بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

PBN مخفف Private Blog Network است. به دلیل ماهیت استفاده از آن برای لینک سازی ، به آن شبکه خصوصی لینک سازی نیز می گویند. این شبکه شامل تعداد زیادی از وب سایت های معروف است که برای دریافت بک لینک در سایت کسب درآمد شما استفاده می شود تا بتوانید در نتایج Google رتبه بالایی داشته باشید. سایت کسب درآمد وب سایتی است که به دنبال آن می گردید ، سایتی که واقعاً برای شما درآمد کسب می کند. در واقع ، پیوندهایی که از سایت های PBN دریافت می کنید بخشی از شبکه خصوصی وبلاگ شما هستند. یک نکته بسیار مهم که باید به آن توجه کنید این است که هر سایت PBN هرگز به یکدیگر متصل نیست. در حقیقت ، پیش فرض اصلی شبکه های خصوصی لینک سازی این است که این سایت ها هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و لینک سازی حاصل طبیعی به نظر می رسد.

لینک شبکه خصوصی Sy یا PBN

از آن زمان که مفهوم PBN در سئو مطرح شد؟
شبکه خصوصی موضوع جدیدی محسوب می شود و در سالهای اخیر مورد استفاده قرار گرفته است. اما ممکن است شما در مورد فرم پیوند شنیده باشید. PBN همچنین نوعی فرم پیوند است که از سال 1999 در دنیای جستجوگرها وجود دارد. از آنجا که سالها پیش دریافت تعداد زیادی بک لینک بدون در نظر گرفتن کیفیت بسیار مهم بود ، افراد زیادی این روش را دنبال کردند و انواع مختلفی از وبلاگها را ایجاد کردند و سایتها را در دایرکتوری ها و پیوندهای مختلف ثبت کردند. سعی کردم با مبادله بک لینک بیشتری بدست آورم. اما به دلیل افزایش پیوندهای هرزنامه ، پراکندگی موضوعات و کیفیت پایین پیوندهای ورودی ، گوگل تصمیم گرفت الگوریتم رتبه بندی صفحه را معرفی کند.

دلایل اصلی ساخت PBN چیست؟
اگرچه صحبت های زیادی در مورد شبکه های لینک سازی خصوصی و برخی مخالفت ها در مورد استفاده از آنها و شکل لینک وجود دارد ، اما کارشناسان سئو به دلایل زیر این روش را بررسی می کنند.

شما می توانید منابع لینک سازی را کنترل کنید: وقتی بتوانید سایتهایی را که برای شما بک لینک ایجاد می کنند به طور دقیق و کامل کنترل کنید ، خیالتان از بابت کیفیت پیوندهایی که دریافت می کنید راحت خواهید بود. تمرکز ، کاهش اعتبار و ایجاد مشکلات احتمالی برای رقبا.
می توانید روی دامنه های رایگان و معتبر تمرکز کنید: دامنه هایی وجود دارند که در طول روز باز هستند و از شهرت خوبی برخوردار هستند. بنابراین برای تمرکز بر معتبرترین سایت ها می توانید تعداد زیادی دامنه رایگان و سایت با موضوعات مرتبط با فعالیت خود را انتخاب کنید.
نظرات و مذاکرات آسان است: اگر می خواهید مستقیماً به سایت های معتبر پیوند دهید ، باید مراحل دشواری را طی کنید و از طرف دیگر ، به دلیل تعامل فعلی ، می توانید کیفیت پیوندها و محتوا را تأیید کنید نمی توان نظارت کرد
چرا به ایجاد PBN فکر نمی کنید؟
بسیاری از کاربران فکر می کنند شبکه خصوصی لینک سازی بسیار مفید است و احتمالاً آن را ترجیح می دهند تا بتوانند پیوندهای بیشتری دریافت کنند. اما نه تنها این روش توسط Google به عنوان Black Hat SEO شناخته می شود و هم شما را جریمه می کند ، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که شما را از ساخت PBN متوقف می کند. مطالعه این مقاله "خرید بک لینک از Google و مجازات سایت خود" توصیه می شود.

1- هزینه بالای ساخت و نگهداری شبکه لینک سازی خصوصی
ایجاد PBN حرفه ای و حرفه ای که توسط Google قابل تشخیص نباشد هزینه بسیار بالایی را شامل می شود ، از جمله خرید دامنه ، میزبانی وب ، IP اختصاصی ، ایجاد و به روزرسانی محتوا و مدیریت سایت. Nasik ، بهبود ارتباطات خارجی و موارد دیگر. آنها از شما هزینه بیشتری می گیرند.

2- برای ساخت یک شبکه لینک سازی خصوصی باید زمان زیادی صرف کنید
اگر فکر می کنید که ساخت یک شبکه ساخت لینک خصوصی باید فوراً نتیجه بدهد ، اشتباه می کنید. اتفاقاً ساخت PBN قوی زمان زیادی می برد. شما باید به طور مرتب دامنه های موجود را بررسی و خریداری کنید ، اطلاعات دسترسی مانند اطلاعات دسترسی و آرم ها را برای هر یک جمع آوری کنید ، محتوای جدید و ویژه ایجاد کنید ، صفحات قدیمی را به روز کنید و مشکلات را عیب یابی کنید. نیاز همه اینها زمان زیادی می برد و شما باید همزمان در چندین سایت کار کنید.

3- از سایت اصلی خود دور می شوید
مشکلی که در مدیریت تعداد زیادی سایت وجود دارد این است که شما تمام وقت و انرژی خود را صرف آنها می کنید و دیگر نمی توانید روی سایت اصلی و منابع درآمد اصلی خود تمرکز کنید.

4- باید منتظر خشم گوگل باشید
ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تعداد زیادی کاربر به سایت خود بیاوریم ، اما اگر نتوانیم رضایت مخاطبان را جلب کنیم Google عصبانی خواهد شد. بنابراین گوگل از اقدامات SEO کلاه سیاه استقبال نمی کند و شما باید منتظر جریمه های سنگین باشید.

PBN در سئو

آیا PBNS به سئو کمک می کند؟
استفاده از شبکه های لینک سازی خصوصی وضعیت بسیار دشوار و پیچیده ای است. درست است که دریافت لینک و بک لینک در رتبه بندی خود در صفحه نتایج Google مهم است ، اما چون بسیاری از افراد وقت ، پول و تخصص لازم برای ایجاد یک PBN حرفه ای را ندارند. بسیاری از افراد هنوز از PBN استفاده می کنند و معتقدند مخالفان سیستم سر و صدای زیادی ایجاد کرده اند. اما واقعیت این است که فقط گرفتن بک لینک مهم نیست و لینک سازی خصوصی اهمیتی ندارد

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

بیایید این واقعیت را بپذیریم که بهینه سازی موتور جستجو (سئو) یکی از مهمترین عوامل محرکه بیشتر ابتکارات بازاریابی دیجیتال در این روزها است. و خیلی مرتب، وقتی با یک آژانس جستجوگر صحبت می کنید، وقتی موضوع قیمت گذاری مطرح شد، می شنوید، "خوب ... کاملاً بستگی دارد."
به چه چیزی بستگی دارد؟ چرا نمی توان فقط یک پاسخ واضح یا حتی یک رقم پارکینگ داشت؟ 
با این حال ، همه چیز از دست رفته نیست. با تشکر از برخی تحقیقات عمیق و نظرسنجی گسترده ای که توسط Ahrefs انجام شده است ، من می توانم در مورد قیمت خدمات سئو به شما گزارش جامع بدهم.

 

نیم نگاهی به اعداد

 

در نگاه اول، داده های Ahrefs میانگین نرخ ساعتی یک آژانس جستجوگر بین 100 تا 150 دلار در ساعت را مشخص می کند. با این حال، کمتر آژانس سئو این ساعت ها ساعت کار می کنند. در حقیقت ، اکثر آژانس ها هزینه ای مکرر ماهیانه می گیرند که در غیر این صورت به عنوان نگهدارنده شناخته می شود. این نگه دارنده ها ماهیانه 500 تا 2000 دلار شما را اداره می کنند.
اکنون که کمی درمورد اعداد خام هزینه های خدمات سئو اطلاعات دارید، بیایید به بررسی متداول ترین ساختارهای قیمت گذاری بپردازیم که آژانس های سئو از آنها استفاده می کنند.


متداول ترین ساختارهای قیمت گذاری SEO


هزینه ماهیانه


به طور کلی ، این نوع مدل به روابط طولانی مدت بین یک آژانس و مشتری آنها متمایل است به جای یک پروژه یکبار مصرف ، که معمولاً نرخ ساعتی یا یکبار مصرف را می بینید. این بهترین گزینه برای مشاغلی است که به دنبال تجربه ای عملی هستند که در آن آژانس بیشتر تلاشهای خود را در زمینه جستجوگرها انجام دهد.
با این حال ، این مدل بدون نکات منفی همراه نیست. به طور معمول ، هزینه های ماهانه دارای تعهدات طولانی مدت هستند و در صورت امضا باید حداقل شش ماه در آن قفل شوید. از یک طرف ، این برای آژانس های جستجوگر SEO ارزشمند است ، زیرا به آنها اجازه می دهد تا زمان لازم را برای انجام کار خود داشته باشند. اما در عین حال ، این می تواند منجر به گیر افتادن شما در آژانسی شود که از آن راضی نیستید.
هزینه ماهانه معمول سئو: 500 تا 2000 دلار در ماه

پروژه های یک بار مصرف


اگر هزینه های مکرر مورد نظر شما نیست و پیگیری ساعت ها و تخمین بازنگری ها بسیار دردآور است ، مدل مبتنی بر پروژه فقط لطف پس انداز شما خواهد بود. این مدل برای مشاغل با نیازهای دقیق و خاص است که از نظر سئو و نیازهای سئو خوبی دارند و از قبل استراتژی خوبی دارند. شما باید آن را به عنوان آوردن کمک موقتی برای کمک به شما در اجرای یک هدف موجود در نظر بگیرید.
بنابراین ، موارد منفی این گزینه چیست؟  اگر تجربه کمی در کار با سایر شرکت های سئو و درک مبهم از سئو و آنچه واقعاً از پروژه نیاز دارید را داشته باشید ، خیلی راحت می توانید دو برابر هزینه کنید. و هنگامی که محدوده پروژه در محکم تنظیم شود ، هرگونه تغییر در نقاط عطف یا محوری منجر به هزینه های اضافی می شود.
هزینه معمول پروژه سئو: 1000 تا 2000 دلار برای هر پروژه


ساعتی و درخواستی


اگر درک خوبی از اولویت های SEO خود داشته باشید و فقط در اجرای استراتژی خود فقط نیاز به کمک گاه به گاه داشته باشید ، چه می کنید؟ یکی از بهترین گزینه ها این است که در صورت لزوم برای چند ساعت مشاور سئو یا آژانس ارائه دهید.
این بهترین گزینه برای فعالیت های محدود بودجه مانند یک وب سایت کوچک است که تازه شروع به کار در زمینه ایجاد تجارت کرده است. سئو بر اساس تقاضا همچنین برای کسانی که به دنبال مدیریت و اجرای کمپین های خود هستند و نیازی به درگیر شدن شخص ثالث با ثبات ندارند ، یک دارایی فوق العاده است.
شما می توانید از نظر میزان پول شما ، از شفافیت خوبی انتظار داشته باشید ، زیرا زمان صرف شده برای هرگونه ابتکار عمل همیشه ثبت و گزارش می شود. بنابراین ، شما کنترل کاملی از تلاش برای انجام هر بخش از استراتژی سئو خود دارید. علاوه بر این ، این هزینه های بسیار قابل پیش بینی را نیز فراهم می کند ، بنابراین می توانید بودجه متناسب با آن را در نظر بگیرید و کنترل کامل هزینه های بازاریابی را حفظ کنید.
هزینه سائوی ساعتی معمول: 100 تا 150 دلار در هر ساعت


آیا باید آژانس یا فریلنسر استخدام کنید؟


هیچ رازی نیست که به طور متوسط ​​، آژانس ها در مقایسه با مشاوران مستقل و متخصصان سئو ، قیمت های بالاتری را برای زمان و خدمات خود دریافت می کنند. با این حال ، اینکه آیا شما می خواهید با یک آژانس یا یک فرد دیگر کار کنید کاملاً به دامنه استراتژی شما بستگی دارد.
اگرچه یک مشاور یا یک متخصص می تواند در پروژه های کوچکتر کمک کند ، اما آنها فقط وقت زیادی را در دست دارند و ممکن است با مشتریان دیگر کار کنند. در مقابل ، یک آژانس به طور کلی تمام منابع لازم را برای انجام سریع پروژه های بزرگتر در اختیار دارد. بنابراین هزینه های اضافه شده به طور معمول با این واقعیت جبران می شوند که شما خیلی سریع تر می توانید پیشرفت و نتایج تلاش خود را ببینید. علاوه بر این ، آژانس ها همچنین می توانند خدمات گسترده تری نسبت به مشاوران مستقل ارائه دهند. تصمیم خود برای انتخاب آژانس یا فریلنسر را بر اساس بودجه و محدوده پروژه خود قرار دهید.

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

کاملا بله! Google رفتار کاربر را کنترل و ذخیره می کند ، بنابراین طبیعتاً رفتار کاربر بر SEO نیز تأثیر می گذارد. اما چگونه؟

از سیستم عامل Android گرفته تا سرویس ایمیل و ده ها سرویس دیگر مانند مرورگر Chrome ، Google Analytics ، همه متعلق به Google هستند. Google به دریایی از اطلاعات و رفتار کاربر افراد دسترسی دارد. با فرض اینکه Google فقط اطلاعاتی را ارائه می کند که از نظر سیاست حفظ حریم خصوصی مشکلی ایجاد نمی کند ، هنوز اطلاعات زیادی وجود دارد که برای تحلیل رفتار کاربر کافی است.

هر وقت از کارمندان و کارشناسان جستجوی گوگل پرسیده شود که Google از چه اطلاعاتی برای تجزیه و تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می کند؟ در پاسخ ، آنها می گویند ، ما فقط هنگام جستجو به رفتار کاربر نگاه می کنیم. به نتایج برگردید ، به صفحه بعد بروید ، به جای اولین نتایج ، روی نتایج پایین کلیک کنید و غیره.

البته این ارقام نیز ارزشمند هستند. در واقع ، ما نمی دانیم Google واقعاً از این همه داده راضی است یا اینکه رفتار کاربر را در همه سرویس ها کنترل می کند.

به قول معروف ، گوگل آنقدر اطلاعات در مورد ما دارد که ما را بهتر از مادرش می شناسد!

از طرف دیگر ، در سال 2013 الگوریتم دیگری به نام Hummingbird به موتور جستجوی گوگل اضافه شد تا بهترین نتایج را به کاربران نشان دهد. همانطور که در مقاله الگوریتم Hummingbird به طور مفصل توضیح دادم ، این الگوریتم همچنین هنگام بررسی دقیق محتوای سایت شما ، رفتار کاربر را کنترل می کند. به عنوان مثال ، هنگامی که کاربران در یک صفحه نتایج ، نتیجه سوم را نسبت به نتیجه اول یا بلافاصله پس از قرار دادن یک صفحه ترجیح می دهند. وقتی آن را ببندند ، از طرف Google پیغامی دریافت می کنند که این صفحه مربوط به جستجوی من نیست یا محتوای خوبی ندارد.

بنابراین به یاد داشته باشید: هنگام ایجاد محتوا یا طراحی سایت ، کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را به گونه ای پیاده سازی کنید که به نفع کاربران باشد و شما را در صفحه خود نگه دارد.

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

در این مقاله ، نگاهی به مهمترین اصول سئو می اندازیم. شناختن آنها در روند بهبود سایت بسیار مهم است ، حتی اگر مهارت فنی برای عملی کردن آنها را ندارید.

دسترسی سریع:
سئو چیست؟
چرا به SEO احتیاج دارید؟
موتورهای جستجو به دنبال چه هستند؟
موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی نیستند؟
سئو چیست؟
به بیان ساده ، سئو SEO درمورد راه هایی برای افزایش قابلیت مشاهده وب سایت در نتایج جستجو است. تنوع بسیاری در این تکنیک ها وجود دارد. برخی از این موارد در خود سایت اعمال می شود که به SEO داخلی معروف است. موارد دیگر ، مانند لینک سازی خارج از سایت ، به عنوان سئو خارجی شناخته می شوند.

چرا به SEO احتیاج دارید؟
ساخت یک وب سایت با معماری قوی و سیستم عالی برای جابجایی کاربران در بین صفحات سایت به بهتر شدن صفحات آن در موتورهای جستجو کمک می کند. این ویژگی ها همچنین کاربران را راضی کرده و آنها را ترغیب می کند تا به وب سایت بازگردند. باید به خاطر داشته باشید که تمرکز Google بر رضایت کاربر روز به روز در حال افزایش است.

اگر به سهم موتورهای جستجو در ترافیک سایت نگاه کنید ، با تعداد زیادی از لیدهای احتمالی روبرو خواهید شد که بهترین اثبات اهمیت سئو است. طبق آمار ، فقط در سال 2014 ، سهم موتورهای جستجو در بازدید وب سایت به طور متوسط ​​64٪ است. در حالی که فقط 2٪ برای رسانه های اجتماعی ، 6٪ برای تبلیغات کلیکی ، 12٪ برای ورودی مستقیم و 15٪ برای روش های دیگر.

در مطالعه دیگری که در سال 2015 انجام شد ، Google 90٪ از کل بازدید وب سایت را به خود اختصاص داد. تحقیقات دیگر از وب سایت Advanced Web Ranking همچنین نشان می دهد که پنج وب سایت برتر در نتایج جستجو 67.60٪ از ترافیک موتور جستجو را تشکیل می دهند. همه این اعداد اهمیت سئو و رتبه بندی سایت را در نتایج جستجو نشان می دهند.

 اهمیت رتبه بندی سایت در نتایج جستجو
بنابراین ، برای بقا و موفقیت وب سایت ، مهم است که در نتایج جستجو حضور داشته باشید. اما چگونه می توانیم به این مهم برسیم؟ ما در این زمینه ایده هایی برای شما ایجاد کرده ایم. این مفاهیم به دو شکل در می آیند: موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی هستند و چه چیزی را دوست ندارند.

موتورهای جستجو به دنبال چه هستند؟
1. مربوط به محتوای اصطلاح جستجو
موتورهای جستجو همیشه در تلاشند تا بهترین و مرتبط ترین نتایج را به کاربران خود ارائه دهند. آنها با س questionsالات ساده ای مانند "رونالدو چند ساله هستند" و س questionsالات پیچیده تری مانند "بهترین پیتزا ایتالیایی در تهران کدام است" که توسط مصرف کنندگان استفاده می شود ، روبرو هستند.

سن رونالدو در نتایج جستجو
نحوه ارائه این نتایج توسط موتورهای جستجو به الگوریتم های آنها بستگی دارد ، که هرگز فاش نخواهند کرد. اما عواملی وجود دارند که بر این نتایج تأثیر می گذارند و بیشتر پارامترها مربوط به "محتوای عبارت جستجو" هستند.

2. کیفیت مواد
آیا شما به طور منظم محتوای ارزشمند ، فیلم های استاندارد و سایر رسانه های محبوب را در وب سایت خود منتشر می کنید؟ آیا مخاطبین واقعی شما برای کاربران واقعی در حال نوشتن هستند یا فقط برای موتورهای جستجو می نویسید؟ مطالعه اخیر در مورد معیارهای جستجو نشان می دهد که علاقه Google به محتوای بالاتری منتقل شده است که برای پاسخگویی به س questionsالات کاربران طراحی شده است نه فقط کلمات کلیدی. بنابراین نگران کلمات کلیدی نباشید و بر نیازهای مهم کاربران تمرکز کنید.

3. تجربه کاربر
ارائه یک تجربه کاربری عالی مزایای بسیاری دارد. در این زمینه ، شما به یک وب سایت معماری خوب نیاز دارید که قابل جستجو باشد و از لینک های داخلی خوبی استفاده کند. به طور کلی ، این بدان معنی است که هر چیزی که کاربران را در وب سایت نگه دارد و آنها را بیشتر تشویق به کشف وب سایت کند.

4. سرعت وب سایت
سرعت وب سایت ممکن است بین شما و رقبایتان متفاوت باشد. گوگل عوامل مختلفی را برای ارزیابی سرعت سایت در حال آزمایش است. سرعت بارگذاری وب سایت تأثیر زیادی بر تجربه کاربر دارد و همچنین به طور مستقیم بر رتبه بندی سایت شما تأثیر می گذارد.

4. نمایش در دستگاه های مختلف
آیا وب سایت شما به درستی در انواع مختلف دستگاه ها با وضوح متفاوت ظاهر می شود؟ به یاد داشته باشید که طرح مورد علاقه Google طراحی واکنش گرا است. این به معنای طراحی متناسب با اندازه و ابعاد صفحه نمایش است.

5. تماس های داخلی
ایجاد پیوندهای داخلی تکنیکی است که نویسندگان و ویراستاران می توانند هنگام انتشار محتوا و گرفتن پیوند به سایر مطالب مرتبط از آن استفاده کنند. کاربران را به قسمت های دیگر وب سایت هدایت می کند و از نظر Google نشانه خوبی است.

مزایای لینک های داخلی عبارتند از:

کاربران علاقه مند به دیدن سایر صفحات سایت هستند. هرچه محتوای بیشتری هماهنگ شده و از متن آنلاین بهتر استفاده شود ، احتمال بازیابی آن بیشتر است. همچنین ، با این روش ، نرخ پرش وب سایت کاهش می یابد.
جستجوی برخی کلمات کلیدی باعث افزایش رتبه می شود. به عنوان مثال ، این محتوا مربوط به اصطلاح اصول SEO است. با پیوند دادن به این عبارت در صفحات مرتبط با Google ، خواهیم گفت که این پست مربوط به پست SEO Basics است و به این محتوا رتبه بهتری در جستجوی عبارات SEO Basics می دهد. در واقع. ، برخی از کارشناسان سئو پیشنهاد می کنند

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

چت بات چیست؟


chatbot یک برنامه هوش مصنوعی (AI) است که می تواند مکالمه با کاربر را به زبان طبیعی از طریق برنامه های پیام رسانی ، وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه یا تلفن ها شبیه سازی کند. بات بات ها اغلب یکی از پیشرفته ترین و موثرترین ابزارها برای تعامل انسان و ماشین در نظر گرفته می شوند. در واقع ، ربات های مکالمه ای که از پردازش زبان طبیعی (NLP) استفاده می کنند ، نشان دهنده تکامل سیستم پرسش و پاسخ هستند. و بنابراین؛ چت بات را می توان به عنوان یک برنامه رایانه ای مبتنی بر هوش مصنوعی تعریف کرد که مکالمات انسانی را شبیه سازی می کند. این نرم افزار هوش مصنوعی درخواست های کاربر را به سرعت ترجمه ، پردازش و پاسخ می دهد.

بیشتر بخوانید: با جذاب ترین روند بازاریابی دیجیتال سال 2020 آشنا شوید.

چت بات شرکت های معروف
اکنون بسیاری از مارک ها و شرکت ها از چت بات استفاده می کنند. طبق گزارش فیس بوک ، اکنون بیش از 300000 ربات فعال در مسنجر وجود دارد. بدون شک در آینده ، بخش عمده ای از وظایف بازاریابی و پشتیبانی مشتری توسط chatbots انجام خواهد شد. این بدان معنی است که ؛ آنها می توانند فرصت های جدیدی برای تجارت شما فراهم کنند. در اینجا برخی از شرکت های معروف که از chatbot استفاده می کنند وجود دارد:

بلند کردن
مردم می توانند از طریق چت (Facebook Messenger و Slack) یا پست صوتی (Amazon Echo) از Lyft اتومبیل سفارش دهند. این ربات مکان فعلی راننده ، عکس پلاک خودرو و مدل ماشین را نمایش می دهد.

فاندانگو
ربات فیس بوک مسنجر Fandango به مردم امکان می دهد پیش پرده های فیلم را تماشا کنند ، سالن های تئاتر محلی را پیدا کنند و دستورالعمل های هفته را دریافت کنند.

مستر کارت یک کارت اعتباری است
برنامه Mastercard Facebook Messenger امکان بررسی گزارش حساب خود را برای مشتریان آسان می کند. به عنوان مثال می توانید از این ربات بپرسید: "هزینه رستوران های من در این ماه چقدر است؟" علاوه بر این مردم همچنین می توانند از این ربات برای خرید از برخی از شرکای Mastercard مانند FreshDirect ، Subway و Cheesecake Factory استفاده کنند.

Spotify
ربات پیام رسان فیس بوک Spotify برای افراد جستجو ، گوش دادن و به اشتراک گذاری موسیقی را آسان می کند. این ربات لیست پخش پیشنهادی را براساس مواردی مانند جستجوها و انتخاب های معمول ارائه می دهد.

گیره کاغذ
استاپلز سعی دارد با سیستم هوشمند خدمات مشتری خود ، همه چیز را آسان کند. رباتهای Facebook Messenger Staples می توانند به سوالات رایج مشتری ، معمولاً در مورد سفارشات ، ردیابی آن و پرس و جو درباره در دسترس بودن محصول ، پاسخ دهند.

آینده چت بات ها چه خواهد بود؟
نقش چت بات ها مطمئناً در آینده پر رنگ تر خواهد شد. با توجه به روند رو به رشد چت بات ها و صحنه بازار ، اتخاذ روش های خلاقانه برای ایجاد تعامل مداوم با مشتریان مسئله مهمی است. گارتنر گفت: "هوش مصنوعی (AI) سرمایه اصلی در تجربه مشتری طی دو سال آینده خواهد بود." 47٪ از سازمانها از چت بات برای پشتیبانی مشتری استفاده می کنند و 40٪ از شرکتها دستیار مجازی مستقر می کنند. در آینده انتظار می رود که گپ ها از جستجوی ساده مبتنی بر کاربر به مکالمات بی درنگ بر اساس تجزیه و تحلیل پیش بینی تبدیل شوند. با پیشرفت صنعت چت بات ، شرکت ها در حال طراحی برنامه های خلاقانه سریعتر و سریع تری هستند تا فرایندهای تجاری خود را به صورت خودکار انجام دهند. شکی نیست که ربات ها نحوه برخورد شرکت ها با مشتریان و دیدگاه های آنها را تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید: تأثیر هوش مصنوعی در آینده بازاریابی دیجیتال

استقرار گپ بات ها در آینده نزدیک افق وسیع تری را ایجاد می کند. اولین استفاده از chatbot پاسخ سریع به مشتری است. بنابراین ، داشتن یک پلت فرم chatbot می تواند به شرکت ها در دستیابی به معیارهای اصلی خود کمک کند. بیشتر شرکت ها از چت ربات ها برای خدمات مشتری و فعالیت های پشتیبانی استفاده می کنند. در عین حال ، بسیاری از آنها در حال طراحی و توسعه ربات هایی برای کارهای داخلی خود هستند.

یکی از زمینه هایی که می توان از Chatbot برای انجام مصاحبه های اولیه با مردم استفاده کرد ، منابع انسانی است. آواتار ویدیویی روند کار را برای کاربر پسندتر می کند و ربات های چت هوش مصنوعی رزومه ها را برای یافتن نامزدهای واجد شرایط پردازش می کنند. این امر به تسریع روند کند استخدام و همچنین مدیریت هزینه کمک می کند. ربات ها می توانند درمورد مراحل استخدام ، اطلاعات مربوط به مراحل پردازش را مدیریت و ارائه دهند. علاوه بر این این دسترسی سریعتر به اطلاعات اصلی کارمندان را فراهم می کند و فرم ها ، زمان تعطیلات و درخواست غیبت را فراهم می کند.

اهمیت و مزایای استفاده از چت بات
ربات چت
وقتی ربات های چت در مشاغل و صنایع مختلف تجاری مستقر می شوند ، به عنوان کاتالیزور عمل می کنند و کارایی را افزایش می دهند. در اینجا اهمیت و مزایای استفاده از chatbot آورده شده است:

مزایای استفاده از chatbot در خدمات مشتری
خدمات مشتری یکی از فعالیتهای اصلی شرکتهایی است که در آن چت بات ها نقش رنگی دارند. مشاغل می توانند در هزینه های پشتیبانی مشتری صرفه جویی کرده و معیارهای اصلی عملکرد را با ربات های گفتگوی AI افزایش دهند ، که این باعث افزایش تجربه خدمات به مشتری می شود. در اینجا برخی از مزایای استفاده از چت بات برای مناطق مختلف خدمات به مشتری وجود دارد:

پشتیبانی سایت: مشتریان امروز انتظار پاسخگویی در سریعترین زمان ممکن را دارند. مشاغل از فناوری chatbot برای تعامل سریع با مشتری استفاده می کنند.
IT Helpdesk: Chatbots می تواند به میز راهنمای IT شما کمک کند تا بهره وری و کارایی تیم شما را افزایش دهد.
پشتیبانی در برنامه: استفاده کنید

  • meysam shams