بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئوی تکنیکال چیست؟

بنابراین، سئوی تکنیکال دقیقاً به چه معناست؟ آیا این ادغام عوامل سئو داخلی و خارجی است؟ خوب، تا حدودی، بله، و تا حدودی، نه…

برای پایه گذاری بهینه سازی تکنیکال قوی، وب سایت شما باید به سرعت و به راحتی قابل خزیدن و خواندن برای موتورهای جستجو باشد. عوامل تکنیکال سئو به افزایش ویژگی های یک وب سایت برای افزایش رتبه صفحات وب آن در SERP کمک می کند. سئوی تکنیکال یکی از عناصر سئوی درون صفحه است و به تمام فعالیت های بهینه سازی به جز بهینه سازی محتوا و ساخت لینک مربوط می شود. سئوی تکنیکال وب سایت را با پشتیبانی اساسی نسبت می دهد که بهترین شرایط بازاریابی قابل دستیابی را فراهم می کند تا کسب و کار شما بدون هیچ مانعی در نتایج موتور جستجو پیشی بگیرد.

رویکرد سئو تکنیکال تضمین می کند که وب سایت شما به تمام الزامات تکنیکال موتورهای جستجوی محبوب برای دستیابی به رتبه بندی ارگانیک بهبود یافته پایبند است. جنبه های حیاتی مانند نمایه سازی، تحویل محتوا، خزیدن و ساخت سایت را درک می کند. استراتژی‌های تکنیکال سئو به سرعت در حال تکامل هستند و برای هماهنگی با موتورهای جستجوی پویا که با گذشت زمان پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند، دشوارتر می‌شوند. بنابراین می توان انصافاً گفت که سئو تکنیکال در یک وضعیت اصلاح مداوم است.

 

بیشتر بخوانید: تفاوت بین سئو داخلی و سئو تکنیکال چیست

اهمیت بهینه سازی تکنیکال برای وب سایت ها

به یاد داشته باشید که یک وب سایت می تواند با محتوای عالی خوب به نظر برسد، اما اگر سئوی تکنیکال بهم ریخته باشد، وب سایت در رتبه بندی SERP ها قرار نمی گیرد. گوگل و سایر موتورهای جستجو تلاش می کنند تا بهترین نتایج قابل دستیابی را برای درخواست های کاربران ارائه دهند. از این رو، روبات‌های گوگل صفحات وب را بر اساس تعدادی از عوامل بی‌سابقه می‌خزند و ارزیابی می‌کنند. در بنیادی ترین سطح، الگوریتم موتورهای جستجو عملیات یافتن، خزیدن، رندر کردن و نمایه سازی صفحات وب سایت را آغاز می کند.

اما ایندکس کردن کافی نیست، سایت شما باید کاملا بهینه شود تا در جنبه های تکنیکال سئو به کمال برسید. جنبه های ضروری چک لیست تکنیکال SEO عبارتند از: عاری از محتوای تکراری، سازگاری با موبایل، بارگذاری سریع صفحات وب و غیره. سئوی تکنیکال به سادگی دسترسی گوگل به محتوای شما را آسان‌تر می‌کند که منجر به پتانسیل‌های رتبه‌بندی بالا می‌شود.

بیشتر بخوانید: آنالیز سئو تکنیکال چیست

سئوی تکنیکال برعکس عمل می کند: اگر اشتباهات تکنیکال شدیدی در سایت خود مرتکب شوید، می توانند جریمه هایی را برای شما تعیین کنند. به عنوان مثال، اگر به اشتباه در فایل robots.txt خود یک اسلش انتهایی اضافه کنید، کل وب سایت شما برای خزیدن موتور جستجو مسدود می شود. بنابراین، چگونه می توان به موضوع سئوی تکنیکال به درستی پرداخت؟ شما باید این فاکتورهای تکنیکال تکنیکال برتر را در نظر بگیرید - تگ های Canonical، نقشه های سایت XML، داده های ساختاری، Hreflang، تغییر مسیرهای 301، معماری سایت، جاوا اسکریپت، صفحات 404، ساختار URL، محتوای نازک و محتوای تکراری.

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

حتی اگر به نظر می رسد وب سایت شما عملکرد خوبی دارد، هرگز نمی دانید چه مشکلات فنی می تواند در زیر سطح پنهان باشد. مشکلات فنی می تواند از رتبه بندی بهینه وب سایت شما در جستجو جلوگیری کند و باعث تجربه کاربری ضعیف شود. خوشبختانه در مقاله امروز نحوه اجرای آنالیز سئو تکنیکال برای ارزیابی سلامت وب سایت را توضیح خواهیم داد.

انجام آنالیز سئو تکنیکال در وب سایت شما، تمام مشکلات فنی وب سایت شما را برجسته می کند و به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به مرحله اول برسانید و فرصت های ارزشمند آنلاین را از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آنالیز سئو تکنیکال چیست و چگونه آن را انجام دهید، ادامه مطلب را بخوانید.

آنالیز سئو تکنیکال چیست؟

آنالیز سئو تکنیکال یک تجزیه و تحلیل عمیق از زیرساخت فنی وب سایت شما است. ممیزی سلامت وب سایت شما را بررسی می کند و مشکلات فنی سئو و مناطقی را که در آن جا برای بهبود وجود دارد شناسایی می کند.

در طی یک آنالیز سئو تکنیکال، یک چک لیست برای اسکن عناصر مختلف وب سایت شما و علامت گذاری هر گونه مشکلی که برای بهبود عملکرد آن نیاز به بررسی دارد، استفاده می شود.

هنگامی که نتایج ممیزی را به دست آوردید، می توانید برای اصلاح و اصلاح عناصر فنی پرچم گذاری شده برای بهبود عملکرد وب سایت خود و باز کردن پتانسیل درآمد آن دست به کار شوید.

آنالیز سئو تکنیکال با ممیزی کامل وب سایت متفاوت است. ممیزی فنی معمولا سریعتر از ممیزی کامل وب سایت تکمیل می شود زیرا در درجه اول به بهینه سازی زیرساخت فنی وب سایت شما برای موتورهای جستجو علاقه مند است، در حالی که یک ممیزی کامل وب سایت عناصر بیشتری از وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند، از جمله محتوای درون صفحه و خارج از صفحه. .

در حالی که آنالیز سئو تکنیکال بر روی ایجاد تغییراتی تمرکز می کند که دید وب سایت شما را در نتایج جستجو بهبود می بخشد، این تغییرات مزایای بسیار گسترده تری نسبت به این خواهد داشت.

دلایل کلیدی برای انجام آنالیز سئو تکنیکال عبارتند از:

  • عملکرد کلی وب سایت خود را بهینه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از بهترین شیوه های سئو پیروی می کند تا از جریمه گوگل جلوگیری کنید.
  • بهبود دید جستجوی ارگانیک
  • بهبود نرخ تبدیل
  • بهبود تجربه کاربری
  • افزایش درآمد.

اکنون می دانیم که چرا آنالیز سئو تکنیکال بسیار مهم است، بیایید دریابیم که چگونه با آن شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: تفاوت بین سئو داخلی و سئو تکنیکال چیست

چرا از چک لیست آنالیز سئو تکنیکال استفاده کنیم؟

انجام ممیزی کار بزرگی است، بنابراین ابتدا باید برنامه ریزی کنید.

در مورد سایر رویه‌های پیچیده SEO مانند مهاجرت وب‌سایت، این طرح معمولاً به شکل یک چک لیست SEO ارائه می‌شود که هر عنصر فنی را که قرار است در طول ممیزی بررسی شود، با جزئیات نشان می‌دهد.

استفاده از چک لیست به شما کمک می کند روشمند باشید و اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز مهمی از دست نمی رود و در نهایت هیچ کاری را تکرار نمی کنید!

وقت گذاشتن برای تهیه چک لیست قبل از شروع به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که ممیزی همه چیز مهم را پوشش می دهد و به شما کمک می کند تا سریعتر و کارآمدتر کار کنید تا نتایج بهتری به دست آورید.

برای تهیه چک لیست خود به کمک نیاز دارید؟ تیم متخصصان فنی سئوی ما می خواهند چک لیست حسابرسی فنی جامع خود را با شما به اشتراک بگذارند. از این چک لیست برای کشف میزان سلامت وب سایت خود و مشخص کردن اصلاحات و تغییراتی که به بهینه سازی عملکرد وب سایت شما کمک می کند، استفاده کنید.

دو کارشناس که بر روی آنالیز سئو تکنیکال کار می کنند

چه ابزارهایی برای انجام آنالیز سئو تکنیکال در دسترس است؟

هنگامی که تصمیم گرفتید چه عناصری از زیرساخت فنی وب سایت خود را می خواهید ممیزی کنید و چک لیست خود را تهیه کردید، باید بفهمید که چگونه می خواهید ممیزی را انجام دهید..

حتی متخصصان نیز از ابزارهای تخصصی برای ساده سازی و تسریع فرآیند حسابرسی و حذف خطر خطای انسانی استفاده می کنند. رمزگشایی نتایج تولید شده توسط این ابزارها می تواند پیچیده و اجرای تغییرات فنی توصیه شده دشوار باشد، بنابراین سرمایه گذاری در خدمات حسابرسی وب سایت حرفه ای به بهبود نتایجی که از ممیزی به دست می آورید کمک می کند.

بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین ابزارهای فنی سئوی موجود بیندازیم:

ابزارهای رایگان گوگل:

1. کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل در ممیزی وب سایت شما به نفع شماست. کنسول جستجو یک ابزار رایگان ارائه شده توسط Google است که داده ها و بینش های ارزشمندی را در مورد موقعیت فعلی وب سایت شما در نتایج جستجو ارائه می دهد.

از کنسول جستجو می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

بررسی کنید که گوگل می تواند صفحات وب سایت شما را بخزد.

هشدارهایی در مورد مشکلات نمایه سازی یا هرزنامه در وب سایت خود دریافت کنید.

نمایه بک لینک یک وب سایت را مشاهده کنید.

2. جستجوی سایت در گوگل

آیا می دانستید که می توانید به سادگی با جستجو در نوار جستجوی گوگل متوجه شوید که کدام یک از صفحات شما توسط گوگل ایندکس می شود؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در نوار جستجوی گوگل "site:yourwebsite.com" را تایپ کنید.

سپس گوگل تمام صفحاتی را که ایندکس کرده است نمایش می دهد. اگر سایت شما در بالای نتایج ظاهر نمی شود، می تواند به این معنی باشد که شما یک جریمه گوگل دارید یا مشکلات فنی در وب سایت شما وجود دارد که مانع از ایندکس شدن آن توسط گوگل می شود.

خواهش میکنم!

3. Google PageSpeed ​​Insights

Google PageSpeed ​​Insights یکی دیگر از ابزارهای رایگان گوگل است که برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل مدت زمان بارگذاری صفحات وب و پیشنهاد تغییراتی که می تواند در یک صفحه برای بهبود سرعت بارگذاری آن ایجاد شود، استفاده می شود.

ابزارهای تخصصی ممیزی سئو فنی:

ابزارهای تخصصی سئو فنی معمولاً از شما می‌خواهند که ثبت‌نام کنید و برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های آن‌ها هزینه پرداخت کنید، اما برای ایجاد یک کار پر زحمت سریع و ساده و کمک به شما برای دستیابی به بهترین نتایج از ممیزی بسیار ارزشمند هستند.

اکثر ابزارهای تخصصی سئو فنی به همین ترتیب کار می کنند، آنها به سرعت تمام صفحات وب سایت شما را برای جستجوی مسائل فنی و داخلی مختلف جستجو می کنند.

سپس آنها نتایج را به شما ارائه می دهند و یک دید کلی از سلامت وب سایت شما ارائه می دهند و هر گونه خطا یا مشکل فنی را که پیدا کرده اند برجسته می کنند.

معمولاً می توانید به اطلاعات عمیق در مورد هر مشکل و توصیه هایی در مورد نحوه رفع آنها دسترسی پیدا کنید.

برخی از محبوب ترین ابزارهای تخصصی ممیزی SEO عبارتند از:

SCREAMING FROG

AHREFS

SEMrush

Deep Crawl

OnCrawl

اگر وب‌سایت شما بسیار کوچک است، ممکن است بتوانید بدون استفاده از ابزار حسابرسی فنی تخصصی به کار خود ادامه دهید، اما اکثر وب‌سایت‌ها برای ممیزی دستی بدون ابزار بسیار طولانی زمان می‌برند.

9 عنصر ضروری یک آنالیز سئو تکنیکال

هنگام جمع آوری چک لیست حسابرسی سئوی فنی خود، پیشنهاد می کنیم این 9 عنصر اساسی را که برای هر آنالیز سئو تکنیکال ضروری هستند، اولویت بندی کنید:

1) نمایه سازی و خزیدن

یکی از مهم ترین چیزهایی که باید بررسی کنید این است که وب سایت شما به درستی راه اندازی شده است تا به موتورهای جستجو اجازه دهد به راحتی صفحات آن را خزیده و فهرست بندی کنند. این برای رتبه‌بندی خوب در جستجو ضروری است، اگر Google نتواند صفحات وب شما را ببیند یا فهرست کند، بقیه چیزها مهم نیست.

شما می توانید با انجام جستجوی سایت گوگل بررسی کنید که کدام صفحات با موفقیت توسط گوگل ایندکس شده اند و با مشاهده گزارش وضعیت ایندکس وب سایت خود در کنسول جستجوی گوگل متوجه شوید که چه تعداد از صفحات وب سایت شما توسط گوگل خزیده شده است.

2) فایل robots.txt

فایل robots.txt وب سایت شما به موتورهای جستجو می گوید که کدام URL های وب سایت شما را باید بخزند.

در طی یک آنالیز سئو تکنیکال، باید بررسی کنید که فایل robots.txt شما به روز و صحیح است و مطمئن شوید که موتورهای جستجو را از خزیدن در صفحات مهم مسدود نمی کند.

3) ساختار سایت و URL

یک آنالیز سئو تکنیکال باید بررسی کند که معماری و ساختار URL وب سایت شما سازگار، ساده و بهینه است.

وب سایت شما باید به گونه ای سازماندهی شده باشد که ساختارمند و منطقی باشد. صفحات و محتوا باید بر اساس موضوعات گروه بندی شوند و ناوبری سایت و ساختار URL باید بصری، ساده و سازگار باشد.

این هم برای سئو و هم برای تجربه کاربر مفید است.

4) متا تگ ها

متا تگ ها کلید بهینه سازی موفقیت آمیز جستجو هستند. متا تگ ها به موتورهای جستجو نشان می دهند که صفحات وب شما در مورد چه چیزی هستند.

نمونه هایی از انواع مختلف متا تگ ها که برای سئو مهم هستند عبارتند از تگ های عنوان، توضیحات متا، تگ های هدر، متن جایگزین و تگ های متعارف.

استفاده از ابزار تخصصی ممیزی SEO فنی مانند Screaming Frog، SEMrush، یا Ahrefs، به سرعت و کارآمد اطلاعاتی در مورد متا تگ هایی که وب سایت شما ندارند و هر گونه خطا در متا تگ ها که می تواند گوگل را از خزیدن در صفحه مسدود کند، در اختیار شما قرار می دهد.

5) کنونیکال

تگ‌های متعارف معمولاً در قسمت سرصفحه کد یک صفحه وب استفاده می‌شوند تا به موتورهای جستجو بگویید که نسخه ترجیحی یک صفحه وب کدام است. این می تواند به جلوگیری از مشکلات ناشی از نمایش محتوای تکراری در چندین صفحه کمک کند.

اکثر ابزارهای تخصصی حسابرسی به سرعت وب سایت شما را بررسی می کنند تا برچسب های متعارف گم شده را بررسی کنند و برچسب های موجود را شناسایی و بررسی کنند.

6) نقشه سایت

نقشه سایت XML وب سایت شما باید تمام صفحات وب سایت شما را که می خواهید موتورهای جستجو خزیده کنند، فهرست کند. موتورهای جستجو از نقشه سایت شما برای کمک به آنها برای یافتن و خزیدن وب سایت شما استفاده می کنند، بنابراین اطمینان از به روز بودن، بهینه سازی آن برای جستجو و عاری از خطا بخشی ضروری از هر آنالیز سئو تکنیکال است.

7) وب سایت خود را با HTTPS ایمن کنید

آیا وب سایت شما امن است؟

اکنون گوگل از وب‌سایت‌هایی که با HTTPS با استفاده از SSL رمزگذاری شده‌اند، حمایت می‌کند، بنابراین اگر هنوز از HTTP به HTTPS تغییر نکرده‌اید، اکنون زمان آن است.

8) سرعت وب سایت

در حالت ایده آل، گوگل دوست دارد صفحات وب شما را در عرض سه ثانیه بارگیری کند. سرعت بارگذاری پایین صفحه می تواند به تجربه کاربر آسیب برساند، بنابراین سرعت بارگذاری صفحه به یک عامل رتبه بندی مهم تبدیل شده است. از ابزار PageSpeed ​​Insights گوگل برای کشف زمان بارگذاری وب سایت خود استفاده کنید.

9) طراحی سازگار با موبایل

وب سایت شما باید طراحی واکنش گرا داشته باشد که به آن اجازه می دهد تا با هر اندازه صفحه سازگار شود و مشاهده و استفاده از آن را در هر دستگاهی از جمله تلفن های همراه ساده می کند. طراحی سازگار با موبایل یک فاکتور مهم رتبه بندی است و بررسی پاسخگویی طرح بخش مهمی از هر ممیزی فنی SEO است. گوگل یک تست رایگان و ساده برای موبایل ارائه می دهد و همچنین می توانید گزارش قابلیت استفاده از تحرک را در کنسول جستجوی گوگل مشاهده کنید.

 

 

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

اگر شما در سئو مانند ما در حد گوش خود نیستید، «دریافت» برخی از اصطلاحاتی که متخصصان سئو مطرح می کنند دشوار است. بنابراین امروز، من قصد دارم یک سوال رایج را حل کنم: تفاوت بین سئو داخلی و سئو تکنیکال چیست؟

سئوی تکنیکال چیست؟

سئوی تکنیکال عملی است برای بهینه سازی قسمت پشتی سایت به طوری که موتورهای جستجو مانند گوگل بهتر بتوانند وب سایت را بخزند و فهرست کنند.

در اینجا برخی از مواردی وجود دارد که ممکن است هنگام انجام سئوی تکنیکال روی آنها کار کنید (لیست جامعی نیست):

کد مناسب عنکبوت: کد وب سایت را ساده کنید تا موتورهای جستجو در هنگام خزیدن در سایت، ابتدا به محتوای مهم دسترسی پیدا کنند.

سیستم های مدیریت محتوا: یک سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید که برای سئو طراحی شده باشد. CMS را پیکربندی و نظارت کنید تا بتوانید مشکلات ذاتی SEO را که با سیستم همراه است شناسایی کنید.

سرعت سایت / سرعت صفحه: سرعت صفحه (سرعت بارگذاری یک صفحه) بخشی از الگوریتم رتبه بندی گوگل است و بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد. با استفاده از ابزار PageSpeed ​​Insights مطمئن شوید که صفحات شما همتراز هستند.

قابلیت استفاده از موبایل: چه تعداد از بازدیدکنندگان وب سایت شما از دستگاه های تلفن همراه می آیند؟ اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای موبایل بهینه شده است.

Robots.txt: از فایل robots.txt استفاده کنید تا به موتورهای جستجو بگویید کدام دایرکتوری های سایت را می توان و نمی توان آن ها را خزید. ربات ها هر بار که از وب سایت شما بازدید می کنند، این فایل را در فهرست اصلی وب سایت شما بررسی می کنند.

 

 

نقشه های سایت XML: با نقشه سایت XML به موتورهای جستجو در مورد صفحات، تصاویر و ویدیوهای وب سایت خود بگویید.

ریدایرکت های 301: با هدایت URL های قدیمی به آدرس های جدید و مرتبط تر، تا حد امکان از صفحات خطا اجتناب کنید. همیشه از تغییر مسیر 301 (دائمی) استفاده کنید.

URL های کاملا واجد شرایط: پیوندهای داخلی را کاملا واجد شرایط کنید و با شروع با "https:" به جای URL نسبی، از مشکلات خزیدن جلوگیری کنید.

نشانه گذاری داده های ساختاریافته: داده های ساختاریافته («طرحواره») به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند محتوای یک صفحه وب درباره چیست. افزودن نشانه گذاری از schema.org نوع اطلاعات ارائه شده را روشن می کند و ممکن است منجر به نتایج جستجوی پیشرفته نیز شود. بیشتر بدانید.

کنونیکال: از کنونیکال استفاده کنید تا به موتورهای جستجو بگویید کدام نسخه از URL را در نتایج جستجو می‌خواهید. این اغلب برای حل مشکلات احتمالی محتوای تکراری استفاده می شود.

تعمیر و نگهداری سرور: به طور منظم گزارش‌های تشخیصی سرور را بررسی و آدرس‌دهی کنید تا خطاهایی که ممکن است رخ دهد که تجربه کاربری بدی را برای بازدیدکنندگانی که به سایت شما می‌آیند ایجاد می‌کند، برطرف کنید. همچنین مطمئن شوید که هر افزونه به دلایل امنیتی به طور مداوم به روز می شود.

Siloing: محتوای وب سایت خود را با گروه بندی صفحات وب مرتبط با هم در دسته بندی های سلسله مراتبی بر اساس نحوه جستجوی افراد، ساختار دهید. این تکنیک در واقع بین سئو تکنیکال و سئو داخلی قرار می گیرد زیرا هر دو نوع مهارت را به کار می گیرد.

سئو داخلی چیست؟

سئوی درون صفحه تمرین بهینه سازی صفحات وب از بالا به پایین است. هدف دوگانه این است که به صفحات شانس بیشتری برای نمایش در نتایج جستجو داده شود و تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان وب سایت ایجاد کند.

در اینجا برخی از مواردی که در انجام سئوی درون صفحه دخیل هستند (لیست جامعی نیست):

محتوای با کیفیت: محتوای باکیفیت ایجاد کنید که شایسته E-A-T باشد. این گام بزرگی است که ارزش کاوش را قبل از ایجاد هر گونه محتوا دارد.

طول محتوا و خوانایی: دانستن اینکه چند کلمه بنویسید و در چه سطح خواندنی باید بنویسید بر اساس صفحات با رتبه برتر در نتایج جستجو، کلید رقابت است.

داده های متا: برای ایجاد متا تگ های منحصر به فرد در هر صفحه تلاش کنید. عنوان و توضیحات ممکن است اولین چیزهایی باشد که یک بازدید کننده بالقوه هنگام مشاهده لیست وب سایت شما در نتایج جستجو می بیند. به همین ترتیب، داده های متا یکی از اولین چیزهایی است که موتور جستجو در یک صفحه وب با آن مواجه می شود و به آنها می گوید که صفحه در مورد چیست. درباره متا تگ ها بیشتر بدانید

بهینه سازی کلمات کلیدی: مطمئن شوید که کلمات کلیدی را به درستی در محتوا ادغام می کنید. برای اطلاعات بیشتر، پست من در مورد اینکه چگونه یک افزونه وردپرس می تواند به بهینه سازی محتوا کمک کند را ببینید.

تگ های عنوان: تگ های عنوان را با فرمت مناسب ایجاد کنید. تگ های عنوان در یک مقاله، زیربخش های یک صفحه وب را متمایز می کند. این امکان خواندن آسان تر توسط بازدیدکنندگان را فراهم می کند و همچنین به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که چه موضوعاتی در یک صفحه پوشش داده شده است. در مورد تگ های عنوان و تأثیر آنها بر موتورهای جستجو بخوانید.

بهینه سازی تصویر: تمام عناصر صفحات وب خود از جمله تصاویر را بهینه کنید تا به شما کمک کند در عمودهای جستجو مانند Google Images دیده شوید. این همچنین باعث افزایش دید در نتایج جستجوی اصلی می شود. و حتما یک ویژگی alt را با هر تصویر اضافه کنید. قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت (ADA) بیان می‌کند که همه وب‌سایت‌ها باید این کار را برای افراد دارای اختلال بینایی انجام دهند.

داده های ساختاریافته: اطلاعات موجود در صفحه وب خود را ساختار دهید تا برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو قابل هضم تر شود. این شامل مواردی مانند استفاده از جداول HTML، لیست های گلوله ای، لیست های مرتب شده، فهرست مطالب در بالا و خلاصه TL;DR ("خیلی طولانی، خوانده نشد") می شود. این موارد همچنین ممکن است به رتبه بندی وب سایت شما برای قطعه های برجسته کمک کند.

چرا شما به هر دو نیاز دارید

یک استراتژی سئو خوب بر روی سئو داخلی و تکنیکال تمرکز دارد. سایتی که از ابتدا برای سئو ساخته شده باشد، تضمین می کند که موتورهای جستجو می توانند به راحتی صفحات را بخزند و ایندکس کنند. سایتی که محتوایی با کیفیت و بهینه منتشر می کند، تجربه کاربری خوبی ایجاد می کند، لینک ها را به دست می آورد و به نوبه خود در نتایج جستجو بهتر عمل می کند.

 

  • meysam shams