بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بنابراین سال 2020 ، در میان بسیاری چیزهای دیگر ، سالی است که یک تجارت بزرگ مخابراتی (نمی توانیم بگوییم چه کسی) موفق شد باراک اوباما را در یکی از رویدادهای آنلاین خود صحبت کند. و گرچه ممکن است سیاست در ارتباط با مخابرات کاملاً جهشی به نظر برسد ، امسال رهبران سراسر جهان از قدرت پیام کوتاه برای برقراری ارتباط موثر با مردم استفاده کرده اند. با توجه به وضعیت گسترده در مورد همه گیری ، دسترسی و سرعت پیامک ها آن را به یک گزینه ایده آل تبدیل کرده است: 

  • 95٪ متوسط ​​نرخ باز در انگلیس و 94٪ در سطح جهانی
  • 90٪ از کل پیام های متنی فقط در عرض 3 دقیقه خوانده می شوند

اما قبل از اینکه به این همه چیز خوب و کمی جدی تر بپردازیم ، فکر می کردیم کمی سرگرم خواهیم شد. آنچه که شروع شد در حالی که می دانم باراک اوباما چه موبایل قدرتمندی را تأیید می کند ، به یک شکار گوگل بسیار شاد تبدیل شد. بنابراین ، برای گسترش شادی در سالی که آشفته بوده است ، ما سه مورد از کشفیات محبوب موبایل رهبر جهان را شرح داده ایم:

 

جاسیندا آردرن

شروع آسان و لمس قابل پیش بینی - رئیس جمهور نیوزیلند یک کاربر آیفون است. اما آنچه در مورد این واقعیت دوست داریم ، حکایت همراهی است که استیون کولبر ، کمدین آمریکایی ، با وارد کردن چندین رمز عبور نادرست و عدم دسترسی به اندازه کافی برای تشخیص چهره ، توانست تلفن او را غیرفعال کند. دفعه بعد کولبرت موفق باشید.

ولادیمیر پوتین

اکنون برای آقای پوتین گزارش های مختلفی وجود دارد. به گفته یکی از سخنگویان وی ، دیمیتری پسکوف ، آقای پوتین به معنای واقعی تلفن همراه ندارد. اگر او نیاز به تماس داشته باشد ، یکی از دستیارانش یک تلفن هوشمند به او تحویل می دهد. اما ، او با استفاده از MTS-Glonass 945 عکاسی شده است و گزارش های دیگر می گویند که این مخصوصا برای او طراحی شده است و از امنیت هوایی بالایی برخوردار است. و واقعاً ، مورد دوم کمی راحت تر به نظر می رسد. 

آنگلا مرکل

از نظر صدراعظم آلمان ، این یک تلفن همراه نیست بلکه دو موبایل است - نوکیا 6260 اسلاید و بلک بری Q10. ما می دانیم ، توت سیاه. آنها هنوز وجود دارند و ظاهراً در گذشته در بین رهبران جهان بسیار محبوب بوده اند. چه کسی می دانست! 

 

 

تفریح ​​درست است؟ اکنون ، به همان موضوع بازگردیم - رهبران جهان در سراسر جهان چگونه از پیام کوتاه برای کمک به مبارزه با Covid-19 استفاده کرده اند؟ خوب ، بیایید با یک خلاصه از چگونگی استفاده دولت انگلیس از پیام کوتاه در طی همه گیر شدن بیماری شروع کنیم. علاوه بر استفاده از پیام کوتاه برای ارائه نتایج آزمایش Covid-19 ، دولت همچنین با ارسال پیوند به صفحه وب سایت ویروس کرونا ویرایش کرونا - که در سمت راست نشان داده شده است ، برای همه شهروندان پیام کوتاه ارسال می کند و از مردم می خواهد در خانه بمانند. علاوه بر این ، یک پیام کوتاه برای همه کسانی که خطر بالایی شناسایی شده بودند نیز ارسال شد و دوباره بر اهمیت ماندن در خانه تأکید کرد.

 

 

 

 

این پیام ها دولت را قادر می سازد پیام اصلی را بخواند - 

در خانه بمان از NHS محافظت کنید. نجات جانها.  

و این سازگاری به نوعی باعث ایجاد احساس امنیت بیشتر در مردم شد و همچنین با قرار دادن پیوندی به صفحه ویروس کرونا ویرایش دولت ، به اطمینان از دسترسی مردم به اطلاعات صحیح نیز کمک کرد.

فراتر از این ، پیام کوتاه به روشهای مختلفی توسط دولتهای دورتر و پایین استفاده شده است ، فقط چند مورد از جالب ترین موارد استفاده ما است.

 

استفاده از پیامک برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق - فیلادلفیا ، ایالات متحده

برای اطمینان از آگاهی شهروندان فیلادلفیا ، شهر فیلادلفیا از سیستم هشدار متنی خود برای ارسال روزانه ویروس کرونا به مردم استفاده کرد. انتخاب ساده افراد به نوشتن کلمه کلیدی COVIDPHL به یک کد کوتاه اختصاصی نیاز داشت و این سرویس نزدیک به 32000 نفر را به خود جلب کرد. پیام ها از بروزرسانی شهروندان در مورد محدودیت ها ، تا آموزش آنها در مورد علائم احتمالی متفاوت بود. نمونه ای عالی از رویکرد یک نهاد دولتی با رویکرد فعالانه تر برای مبارزه با اخبار جعلی.

 

نظارت بر حرکت شهروندان در حین قفل - یونان

ساکنان یونان برای خروج از خانه خود در حین قفل دوم این کشور لازم است از طریق پیامک اجازه بگیرند. افراد باید به یک کد کوتاه پنج رقمی پیام کوتاه ارسال کنند ، که شامل نام ، آدرس و دلیل نیاز آنها به ترک خانه است. این مورد برای همه موارد از پیاده روی حیوان خانگی گرفته تا خرید غذا لازم است. اگرچه این ممکن است کمی شدید به نظر برسد ، اما بسیار موثر و اثبات شده است ، منتظر بمانید تا مورد استفاده ما از کره جنوبی را بخوانید.

 

هشدارهای اضطراری و دستورالعمل های پیشگیری - کره جنوبی

برای افرادی که در کره جنوبی زندگی می کنند ، پیام های اضطراری مقامات تقریباً 3-5 بار در روز تحویل داده می شوند. آرامش بخش به نظر می رسد ؟! این پیام ها از یادآوری ها و دستورالعمل های مربوط به چگونگی جلوگیری از شیوع بیماری گرفته تا گزارش دقیق از مکان ها و حرکات دقیق کسانی که آزمایش Covid-19 مثبت دارند ، متفاوت است. تا حدی به نظر نمی رسد که این چندان تعجب آور باشد ، با این وجود برخی از گزارش های جنبشی به طرز ترسناکی مفصل به نظر می رسند. اما چیزی که ما در مورد این سرویس پیام رسانی دوست داشتیم این واقعیت بود که یکی از مناطق این منطقه نیز از این روش برای آموزش شهروندان در مورد نحوه مراقبت از سالخوردگان در طول بیماری همه گیر استفاده می کند. و خوب ، ما فکر می کنیم که این فقط دوست داشتنی است.  

 

ارائه اطلاعات بهداشتی محلی - نیویورک ، ایالات متحده آمریکا

سرانجام ، شهر نیویورک نیز یک کلید واژه اختصاصی COVID راه اندازی کرده است ، اما این ویژه برای به روزرسانی های محلی COVID بود. اگرچه ما فکر می کنیم این ایده خوبی است زیرا به شما کمک می کند تا شهروندان با تغییر و محدودیت های مختلف گیج نشوند ، به عنوان مثال تحت چه شرایطی می توانند سفر کنند ، دلیل اصلی ما این مورد استفاده را قرار داده ایم این است که جالب است ، این شهر در واقع 11 نوع مختلف دارد هشدارهای پیامکی شهروندان می توانند شرکت کنند. مورد علاقه ما؟ موردی که برای پیدا کردن بازارهای کشاورزان در نزدیکی شما استفاده می شود. زیرا هیچ کس نمی خواهد برای یافتن محصول عالی تلاش کند.

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

 

 

در نظر گرفته شده پیام های متنی از مهم ترین و بهترین روش ها برای تبلیغات و تبلیغات از طریق استفاده استفاده از تلفن همراه است.

برخی از مزایای استفاده از تبلیغات متنی یا پیام کوتاه تبلیغاتی  :

این یکی از م methodsثرترین روشهایی است که مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر از روشهای سنتی در نظر گرفته می شود.

نتایج این روش بسیار قدرتمند است.

تبلیغات متنی دسترسی سریع به کاربران را تضمین می کند.

پیام های موبایل بهترین راهی است که مشتری از طریق آن تضمین می کند تبلیغات وی به روش صحیحی به دست کاربر می رسد و همچنین این تضمین را می دهد که کاربر قبل از حذف پیام آن را بخواند ، زیرا پیام ها معمولاً قبل از حذف باید خوانده شوند.

اطلاعات زیادی در مورد پیام های تبلیغاتی تلفن همراه وجود دارد ، زیرا ممکن است هزینه ، مارک کالا ، نام و مشخصات را ذکر کند و همچنین می توان روش های ارتباطی مناسب برای شرکت یا موسسه ارائه دهنده کالا را تعیین کرد.

هزینه تبلیغات از طریق استفاده از پیام کوتاه نسبت به سایر وسایل تبلیغاتی که معمولاً ارزشمند هستند ، هزینه کمتری دارد.

پشتیبانی از تمام همراه تلفن شرکت ها و گوشی های موبایل تبلیغات از طریق پیام های متنی کوتاه است.

از این ویژگی در همه تلفن ها و رایانه های لوحی بهره مند شوید که کاربران می توانند پیام تبلیغاتی را دوباره برای نزدیکان و دوستان خود ارسال کنند و بدین ترتیب تبلیغات بهتر و سریعتر در بین مردم پخش می شود.

پیام های تبلیغاتی موبایل کمک می کند تا به تعداد زیادی از مشتریان و مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.


ü     ارسال پیام کوتاه به انگلیسی و عربی (70 حرف برای انگلیسی و بیش از 160 حرف برای عربی) علاوه بر پوشش جامع برای همه شرکت های ارتباط از راه دور و تلفن همراه در پادشاهی

ü     قیمت های ثابت برای همه شبکه ها و هزینه اشتراک بر اساس تعداد پیام ها تعیین می شود. دوره اشتراک حداقل یک سال است.

ü     تاریخ انقضا یک سال کامل است

ü     هزینه مناسب از طریق پیشنهادات متمایز و متنوع ، و ما همچنین خدمات را با کمترین هزینه در مقایسه با پیشنهادات سایر شرکت ها ارائه می دهیم.

ما را وب وان اس ام اس جستجو کنید.

 

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

 فروش و بازاریابی است که گیرنده ممکن است درخواست کند یا نکند.

پیامک های تبلیغاتی فقط از ساعت 9 صبح تا 9 عصر و به شماره هایی که در پرونده NDNC (شماره های DND) نیستند می توانند ارسال شوند.

 

نمونه هایی از پیام های متنی تبلیغاتی:

  • آژانس های مسافرتی عزیز ، اکنون 10٪ تخفیف در سفر دریافت کنید (Basic Fare) ، همین مورد در پورتال به روز شده است. اکنون وارد شوید و رزرو را شروع کنید!
  • عزیز٪ s ، تیم ما برای شما٪ s بسیار شاد آرزو می کند. ما یک کوپن غذاخوری به آدرس شما با 20٪ تخفیف در صرف ناهار خوری و بوفه برای شما ارسال کرده ایم. تا٪ s ارزش داشته باشید. همچنین می توانید این پیام کوتاه را با کد کوپن٪ s نشان دهید تا از آن استفاده کنید.

به عنوان یک قاعده کلی ، پیام کوتاه متنی حاوی پیشنهادات ، کوپن و غیره را می توان محتوای تبلیغاتی دانست.

تبلیغ برند و محصولات شما اکنون به اولین قسمت از تاکتیک های بازاریابی در دبی ، امارات متحده عربی تبدیل شده است. استفاده اصلی از پیام کوتاه تبلیغاتی کمک به بازاریابی است. با استفاده از پیام کوتاه تبلیغاتی می توانید در هر زمان و با اتصال به اینترنت و با قیمت بسیار موثر از هر کجا پیامک ارسال کنید. این یک ابزار چند منظوره و برتر برای ارتقا promoting تجارت شما است. می توانید برای تبلیغ مستقیم کالا به 

پایگاه داده شماره موبایل ما را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد

  • فقط شهروندان امارات متحده عربی
  • فقط مهاجران
  • فقط عرب زبانان
  • فقط انگلیسی زبانان
  • فقط آسیایی ها
  • فقط اروپایی ها ، آمریکایی ها ، آفریقایی ها
  • از نظر ملیت (امارات ، هند ، مصر ، بحرین ، آمریکا و غیره)
  • افراد ویژه و کارفرمایان بزرگ City Wise (دبی ، شارجه ، ابوظبی و غیره)
  • جنسیت عاقلانه (مرد یا زن)

 

 
 
  • ویژگی های برنامه پیام کوتاه
  • بازاریابی پیامکی مطابق با نام شرکت شما
  • برنامه آنلاین
  • پشتیبانی کامل از ارسال پیام کوتاه به زبان های انگلیسی / عربی / زبان های دیگر
  • دفترچه تلفن می تواند مخاطبین را ذخیره و همچنین مخاطبین را به صورت گروهی مدیریت کند
  • کاربر ممکن است قادر باشد پیام های متنی انفرادی یا انبوه ارسال کند
  • کاربر پس از استفاده از مرورگر اینترنت می تواند پیام های متنی انبوه را از هر رایانه ای ارسال کند
  • تسهیلات ادغام در برنامه های موجود وب / دسک تاپ
  • مشاهده سابقه پیام و گزارش تحویل
  • اطلاعات اعتبارات را مشاهده کنید
  • پیامک های تبلیغاتی با جادوی پیام های متنی خصوصی به شما کمک می کنند که پیامک های جمعی به شما پیشنهاد می دهد مدیریت پیام ها را برای مدت زمان محدود محدود کنید و به شما امکان دسترسی فوری به ارسال انبوه انبوه به چندین مشتری را در یک چشم بر هم زدن به هر طریقی می دهد. با استفاده از این درگاه پیام کوتاه با محدودیت زمانی ، مدیریت و عناصر خود را در بین مشتریان و مشتریان بالقوه خود که از مدیریت پیام کوتاه خصوصی استفاده می کنند ، توسعه دهید. این پیامک حاوی اطلاعات تبلیغاتی مانند٪ پیشنهادات و پیشنهادات ویژه مانند Buy One One Free ، پیشنهادات بسته ترکیبی و غیره است. این نوع پیامک ها در گروه پیام های تبلیغاتی قرار می گیرند زیرا هر مشاغل از این سرویس برای پشتیبانی از پیشنهادات ویژه و بسته های روایت برای جلب مشتری استفاده می کنند. بنابراین این نوع پیام ها را پیام کوتاه تبلیغاتی می نامند.

    اگر از پیام های متنی تبلیغاتی به صورت افقی و با پایگاه داده صحیح مخاطبان هدف استفاده کنید ، با اطمینان ارتقا خواهید یافت. همیشه ارسال پیام های تبلیغاتی در فواصل منظم در گروه های کوچک منطقی است ، که به شما کمک می کند تا از تمام سوالات دریافتی مراقبت کنید. به روش تبلیغاتی ، هر زمان که بخواهید می توانید پیام کوتاه ارسال کنید ، اما تحویل پیام حدود 8-12 ساعت طول می کشد. ما به صورت تبلیغاتی گزارش تحویل نمی دهیم. تبلیغات و بازاریابی دو نیاز مهم هر تولید تجاری است. برای ارتقا sales فروش و ایجاد مشاغل به عنوان نام تجاری ، انجام بازاریابی تجاری مناسب ضروری است.

    بازاریابی پیامکی بهترین رسانه برای دستیابی به مشتریان بالقوه است. دو دروازه اختصاص داده شده به پیامک های انبوه با قابلیت ارسال 400 پیام در ثانیه از طریق آنها. در این بین ، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به ما اجازه نمی دهد که به همه شماره ها پیام های متنی ارسال کنیم (یعنی شماره های ذکر شده در ثبت ملی بدون تماس). به این ترتیب تضمین می کنیم از هرگونه مجازات اعمال شده توسط دولت به دلیل آسیب رساندن به کارگزار آزاد خواهید شد.

    پیام کوتاه متنی تبلیغاتی را می توان در انواع زمینه ها مانند بخش تولید ، بخش بانکی ، بخش دارایی ، بخش مواد غذایی و آشامیدنی و غیره استفاده کرد ... بنابراین می تواند از سطح پایین به سطح سلسله مراتب بالاتر شروع شود.

    می توانید سرویس پیام کوتاه را درون برنامه برنامه ادغام کنید. چندین روش آماده برای ادغام پیام کوتاه در برنامه برنامه وجود دارد مانند HTTP API ، API API و TEXT 2 SMS SMS. برای ادغام پیام کوتاه با برنامه دسک تاپ / وب خود می توانید یک API پیام کوتاه سفارشی ایجاد کنید. افراد معمولاً پیام های متنی تبلیغاتی را در CRM و MMS مخلوط می کنند تا به طور منظم با مصرف کنندگان بالقوه در تماس باشند.

    با اطمینان می توان به پیامک انبوه اعتماد کرد تا مراحل استاندارد اجازه دهد تا هر مشتری بتواند یک سازمان پیام متنی فوری ارسال کند. ما با هم گروهی از روشهای پیشرفته را ایجاد کردیم تا بهترین نتیجه را برای مشتریان گرامی داشته باشیم.

  • meysam shams