگیرید ، این همان نقطه ای است که پاسخ بهتری خواهید گرفت.

این یک فرآیند دو مرحله ای است:

  1. رضایت بگیرید
  2. مدیریت پایگاه داده

 

رضایت

به جای خرید شماره تلفن های همراه به صورت عمده ، بهترین روش ابتدا جلب رضایت مشتری است. به کاربران اجازه دهید شماره تلفن همراه خود را با شما به اشتراک بگذارند و آنها باید بدانند که شرایط مجوز چیست.

رضایت می توان بدست آورد  بر روی کاغذ، ایمیل، وب سایت، پیام متنی، و یا از طریق تلفن.

به آنها اجازه دهید هر زمان که بخواهند تنظیمات برگزیده خود را تغییر داده و به روز کنند و انصراف دهند.

روش انصراف باید با هر پیام در دسترس باشد.

26

مطمئناً ، آنها اطلاعات شخصی خود را با شما در میان نمی گذارند مگر اینکه در ازای آن چیزی با ارزش مانند کوپن تخفیف ، حق بیمه یا ثبت نام در پیشنهادات اختصاصی به آنها ارائه دهید.

 

یک بانک اطلاعاتی معنی دار ایجاد کنید

به عبارت ساده ، کاربران را بر اساس علاقه ، مکان ، جمعیت ، نگرش و رفتارشان تقسیم بندی کنید.

در زمان گرفتن رضایت ، مارک ها اطلاعات زیادی در مورد کاربران ندارند اما با گذشت زمان و ایجاد و تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی تلفن همراه ، در مورد مشترکین خود اطلاعات می گیرند.

آمار  نشان می دهد که 53٪ از بازاریابان مشترکان را بر اساس سابقه خرید خود و 55٪ را بر اساس رفتار تعامل قرار می دهند (البته ایمیل).

تصویر 32

بدون تقسیم بندی ، ارسال پیشنهادات شخصی ، که مصرف کنندگان واقعاً آنها را دوست دارند ، بسیار دشوار خواهد بود.

  ویژگی ای است که از GPS و / یا RFID برای تعریف و ردیابی مرزهای جغرافیایی استفاده می کند. ژئوفنس شعاع یا ناحیه ای است که در اطراف یک مکان خاص مانند نزدیک یک فروشگاه یا یک مدرسه ایجاد شده است.

چهار دایره در تصویر زیر  چهار نرده زمینی مختلف را نشان می دهد.

65

این مورد در بازاریابی مبتنی بر مکان مورد استفاده قرار می گیرد  که به محض ورود شخص به حصار جغرافیایی ، پیام ، آگهی یا پیشنهادی از پیش تعریف شده به کاربر تحویل داده می شود.

شمشیربازی ژئو دارای مزایای متعددی از  جمله افزایش فروش ، وفاداری مشتری و آگاهی از برند است.

تصویر 11

این یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی موبایل است که تعامل کاربر را بهبود می بخشد و به ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان کمک می کند. پاتریک لدی ، مدیر عامل شرکت Pulsate ، می گوید:

"تعامل فیزیکی در مکان و زمان مناسب با ارزش فوری باعث ایجاد وفاداری و رشد فروش می شود."

مصرف کنندگان دوست دارند  پیشنهادهای خاص موقعیت مکانی را مستقیماً از طریق تلفن خود دریافت کنند زیرا این موارد مربوط به مکان و علاقه آنها است.

25

وقت آن است که در مورد بازاریابی مبتنی بر مکان جدی بگیریم.

 

برای کسب و کار خود برنامه ایجاد کنید

کل زمان صرف شده در برنامه ها  فقط در مدت یک سال 63٪ در اندروید رشد داشته است. تا سال 2020 ، بارگیری برنامه جهانی موبایل از 284 میلیارد عبور خواهد کرد.

63

آیا تجارت شما برای آینده آماده شده است؟

زمان مناسب برای توسعه برنامه ای برای نام تجاری شماست . این باعث افزایش آگاهی از برند  و افزایش وفاداری مشتری خواهد شد - زیرا 85٪ از افراد  برنامه را به جای وب سایت بهینه شده برای تلفن همراه ترجیح می دهند.

تصویر 15

حتی اگر وب سایت مناسب موبایل ندارید ، در صورت داشتن برنامه هنوز می توانید مشتریان وفاداری داشته باشید. در هر صورت ، یک برنامه به شما امکان می دهد در طول روز از طریق تلفن همراه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

 

داده های مشترک را به روز کنید

نکته مهم دیگر در بازاریابی موبایل از بروزرسانی داده های مشترک ناشی می شود. برای یک بازاریابی تلفن همراه موثر و هدفمند ، به روزرسانی منظم جزئیات مشترک بسیار مهم است.

یک پیام کوتاه ساده که از  آنها می خواهد با مکان فعلی ، انواع پیشنهادی که می خواهند و غیره پاسخ دهند ، به جدیدترین اطلاعات کمک می کند.

45

ارسال پیشنهادات بی ربط فکر بدی است.

86٪ از مصرف کنندگان  گزارش دادند که اگر هنگام خرید در فروشگاه ها پیشنهادات مربوطه و شخصی را از طریق تلفن همراه خود دریافت می کنند ، مفید واقع می شود.

مشتریان شما انتظارات زیادی از شما دارند. آنها نمی خواهند چیزی غیر از پیشنهادات شخصی مورد علاقه خود دریافت کنند. وقتی کسی قادر به خواندن ذهن شما باشد ، احساس خوبی دارد.

 

برنامه های افزودنی تبلیغات موبایل Google

پسوند آگهی گوگل  یک نوع فرمت تبلیغ این است که نشان می دهد اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار خود را با تبلیغات. اطلاعات گسترده ای فراتر از تبلیغات متنی را ارائه می دهد. این افزونه ها تبلیغ شما را  در نتایج جستجوی تلفن همراه برجسته می کنند.

 

 

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

 

 

 

ایمیل "تشکر از شما برای ثبت نام" ارتباط مشترک شما را برای شروع قوی آغاز می کند. اما ایجاد الگوهای ایمیل خوش آمدید از ابتدا دشوار است. برای الهام گرفتن از شما ، بهترین نمونه های ایمیل خوش آمد گویی را گردآوری کرده و به شما نشان می دهیم که از کجا می توانید الگوهای ایمیل استقبال را بیابید .

آن لحظه ، وقتی به سراغ شخصی می آیید - فقط باید نادیده گرفته شوید.

هرگز احساس خوبی نیست.

 

 

آیا می توانید چنین کاری را با مشتریان خود انجام دهید؟ من می دانم که پاسخ شما منفی است ، اما شما ممکن است دقیقاً همان کار را انجام دهید.

چطور؟

با عدم استقبال مشترکین جدید با ایمیل خوش آمد گویی صمیمانه.

هنگامی که مشترکان آدرس ایمیل خود را از طریق فرم ثبت نام ایمیل خود به اشتراک می گذارند ، مرحله بعدی این است که با ارسال پیام خوش آمدگویی به آنها نشان دهید که از تجارت آنها قدردانی می کنید.

دلیل واقعی شما برای ارسال ایمیل خوش آمد گویی مهم است

برداشت های اول شمارش می شود. اگر با ایمیل خوش آمد گویی اذیت نمی شوید ، فرصتی را برای ایجاد ایمیل مناسب از دست می دهید.

همانطور که گفته شد ، بیایید دقیقاً منظور ما از ایمیل خوش آمد گویی را تعریف کنیم :

به قسمت آخر این تعریف توجه داشته باشید - ایمیل های خوش آمدگویی فراتر از یک پیام خوش آمد گویی برای تشکر از ثبت نام هستند آنها همچنین فرصتی برای کمک به مشتریان و مشترکان هستند تا از همان ابتدا بیشترین بهره را از تجارت شما ببرند.

راه اندازی یک ایمیل خوش آمد گویی موثر آسان است. ابتدا یک الگوی ایمیل خوش آمد گویی ایجاد می کنید که نشان دهنده نام تجاری شما است. سپس یک گردش کار اتوماسیون بازاریابی ساده تنظیم می کنید تا ایمیل به طور خودکار برای مشترکان جدید ارسال شود.

بهترین الگوهای ایمیل خوش آمد گویی را از کجا پیدا کنید؟

خبر خوب این است که شما برای ایجاد یک الگوی ایمیل خوشامدگویی خوشامدگویی نیازی نیست که امروز یک طراح گرافیک باشید. اینترنت پر از منابع قالب های ایمیل رایگان است. در اینجا چند مورد از بهترین ها آورده شده است:

شماره 1 Sendinblue

نرم افزار ایمیل مارکتینگ Sendinblue مجموعه ای از الگوهای ایمیل طراحی شده زیبا را برای شما انتخاب کرده است. الگوها را می توان با استفاده از ویرایشگر ایمیل Sendinblue Drag & Drop به راحتی ویرایش و سفارشی کرد تا با مارک شما مطابقت داشته باشد.

با ایجاد یک حساب Sendinblue رایگان ، به 70+ الگو ایمیل ، ویرایشگر ایمیل Drag & Drop و طیف گسترده ای از ویژگی های دیگر (از جمله اتوماسیون بازاریابی) دسترسی پیدا می کنید. می توانید یک ایمیل خوش آمد گویی ایجاد کنید ، ترتیب اتوماسیون را تنظیم کنید و حداکثر تا 300 روز در روز ایمیل ارسال کنید - کاملاً رایگان!

شماره 2 نوار

Stripo  امکان دسترسی به بیش از 300 قالب ایمیل HTML رایگان را فراهم می کند. آنچه در مورد Stripo بسیار جالب است این است که ، بدون مهارت برنامه نویسی ، می توانید ایمیل خوشامد خود را با ویژگی های جالب مانند دکمه های متحرک CSS ، جلوه های بازگردانی تصویر و سایر عناصر تعاملی جاز کنید. 

برخلاف Sendinblue ، Stripo یک سرویس بازاریابی ایمیل نیست بنابراین نمی توانید ایمیل خوش آمد گویی خود را با آن ارسال کنید. اما آنچه می توانید انجام دهید این است که ایمیل خود را با Stripo ایجاد کنید و سپس  آن را  برای ارسال به Sendinblue صادر کنید . طرح رایگان Stripo اجازه 4 صادرات در ماه به ESP ها را می دهد.

اکنون که الگوی ایمیل استقبال خود را دریافت کردید ، بیایید رویکرد پیام خوش آمد گویی را انتخاب کرده و شروع به طراحی کنیم. در اینجا 9 مورد از بهترین نمونه های ایمیل خوش آمد گویی برای الهام گرفتن از شما وجود دارد.

1. خود معرفی نمونه ایمیل خوش آمد

تا زمانی که مارک شناخته شده ای نباشید ، می توانید از پیام خوش آمد گویی برای معرفی مشاغل خود به مشترکان جدید استفاده کنید.

با استقبال از آنها در خانواده شروع کنید. تجارت خود را معرفی کنید و امتیازات ارتباط با تجارت خود را به آنها نشان دهید.

 

فقط یک نکته احتیاط: ایجاد یک ایمیل معرفی به معنای تمرکز کامل بر تجارت شما نیست.

این مربوط به شما یا تجارت شما نیست. این در مورد آنها است.

بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان این است که از طریق چشم آنها به تجارت خود نگاه کنید. درباره تجارت خود صحبت کنید ، اما به آنچه در آن است برای آنها تمرکز کنید. در اینجا یک نمونه عالی از این روش در عمل از Made In آورده شده است.

همانند مثال فوق ، افزودن عکس شخصی از شما یا تیمتان نیز نکته خوبی است. مطالعات نشان داده است که کاربران تصاویر یا مدل های سهام را نادیده می گیرند اما به تصاویر واقعی توجه می کنند .

قرار دادن چهره به مارک تجاری شما باعث ایجاد حس مجاورت بین شما و مشترک می شود. این کمک می کند تا یک پایه محکم ایجاد کنید که بتوانید رابطه خود را بر اساس آن رشد دهید.

2. پیام شخصی شده

محتوای ایمیل شخصی کار می کند. دو راه در مورد آن وجود ندارد.

سرویس انفجار ایمیل Sendinblue به شما امکان می دهد خطوط موضوعی ایمیل و محتوای ایمیل شخصی را با استفاده از ویژگی های مخاطب ایجاد کنید .

روش دیگر برای شخصی سازی ایمیل های خوشامدگویی شما ، استفاده از قابلیت ردیابی وب ما برای ارسال یک ایمیل ماشه بر اساس صفحات بازدید شده و غیره است. اگر داده ای برای این کار ندارید ، همیشه می توانید اولویت های مشترک را از طریق ایمیل بخواهید فرم ثبت نام در .

در اینجا مثالی از ایمیل خوش آمد گویی شخصی از Zapier آورده شده است.

 

3. بسته خوش آمدید تخفیف و پیشنهاد ویژه

تخفیف ویژه ، حمل و نقل رایگان یا خرید یک دریافت یک پیشنهاد رایگان برخی از بیشترین ویژگی های جستجو در ایمیل های بازاریابی است.

این ایمیل ها باید حاوی کد تخفیف یا دستورالعمل نحوه ادعای پیشنهاد باشند.

ببینید مرکبات واقعی چگونه با یک کد تخفیف ساده در پیام خوشامدگویی این کار را انجام می دهند.

برای ایجاد فوریت بهتر است تاریخ انقضا یا مهلت ذکر شود. شما می خواهید آنها سریع عمل کنند و خریدی انجام دهند (بنابراین می توانید تصور بهتری از ترجیحات آنها داشته باشید).

ارائه تخفیف درصورتی که بخواهید مشترکان را انتخاب یا تأیید کنید ، گزینه خوبی است ایمیل های تأیید نیازی به پیغامی صریح و خسته کننده نیستند که چیزی به جز پیوند ندارد.

درعوض ، از یک عنوان یا بنر برجسته استفاده کنید که تخفیف یا معامله ای را که پس از تأیید به دست می آورند برجسته کند.

4. پردازش و دستورالعمل شروع کار

ایمیل های پردازشی برای راه اندازی مشتری و استفاده سریع از محصول شما عالی هستند. آخرین چیزی که می خواهید این است که شما را فراموش کنند ، بنابراین از این مرحله مهم غافل نشوید.

اطمینان حاصل کنید که مشتریان جدید شما می دانند چه کاری می توانند با محصول شما انجام دهند و چگونه بیشترین بهره را از آن می برند.

 

اگر می خواهید آنها حساب خود را راه اندازی کنند و از وب سایت شما استفاده کنند ، نحوه انجام این کار را به آنها نشان دهید.

Basecamp راه اندازی مثال ایمیل خوش آمد

نیازی به گفتن نیست ، پیام در حال بارگذاری باید ساده و روان باشد. شما می خواهید بدون اینکه آنها را با تنظیمات سطح پیشرفته اذیت کنید ، به سرعت احساس خدمات شما را داشته باشند.

بنابراین ، آن را کوتاه و ساده نگه دارید.

همچنین می توانید از فیلم ها ، آموزش ها یا Gif برای ایجاد نسخه های نمایشی استفاده کنید. اما در بیشتر موارد ، دستورالعمل های گام به گام انجام می شود.

فراموش نکنید که مزایا را نیز برجسته کنید. ارزش را تقویت کنید و نشان دهید که چگونه محصول / خدمات شما می تواند به آنها کمک کند تا به آنچه می خواهند برسند.

در اینجا نمونه ایمیل خوشامدگویی "شروع به کار" هنگامی که شخصی که برای یک دوره آزمایشی رایگان در Sleeknote ثبت نام می کند ، ارسال می کنیم .

Sleeknote به عنوان مثال ایمیل خوش آمدید

5. ایمیل استقبال رایگان دوره آزمایشی

وقتی کاربر برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام می کند ، اولین ایمیل شبیه پیام در حال ارسال است اما معمولاً با یک سری ایمیل دنبال می شود.

این پیگیری ها به تدریج ویژگی های محصول شما را معرفی و توضیح می دهد. همچنین می توانید برخی از وبینارها یا فیلم های آموزشی را درگیر کنید تا مشتریان بالقوه را درگیر خود کنید. از پیام های خوش آمدگویی برای متقاعد کردن آنها برای فعال کردن یا ارتقا to به یک برنامه پولی استفاده کنید.

شما می توانید با نشان دادن آنچه که در صورت عدم ادامه خدمت شما از دست خواهند داد ، بر مزایا یا معایب آن تمرکز کنید.

اما ، خیلی سختگیر نباشید و آن را مانند یک اولتیماتوم صدا نکنید.

شما باید به همان اندازه از آنها استقبال کنید حتی اگر آنها تصمیم به ترک یا عدم ارتقا دهند. به آنها بگویید که می توانند وقت خود را بگیرند و بعداً بازگردند (در صورت انجام این کار ممکن است انگیزه ای ارائه دهید).

Squarespace با ایمیل های آزمایشی رایگان خود کاری عالی انجام می دهد. این مورد را بررسی کنید - ساده اما جذاب:

6. فیلم ها و GIF ها

صحبت از تعامل ، هیچ نوع محتوایی وجود ندارد که بهتر از فیلم ها یا GIF های متحرک باشد.

ویدئوها در رسانه های اجتماعی یا صفحات اصلی بهترین نرخ تعامل و تبدیل را دارند .

اگر نگران پخش نشدن ویدیو توسط سرویس گیرنده ایمیل هستید (زیرا بسیاری از آنها از فیلم های جاسازی شده پشتیبانی نمی کنند) ، می توانید با استفاده از یک تصویر با یک دکمه پخش ، همانطور که Basecamp در زیر نشان می دهد ، تصویری از فیلم ایجاد کنید

برای برخی دیگر از روش های جاسازی ویدیو در ایمیل ، این مقاله را بررسی کنید .

Basecamp به عنوان مثال ایمیل خوش آمدید

توجه داشته باشید که این فقط یک تصویر است. با کلیک بر روی دکمه پخش ، شما به صفحه اصلی آنها با داشتن فیلم واقعی منتقل می شوید.

اگر نمی خواهید از فیلم استفاده کنید ، استفاده از GIF با فقط 4 تا 5 فریم را در نظر بگیرید. حتی اگر انیمیشن در برخی از سیستم عامل های ایمیل پخش نشود ، باز هم اولین تصویر را نشان می دهد.

یک ایمیل خوش آمد گویی همراه با فیلم یا GIF متحرک باید در جلب توجه آنها کمک کند.

7. بارگیری ایمیل خوش آمدگویی برای اقدام

آهن ربا یا ارتقا content محتوا مانند ورقه های تقلب ، کتاب های الکترونیکی یا الگوهای رایگان اغلب متداول ترین روش ها برای ایجاد لیست مشترکین هستند.

همچنین یکی از مناطقی است که اکثر مشاغل اشتباه می کنند.

وقتی کسی برای دریافت یک منبع رایگان ثبت نام می کند ، اولین ایمیلی که دریافت می کند چیزی جز پیوند برای بارگیری نیست.

این فرصتی است که از دست رفته است.

شما قبلاً آنها را درگیر چیزی کرده اند که آنها می خواهند. وقت آن است که یک قدم جلو بروید و آنها را به سمت قدم بعدی در قیف خود ببرید.

8. کاتالوگ محصولات

اگر فروشگاه تجارت الکترونیک یا مشاغل محلی هستید ، باید بهترین پیام خود را در پیام خوشامد بگویید.

این کار را می توانید با به اشتراک گذاری بهترین محصولات فروش یا پرطرفدار انجام دهید. یا ، به سادگی دسته بندی محصولات را مانند Zappos در ایمیل خوش آمد گویی خود به اشتراک بگذارید.

zappos از ایمیل استقبال می کند

برای انواع دیگر وب سایت ها ، این می تواند لیستی از محبوب ترین پست ها یا منابع شما باشد.

در اینجا مثال ایمیل خوش آمد گویی از Ahrefs آورده شده است.

AHREFS از ایمیل های خوش آمدگویی استقبال می کنید

فقط سعی نکنید محصولات مختلف زیادی را در همان ایمیل پر کنید در غیر این صورت منجر به اضافه بار انتخاب می شود.

9. اثبات اجتماعی

مشتریان توصیه ها را بیشتر از تبلیغات دوست دارند.

آنها نمی خواهند به آنها فروخته شوند ، اما از توصیه ها قدردانی می کنند ، مخصوصاً اگر از مرجعی در محل قرار دارند.

برای برجسته کردن اثبات اجتماعی می توانید از پیام خوش آمد گویی استفاده کنید. این می تواند توصیفات مشتری ، بازبینی کاربر ، تایید یا تعداد طرفداران یا دنبال کنندگان اجتماعی شما باشد.

در این مثال خوشآمد ، Backcountry از شواهد اجتماعی برای تشویق مشترکان به # begoatworthy - وضعیتی برای افراد ماجراجو برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی استفاده می کند.

اثبات اجتماعی به شما کمک می کند اعتبار خود را بسازید و در این زمینه مانند یک مرجع معتبر جلوه دهید. این باعث می شود مشترکین علاقه بیشتری به شنیدن (و خرید) از شما داشته باشند.

برای ایجاد یک ایمیل خوش آمد گویی عالی به شما!

اینها برخی از کارآمدترین ایمیلهای خوشامدگویی هستند که در نهایت مشترکان را به مشتری طولانی مدت تبدیل کرده و ROI بازاریابی ایمیل شما را افزایش می دهند.

رویکردهای مختلف را امتحان کنید و رویکردی را که برای مشترکان شما مناسب است پیدا کنید.

بهترین کار این است که با پیام های استقبال خود ASAP شروع کنید. به من اعتماد کن. این همه ارزش آن را خواهد داشت.

آیا چند راهکار ایمیل خوش آمدگویی برای افزودن به این لیست دارید؟ کدام یک برای شما کار می کند (یا کار نمی کند)؟ به ما در کامنت ها اطلاع دهید!

  • meysam shams