بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

۵ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بک لینک یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین موارد در سئو است. هر چقدر یک سایت تعداد بیشتری بک لینک از منابع مختلف داشته باشد، موتور جستجو می فهمد که این یک سایت ارزشمند است که شایسته کسب رتبه بالا در صفحه نتایج است. اما فقط تعداد بک لینک در سئو سایت مهم نیست بلکه نوع آن نیز اهمیت زیادی دارد. با ما همراه باشید تا انواع بک لینک و میزان کیفیت آنها را بررسی کنیم.

3 عاملی که ارزش بک لینک را تعیین می کنند

اعتبار سایت لینک دهنده

مهم ترین عاملی که میزان تاثیرگذاری یک لینک را تعیین می کند، کیفیت سایت لینک دهنده است. بک لینک از  وب سایت هایی که اعتبار بالایی داشته باشند، سیگنال مثبت بسیار قدرتمندی به گوگل می دهد. یعنی موتور جستجو این طور به قضیه نگاه می کند که یک سایت معتبر به یک سایت دیگر لینک داده، پس حتما سایت مقصد هم معتبر است. 

با ابزار Alexa rank می توانید رتبه الکسای یک سایت را مشاهده کنید. هرچقدر این رتبه پایین تر باشد، یعنی آن وب سایت معتبرتر می باشد. 

تفاوت لینک فالو و نوفالو

لینک های دو فالو و نوفالو

یکی از مهمترین انواع بک لینک، فالو (و فالو) و نوفالو بودن آن است. برنامه نویس یک سایت با کدهای HTML می تواند دو فالو یا نوفالو بودن لینک های داخل سایت را تعیین کند. همیشه به دنبال بک لینک های فالو باشید زیرا این نوع بک لینک، اعتبار سایت را منتقل می کنند و این برای سئو بسیار مهم و تاثیر گذار است البته لینک های نوفالو بی ارزش نیستند و آنها هم باعث افزایش ترافیک وب سایت می شوند.

مکان بک لینک

اینکه بک لینک در کدام قسمت سایت باشد، اهمیت آن را کم و زیاد می کند. مثلا ارزش لینکی که در هدر، فوتر یا سایدبار سایت است باهم متفاوت است. همیشه سعی کنید لینک را در محتوای اصلی سایت قرار دهید. این یکی از مهم ترین فاکتورها در موضوع انواع بک لینک است.

 

روش های لینک سازی

انواع بک لینک

بک لینک در پست مهمان

این روش یکی از بهترین انواع بک لینک سازی می باشد. در این روش به عنوان یک نویسنده یا بلاگر در وبلاگ یک نفر دیگر پست می گذارید و در محتوای آن به سایت خود لینک می دهید. توجه داشته باشید که موضوع وبلاگ باید مرتبط با حوزه سایت شما باشد. 

گوگل با انتشار پست مهمان مشکلی ندارد به شرطی که محتوای وبلاگ با کیفیت باشد. گوگل خیلی راحت می تواند محتواهای بی کیفیت که فقط به قصد ایجاد بک لینک نوشته شده اند را شناسایی و آن سایت را جریمه کند. کلید انجام این کار این است که هدف خود را تنها بر روی بک لینک سازی نگذارید. هدف اصلی خود را ارائه محتوای با کیفیت، آموزش و راهنمایی کاربر قرار دهید.

کامنت بک لینک

کامنت بک لینک در میان انواع بک لینک رایج تر و محبوب تر بود البته تا وقتی که گوگل از لینک های نوفالو رونمایی کرد. این روش به این صورت است که کاربران در صفحات فرود یک وب سایت با انکر تکست یا URL به صفحه مورد نظر لینک می دهند. نتیجه این بود که وبمستر با یک صفحه پر از لینک اسپم رو به رو میشد و چون دستورالعمل گوگل را نقض کرده بود، حتی ممکن بود دچار پنالتی گوگل نیز بشود. گوگل دیگر مثل قبل به این نوع بک لینک اهمیت نمی دهد. تنها راهی که می توانید از این روش برای سایت خود ترافیک جمع کنید این است که در پست هایی مرتبط با صفحه سایت خود، نظر بدهید و در آن به صفحه خود لینک دهید.

انواع بک لینک

سوشیال بوک مارک

بک لینک سازی در بوکمارک یکی از انواع قدیمی بک لینک می باشد. در این روش، ما در فروم ها و بوک مارک های مختلف عضو می شویم و لینک سایت خود را در آنها قرار می دهیم. طبق گفته جان مولر، گوگل امروزه هیچ ارزشی برای لینک های فروم ها قائل نیست و به راحتی آنها را نادیده می گیرد. سعی کنید از سوشیال سیگنال برای شناخته کردن برند خود استفاده کنید.

سوشیال بک لینک

افراد زیادی تصور می کنند سوشیال بک لینک در صفحات اجتماعی یک روش خوب از انواع بک لینک سازی می باشد. مت کاتز در سال 2014 ویدیویی را منتشر کرد که در آن نشان میداد گوگل صفحات فیسبوک را مانند صفحات دیگر جستجو می کند اما نه برای رتبه بندی. سوشیال بک لینک تکنیک موثری برای افزایش بک لینک نیست بلکه شما می توانید محتوای سایت خود را در آن به اشتراک بگذارید و از این طریق مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

بک لینک پروفایلی

این روش هم یکی از انواع رایگان بک لینک می باشد. این روش از آنجا آغاز شد که زمانی که وبلاگ نویسی در اوج خود بود، هر نویسنده یک پروفایلی داشت و در آن می توانست یک لینک بگذارد. جان مولر هیچ وقت درباره تاثیر بک لینک پروفایلی چیزی نگفت اما گفت که بک لینک پروفایلی در بهبود تجربه کاربری و لینک سازی تاثیر دارد. 

پیشنهاد ما این است که در پروفایل بک لینک فقط از نام برند تجاری خود یا لینک خام URL استفاده کنید. هرگز از انکر تکست استفاده نکنید چون ممکن است گوگل این لینک را اسپم شناسایی کند.

 

بک لینک سازی

Private Network Blog

 PBN یا شبکه خصوصی وبلاگ گروهی از سایتها است که تنها با هدف لینک دادن به یک سایت "پول" ایجاد شده است. همانطور که از نامش پیداست ، PBN ها خصوصی هستند و در حالت ایده آل ، هیچ جای دیجیتالی باقی نمی گذارند. با تعدادی اقدامات دستکاری کننده و فریبکارانه می توان به این هدف دست یافت. پیوندهای PBN نوعی از طرح های پیوند است و بنابراین ، با خطراتی همراه است.

گوگل شدیدا با استراتژی pbn مخالف است و اگر رد پایی از این تکنیک ببیند، قطعا سایت با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد. 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یک متن است که در ظاهر انگار برای آموزش و راهنمایی تهیه شده اما در واقع برای لینک دادن و تبلیغ یک سایت بخصوص نوشته شده است. رپورتاژ قطعا بهترین روش بک لینک است که می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. طرز نوشتن رپورتاژ و اینکه آن را در چه سایتی قرار دهیم، بسیار مهم است.

نتیجه گیری

بک لینک بدون شک مهم ترین بخش سئو خارجی می باشد و می تواند سایت را به اوج یا قعر نتایج گوگل برساند. پس استفاده از آن بسیار خطرناک است. پیشنهاد متخصصان سئو این است که تمرکز خود را روی تولید محتوای با کیفیت بگذارید. اگر محتوای با کیفیت تولید کنید، سایت های زیادی به شما لینک خواهند داد. 

برای مطالعه مقالات بیشتر درباره سئو خارجی و سئو سایت فروشگاهی به سایت وب وان مراجعه نمایید.






 

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

 

آشنایی با سئو وردپرس

ما می فهمیم که ایده بهینه سازی SEO وردپرس می تواند برای مبتدیان ایجاد ترس کند ، خصوصاً اگر اهل فن نیستید.

اما نگران نباشید - لازم نیست پیچیده باشد. برای یادگیری اصول اینجا شروع کنید و سپس می توانید آنها را در سایت خود اعمال کنید.

سئو چیست؟

SEO مخفف اختصاری مخفف Search Engine Optimization است. این یک استراتژی است که توسط دارندگان وب سایت استفاده می شود تا با بالا بردن رتبه بندی نتایج جستجو در موتور حتی بیشتر ، بازدید بیشتری داشته باشید.

بهینه سازی موتور جستجو برای فریب Google نیست. این مسئله صرفاً ایجاد یک وب سایت با کد و قالب بندی بهینه شده است که موتورهای جستجو برای یافتن وب سایت شما را آسان تر می کنند.

وقتی افراد در وب موضوعاتی را که شما درباره آنها می نویسید جستجو می کنند ، محتوای بهینه شده موتور جستجو در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود و افراد بیشتری را کلیک می کنید که روی وب سایت شما کلیک می کنند.

چرا سئو مهم است

موتورهای جستجو مانند Google Bing ، Yahoo ... اغلب بزرگترین منبع ترافیک برای اکثر وب سایت ها هستند.

گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های پیشرفته برای درک صفحات و دسته بندی مناسب آنها در نتایج جستجو استفاده می کنند. اما این الگوریتم ها کامل نیستند - آنها هنوز هم برای درک محتوای محتوای شما به کمک شما نیاز دارند.

اگر محتوای شما بهینه نشده باشد ، موتورهای جستجو نمی دانند که چگونه آن را رتبه بندی کنند. هنگامی که افراد موضوعاتی را که درباره آنها می نویسید جستجو می کنند ، وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود و تمام این بازدیدها را از دست خواهید داد.

برای همه صاحبان مشاغل واقعاً مهم است که موتور جستجوی وب سایت خود را بیشتر مرتبط کنند ، تا بتوانند بازدید جستجو را افزایش دهند.

اصول سئو وردپرس برای سئو

فقط یادگیری چند نکته اساسی برای بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو می تواند به شما توجه قابل توجهی در بازدید سایت شما بدهد.

برای استفاده از فناوری های زیر نیازی نیست که یک نبوغ فنی باشید. اگر در حال حاضر از وردپرس استفاده می کنید ، تمام آنچه را که نیاز دارید خواهید داشت!

بیایید شروع به بهبود وب سایت خود کنیم.

تنظیمات قابلیت مشاهده برای سایت خود را بررسی کنید

وردپرس یک گزینه داخلی برای مخفی کردن سایت شما از موتورهای جستجو دارد. این گزینه با هدف فراهم کردن زمان کافی برای کار در وب سایت شما قبل از آماده شدن برای مراجعه به عموم مردم است.

با این حال ، گاهی اوقات این گزینه می تواند به اشتباه بررسی شود و باعث می شود وب سایت شما در دسترس موتورهای جستجو نباشد.

اگر وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید این گزینه انتخاب نشده است.

به سادگی وارد قسمت مدیریت سایت وردپرس شوید و به تنظیمات »صفحه خواندن بروید.

باید به بخش "جلوگیری از بایگانی کردن این سایت در موتورهای جستجو" رفته و مطمئن شوید که کادر کنار "جلوگیری از نمایه سازی این سایت از موتورهای جستجو" علامت آن نیست.

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید.

از ساختار پیوند مناسب در وردپرس استفاده کنید

URL های جستجوگرانه موتور جستجوگر موتور جستجو شامل کلمات کلیدی هستند که به طور واضح محتوای صفحه را توضیح می دهند و همچنین توسط انسان و موتور جستجو آسان خوانده می شوند.

چند نمونه از لینک های وب سایت دوستانه SEO

http://example.com/how-to-install-wordpress/
http://example.com/common-wordpress-errors-and-how-to-fix-them/

توجه داشته باشید که این URL ها قابل خواندن هستند و کاربر فقط با مشاهده متن URL می تواند آنچه را در صفحه مشاهده خواهد کرد حدس بزند.

URL بدون SEO به چه صورت است؟

http://example.com/?p=10467
http://example.com/archives/123

توجه داشته باشید که این URL ها از اعدادی استفاده می کنند که مربوط به محتوا نیستند و کاربر با مشاهده URL نمی تواند آنچه را در صفحه پیدا می کند حدس بزند.

استفاده از ساختار پیوند ثابت SEO ، شانس شما را برای دستیابی به موقعیت های بهتر در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

در اینجا نحوه بررسی و به روزرسانی ساختار لینک ثابت وردپرس شما آورده شده است.

شما باید از صفحه "تنظیمات" پیوندهای ثابت "بازدید کنید. انتخاب کنید گزینه عنوان مقاله ، و سپس دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید

برای دستورالعمل های دقیق تر ، به امید خدا ، توضیحات کاملی در مورد ساختار پیوندهای وردپرس ارائه خواهیم داد

توجه و نکته: اگر وب سایت شما بیش از 6 ماه است که کار می کند ، لطفاً ساختار پیوند ثابت خود را تغییر ندهید ، مگر اینکه از گزینه آدرس پیش فرض استفاده کنید. اگر از روز و نام یا ماه و نام استفاده می کنید ، پس همچنان از آن استفاده کنید.

با تغییر پیکربندی پیوند همیشگی خود در سایت خود ، تمام پست های خود را در شبکه های اجتماعی از دست خواهید داد و خطر از دست دادن رتبه بندی نتایج جستجو در موتورهای جستجو را دارید.

اگر باید معماری پیوند ثابت خود را تغییر دهید ، یک متخصص استخدام کنید ، تا بتواند هدایت های مناسب را تنظیم کند. بدانید که هنوز تعداد مشارکت های اجتماعی خود را در صفحات از دست خواهید داد.

WWW در مقابل غیر WWW

اگر تازه شروع به کار با وب سایت خود کرده اید ، باید انتخاب کنید که "www" را با قالب زیر http://www.example.com یا بدون "www" به عنوان http://example.com در URL استفاده کنید از سایت شما

این موتورهای جستجو وب سایت های مختلفی هستند ، بنابراین این بدان معنی است که شما باید یکی را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.

با مراجعه به تنظیمات »عمومی می توانید تنظیمات برگزیده خود را تنظیم کنید. URL مورد نظر خود را در قسمت "آدرس وردپرس" و "آدرس سایت" اضافه کنید.

علی رغم آنچه ممکن است شخص دیگری بگوید ، از نظر ما در مورد درک SEO ، هیچ مزیتی برای استفاده از یکی یا دیگری وجود ندارد.

همچنین به زودی مقاله ای ایجاد می کنم که مختص تصمیم گیری در این مورد است ، انشاالله

بهترین افزونه SEO WordPress

یکی از بهترین ویژگی ها در مورد وردپرس وجود پلاگین برای همه موارد است و سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. هزاران افزونه سئو وردپرس وجود دارد که انتخاب بهترین پلاگین سئو برای وردپرس را برای مبتدیان دشوار می کند.

به جای نصب افزونه های جداگانه برای کارهای اختصاصی SEO ، ما به شما کمک می کنیم بهترین افزونه SEO WordPress را که کاملاً انجام می دهد انتخاب کنید و همچنین 100٪ رایگان است.

انتخاب بهترین افزونه SEO از وردپرس

وقتی نوبت به انتخاب بهترین بهینه ساز SEO وردپرس می رسد ، احتمالاً انتخاب های خود را به محبوب ترین راه حل ها محدود می کنید: Yoast SEO یا All SEO Pack .

هر دو راه حل م solutionsثر هستند و به زودی ما مقایسه ای را بین جوانب مثبت و منفی Yoast SEO در مقابل All in One SEO Pack انجام خواهیم داد.

در درک SEO ما عمدتا به Yoast SEO متکی هستیم ، بنابراین برای این آموزش ما از Yoast SEO برای به دست آوردن تصاویر و نمونه های صفحه استفاده خواهیم کرد.

نقشه های سایت XML را در وردپرس اضافه کنید

XML sitemap یک فایل قالب بندی شده خاص است که تمام صفحات وب سایت شما را لیست می کند. این امر باعث می شود موتورهای جستجو به راحتی بتوانند تمام مطالب شما را پیدا کنند.

اگرچه افزودن نقشه سایت XML باعث افزایش رتبه بندی جستجو در سایت شما نمی شود ، اما به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات را به سرعت پیدا کنند و رتبه بندی آنها را شروع کنند.

اگر از افزونه Yoast SEO استفاده می کنید ، به طور خودکار یک نقشه سایت XML ایجاد می کند. برای یافتن نقشه سایت خود ، فقط به این URL بروید (فراموش نکنید که example.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید):

http://example.com/sitemap_index.xml

ما در مرحله بعدی نحوه ارسال نقشه سایت XML به Google را به شما نشان خواهیم داد.

سایت خود را به Google Search Console اضافه کنید

کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console) که با نام Webmaster Tools نیز شناخته می شود ، مجموعه ای از ابزارهای ارائه شده توسط Google است تا به صاحبان وب سایت نگاهی به نحوه مشاهده محتوای آنها توسط یک موتور جستجو بیاندازد.

این گزارش ها و داده ها را برای کمک به شما در درک چگونگی نمایش صفحات شما در نتایج جستجو فراهم می کند. همچنین می توانید اصطلاحات جستجوی واقعی که افراد برای یافتن وب سایت شما استفاده می کنند ، نحوه نمایش هر صفحه در نتایج جستجو و تعداد دفعات کلیک روی صفحات شما را مشاهده کنید.

همه این اطلاعات به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی در سایت شما کار می کند و چه چیزی مثر نیست. سپس می توانید استراتژی محتوای خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید.

کنسول جستجوی Google همچنین به شما هشدار می دهد که مشکلی در وب سایت شما رخ داده است ، مانند زمانی که خزنده های جستجو به آن دسترسی ندارند ، محتوای تکراری را جستجو کنید یا منابع محدود شده را جستجو کنید.

یک نقشه سایت xml اضافه کنید

پس از افزودن وب سایت خود به Google Search Console ، روی منوی خزیدن کلیک کنید و سپس Sitemaps را انتخاب کنید.

پس از آن ، باید روی دکمه "افزودن نقشه سایت" کلیک کنید.

نقشه سایت اصلی sitemap_index.xml است بنابراین لطفا آن را ارسال کنید.

هنگامی که نقشه سایت خود را با موفقیت اضافه کردید ، به صورت معلق به نظر می رسد. برای جستجوی وب سایت شما مدتی زمان لازم است.

بعد از چند ساعت ، شما می توانید برخی از آمارهای مربوط به نقشه سایت خود را مشاهده کنید. این تعداد پیوندهای یافت شده در نقشه سایت شما ، تعداد نمایه های نمایه شده ، درصد تصاویر و صفحات وب و غیره را به شما نشان می دهد.

توصیه می کنیم برای جمع آوری بینش و مشاهده پیشرفت سئو وب سایت خود ، حداقل ماهی یک بار Search Console را بررسی کنید.

وبلاگ خود را برای استانداردهای موتور جستجو بهینه کنید

غالباً مبتدیان به اشتباه معتقدند نصب و فعال سازی افزونه SEO WordPress تمام نیاز ماست. سئو فرآیندی مداوم است که اگر می خواهید بهترین نتیجه را داشته باشید باید با آن همراه باشید.

SEO Yoast به شما امکان می دهد عنوان ، توضیحات و تمرکز کلمات کلیدی را به تمام پست ها و صفحات وبلاگ خود اضافه کنید. همچنین به شما پیش نمایش آنچه کاربران هنگام تنظیم وب سایت شما در Google مشاهده می کنند ، نشان می دهد.

توصیه می کنیم عنوان و توضیحات را بهینه کنید تا بیشترین کلیک ممکن را بدست آورید.

هنگام نوشتن پست وبلاگ خود ، فقط به قسمت SEO Yoast بروید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

بهترین شیوه ها و استانداردها برای سئو وردپرس

اگر اصول SEO را در وردپرس دنبال کنید و از بهترین افزونه های SEO استفاده کنید ، در حال حاضر در رتبه بندی از اکثر سایت ها پیشی خواهید گرفت.

اما اگر می خواهید به نتایج بهتری برسید ، باید بهترین روشهای SEO WordPress را در زیر دنبال کنید.

اینها خیلی فنی نیستند و بیشتر آنها حتی نیازی به لمس هیچ کد یا کدی ندارند. اما اگر آن را دنبال کنید تفاوت زیادی ایجاد می کند

از برچسب ها و برچسب ها به درستی استفاده می شود

وردپرس به شما امکان می دهد مقالات خود را بر اساس دسته ها و برچسب ها مرتب کنید. این کار باعث می شود شما بتوانید محتوای خود را بر اساس موضوع آسان مدیریت کنید و کاربران بتوانند محتوای مورد نظر خود را به صورت سازمان یافته پیدا کنند.

دسته ها و هشتگ ها همچنین به موتورهای جستجو کمک می کنند تا ساختار و محتوای سایت شما را درک کنند.

اغلب اوقات افراد مبتدی در مورد چگونگی بهترین استفاده از برچسب ها و هشتگ ها گیج می شوند. پس از توضیح این موضوع برای هزاران خواننده ، در اینجا نحوه کار با برچسب ها و هشتگ ها آورده شده است.

برچسب ها بخش گسترده ای از پست های شما را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال: اگر وبلاگ شما یک کتاب باشد ، دسته بندی ها فهرست مطالب شما خواهند بود.

مثال دیگر ، در یک وبلاگ شخصی ، می توانید دسته هایی مانند موسیقی ، غذا ، مسافرت و غیره داشته باشید. دسته ها سلسله مراتبی هستند ، بنابراین می توانید زیر مجموعه ها را به آنها اضافه کنید.

از طرف دیگر ، هشتگ ها کلمات کلیدی خاص تری هستند که محتوای یک پست شخصی را توصیف می کنند. به عنوان مثال ، یک پست وبلاگ که به عنوان مواد غذایی برچسب خورده است ، می تواند شامل فسیل هایی مانند سالاد ، صبحانه ، وافل و ... باشد. این بخشها را به عنوان بخش نمایه های یک کتاب درسی در نظر بگیرید.

با استفاده صحیح از برچسب ها و هشتگ ها ، می توانید مرور وب سایت شما را برای کاربران آسان تر کنند. از آنجا که کاربر پسند است ، همچنین برای موتورهای جستجو امکان جستجو در وب سایت شما را آسان می کند.

پیرایش داخلی را به یک عادت تبدیل کنید

صفحات سایت شما توسط موتورهای جستجو ارزیابی می شود و نمره ای به نام (صفحه اقتدار) دریافت می کنند. دستورالعمل این نتیجه مخفی نگه داشته می شود تا صاحبان وب سایت نتوانند در نتایج دستکاری کنند. با این حال ، متداول ترین عامل در ارزیابی اقتدار صفحه پیوندها هستند.

به همین دلیل مهم است که پیوند مطالب خود را با سایر پست ها و صفحات وبلاگ خود پیوند دهید.

باید عادت کنید که هر وقت ممکن است مقالات خود را بهم گره بزنید.

اگر چندین نویسنده دارید ، قبل از انتشار مقاله ، یک لیست الک کنید که معمولاً نیاز به پیوند دادن حداقل 3 پست وبلاگ دیگر دارد.

این به شما کمک می کند بازدیدهای صفحه را افزایش دهید ، زمانی را که کاربران در سایت شما می گذرانند افزایش دهید و در نتیجه نتایج موتور جستجو را در پست ها و صفحات وبلاگ خود بهبود بخشد.

نظرات را در وردپرس بهبود دهید

بازبینی ها می توانند شاخص قدرتمندی برای تعامل کاربر در وب سایت شما باشند ، به این معنی که کاربران درگیر پیوندهای بیشتری به سایت شما ، بازدید بیشتر و بهبود رتبه بندی شما در موتورهای جستجو خواهند داشت.

اما باید مطمئن شوید که نظرات شما واقعی هستند و هرزنامه نیستند. هرزنامه نویسان با پیوندهای نامناسب نظراتی را ارسال می کنند که ممکن است بر رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارد یا حتی خراب شود

به همین دلیل است که ما به همه توصیه می کنیم از Akismet استفاده کنند. یکی از دو افزونه که از قبل با هر سایت وردپرسی نصب شده است ، به شما کمک می کند تا با هرزنامه نظر مقابله کنید.

اگر Akismet به تنهایی قادر به رسیدگی به نظرات ناخواسته نیست ، می توانید مخزن افزونه وردپرس را برای یک افزونه مناسب جستجو کنید.

اگر پست های شما نظرات واقعی و بسیاری از نظرات آزار دهنده را جلب می کند ، پس!

با این حال ، بسیاری از نظرات در مورد یک مقاله می تواند سرعت آن را کندتر کند ، که بر رتبه بندی موتور جستجوی شما نیز تأثیر می گذارد. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه سرعت چگونه بر SEO تأثیر می گذارد به ادامه مطلب بروید)

برای راه اندازی وب سایت خود به گونه ای که بتواند از پس بار نظرات شما بر روی سرور و سرعت آن برآید ، می توانید نظرات را به چندین صفحه تقسیم کنید.

پیوندهای خارجی را در "NoFollow" وردپرس ردیابی نکنید

همانطور که در بالا ذکر شد ، پیوندها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا مشخص کنند کدام صفحات مهم هستند. هنگام لینک دادن به یک وب سایت ، از برخی از نقاط جستجوگر سایت خود در این پیوند عبور می کنید. این نمره SEO "آب میوه لینک" نامیده می شود.

برای دستیابی به یک ترتیب جستجوی خوب ، باید اطمینان حاصل کنید که بیش از این که از آن دست بکشید ، "لینک آب" از سایت های دیگر دریافت می کنید.

افزودن ویژگی "nofollow" به پیوندهای خارجی (پیوند به سایتهایی که متعلق به شما نیست) به موتورهای جستجو دستور می دهد که این پیوندها را دنبال نکنند. این به شما کمک می کند "آب پیوند" را ذخیره کنید.

به این شکل است که یک پیوند خارجی معمولی در HTML به این شکل است:

<a href="http://example.com-2016> نمونه یک وب سایت </a>

مقاله کامل در مقابل خلاصه (گزیده ها)

وردپرس پست های شما را در تعدادی از صفحات مانند صفحه اصلی ، بایگانی دسته ها ، بایگانی هشتگ ، بایگانی تاریخچه ، صفحات نویسنده و موارد دیگر نمایش و پیوند می دهد.

به طور پیش فرض ، کل محتوای مقاله را در همه این صفحات نمایش می دهد. این بر روی سئوی سایت شما تأثیر می گذارد ، زیرا موتورهای جستجو ممکن است محتوای تکراری را در آن ببینند

مقالات کامل نیز صفحات بایگانی را به آرامی بارگیری می کنند.

نمایش مقالات کامل در همه جا بر بازدید صفحه شما نیز تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، کاربرانی که در RSS feed شما مشترک می شوند ، می توانند بدون مراجعه به وب سایت شما ، مقاله کامل را در فید خوان بخوانند.

ساده ترین راه برای حل این مشکل نشان دادن خلاصه ها یا گزیده ها به جای مقاله های کامل است.

می توانید این کار را با رفتن به تنظیمات »خواندن و انتخاب خلاصه انجام دهید.

سرعت و امنیت برای وردپرس

حتی اگر تمام نکات SEO در وردپرس و بهترین روش های ذکر شده در بالا را دنبال کنید ، اگر سایت شما کند است یا هکرها هک می کنند ، نتایج شما در موتور جستجوی شما ناامید کننده خواهد بود.

در اینجا نحوه جلوگیری از از دست رفتن بازدید سایت توسط موتور جستجو به دلیل عملکرد پایین یا امنیت کم وجود دارد.

سرعت و عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید

تحقیقات نشان می دهد که میانگین دوره توجه انسان در عصر اینترنت کوتاه تر از ماهی قرمز است.

کارشناسان قابلیت استفاده از وب معتقدند که کاربران در مدت چند ثانیه از بازدید از هر وب سایتی تصمیم می گیرند که بمانند یا آنجا را ترک کنند.

این بدان معنی است که شما به عنوان یک مالک وب سایت ، تنها چند ثانیه فرصت دارید تا محتوای خود را با کاربران ارائه و به اشتراک بگذارید.

شما نمی خواهید آن وقت گرانبها را تلف کنید و بازدید کننده خود را منتظر بارگذاری وب سایت خود کنید. موتورهای جستجوگر مانند گوگل اعتراف می کنند که آنها به وب سایت هایی که سریعتر از سایت های بارگیری آهسته هستند ، اهمیت می دهند.

بهینه سازی تصاویر برای سئو در وردپرس

تصاویر جذاب تر از متن هستند اما بارگیری آنها بیشتر طول می کشد. اگر در اندازه و کیفیت تصاویر دقت نکنید ، می تواند سرعت وب سایت شما را کم کند.

برای بارگذاری سریعتر حتماً از تصاویر بهینه شده استفاده کنید. راهنمای ما در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به وردپرس با بهینه سازی تصاویر برای وب را بررسی کنید.

ترفند دیگری که می توانید برای بهینه سازی تصاویر خود برای موتورهای جستجو استفاده کنید ، استفاده از برچسب های متا و alt است. این برچسب ها به موتورهای جستجو کمک می کند ماهیت تصویر شما را درک کنند.

همچنین به کاربرانی که کم بینا هستند کمک می کند زیرا می توانند برچسب های alt و عنوان تصاویر را بخوانند.

وردپرس به شما امکان می دهد هنگام بارگذاری تصویر ، برچسب عنوان و ویژگی های alt را اضافه کنید.

اگر عکاس هستید یا تصاویر زیادی به سایت وردپرس خود اضافه می کنید ، پس باید از پسوند گالری تصاویر استفاده کنید.

ما گالری Envira را پیشنهاد می کنیم. در تست های سرعت ، سریعترین افزونه گالری وردپرس را پیدا کردیم. همچنین کاملاً پاسخگو است و از ویژگی SEO در خارج از منطقه برخوردار است.

امنیت و یکپارچگی سایت وردپرس شما

هر هفته ، Google حدود 20،000 وب سایت بدافزار و حدود 50،000 وب سایت فیشینگ را در لیست سیاه قرار می دهد.

وقتی سایتی در لیست سیاه قرار می گیرد ، به هیچ وجه در هیچ یک از نتایج جستجو مشاهده نمی شود.

این بدان معنی است که امنیت سایت وردپرسی شما برای به دست آوردن یک رتبه خوب بسیار مهم است. شما نمی خواهید اگر سایت شما هک شود ، سخت کوشی شما در سئو به هدر می رود.

خبر خوب این است که حفظ یک سایت امن وردپرس با استفاده از چندین افزونه محافظتی در مخزن افزونه وردپرس کار دشواری نیست.

شروع به استفاده از SSL / HTTPS کنید

"SSL - Secure Sockets Layer" یک فناوری است که ارتباط بین مرورگر کاربر و سروری را که به آن متصل است رمزگذاری می کند. این یک لایه امنیتی اضافی به سایت وردپرس شما اضافه می کند.

وب سایت های امن شده با "SSL" با علامت قفل در نوار آدرس مرورگر نشان داده می شوند.

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

 

 

قابلیت استفاده از وب سایت فقط به این معنی نیست که مطمئن شوید همه چیز در سایت به خوبی کار می کند ، بلکه بازدیدکنندگان می توانند به سرعت و به راحتی از سایت استفاده کنند. در واقع ، قابلیت استفاده به معنای طراحی کاربر پسند است. روند طراحی و توسعه هر دو بر سهولت کاربران متمرکز شده است.

در اینجا 5 اصل اساسی برای استفاده خوب از وب سایت آورده شده است.

1. در دسترس بودن و در دسترس بودن

دسترسی و در دسترس بودن سایت شما به طور کلی ضروری است. به احتمال زیاد مشتری ها به هر دلیلی آمادگی ورود به سایت شما را ندارند (لینکهای شکسته ، زمان خرابی سرور ، ظرفیت بارگذاری سرور و غیره) - سایت شما بی معنی است

2. وضوح / سادگی

جنبه اساسی قابلیت استفاده ، شفافیت یا سادگی است.

کاربران برای یک نیاز خاص از سایت شما بازدید می کنند. درصورتی که صفحه وب شما به آنها کمک نکند تا به نیازهای خود دست یابند و اگر کاربر پسند نباشد ، این احتمال وجود دارد که مشتری سایت شما را رها کند یا به فرصت بیشتری برای کشف داده های مربوطه احتیاج داشته باشد که می تواند باعث بی توجهی مشتریانی شود که قابل بازگشت نیستند.

3. قابل یادگیری

قابلیت یادگیری نیز جنبه مهم قابلیت استفاده است.

هدف شما باید طراحی رابطی باشد که به دستورالعمل نیاز ندارد. کلید طراحی بصری ساختن چیز جدیدی است که یادگیری آن آسان باشد یا اینکه مردم قبلاً می دانند چگونه از این موارد استفاده کنند ، شما می توانید آنها را با سرعت بیشتری به اهداف خود برسید. به عنوان مثال ، می توانید داده ها / دستورالعمل ها را برای مهمانانی که از سایت شما استفاده می کنند قرار دهید. آن را مستقیم و بصری نگه دارید تا افراد را قادر به یادآوری ایده های جدید کنید.

4. یکپارچگی

صداقت یک قسمت مهم در هر وب سایت است.

این واردات است که کاربران می دانند شما یک سازمان واقعی با افراد واقعی هستید. صفحه غیرقابل توصیف "درباره ما" را به همراه نقاط تماس و آدرس فیزیکی خود ارائه دهید.

در صورتی که در زمینه کاری خود متخصص هستید ، اطمینان حاصل کنید که کاربران از آن اطلاع دارند. شما می توانید توصیفات ، منابع یا تعداد طرفداران خود را در شبکه آنلاین خود به اشتراک بگذارید.

5. مرتبط بودن

ارتباط به قابلیت باورنکردنی سایت می افزاید.

کافی نیست که سایت شما شفاف باشد ، محتوای شما باید قابل توجه باشد. یک بار دیگر ، ضروری است که شما مشتریان خود را بشناسید ، چرا آنها از سایت شما بازدید کرده اند و نوع محتوایی را جستجو می کنند. هرگونه انتخاب طرحی که انجام می دهید باید درک بهتری از سایت داشته باشد.

قابلیت استفاده از وب بستگی به دسترسی ، سرراست ، قانونی بودن ، قابل یادگیری و حیاتی بودن سایت شما برای مشتریان دارد.

بهینه سازی موتور جستجو

هدف ساخت بیشترین جذابیت حتی زیبا ، بیشتر طراحان وب سایت است . در این روند ، گاهی اوقات از اثربخشی وب سایت کاسته می شود. باید توجه داشته باشیم که هدف ما تنها داشتن یک وب سایت زیبا نیست که باعث شود مردم مایل به ماندن و گشتن در اطراف و لذت بردن شوند ، بلکه وب سایتی است که در تعیین اینکه وب سایت ما چیست یا چه چیزی برای موتورها مفید خواهد بود. مربوط است به.

بهینه سازی موتور جستجویا بدون شک SEO مهمترین راه برای هدایت ترافیک هدفمند به وب سایت شما است زیرا منجر به بهبود قرارگیری موتور جستجو می شود. بهینه سازی مزایای یک وب سایت با طراحی خوب منجر به مراجعه بیشتر به وب سایت و در نتیجه درآمدزایی برای شرکت انتشار دهنده وب سایت می شود. اگر این واقعیت را در ذهن داشته باشید ، اگر در این زمینه ماهر نباشید ، بهینه سازی وب سایت شما ممکن است هزاران دلار هزینه داشته باشد. از طرف دیگر ، بهینه سازی مناسب موتور جستجو که منجر به بهبود قرارگیری موتور جستجو می شود ، بازدهی بالاتری از سرمایه شما از زمان یا هزینه ای که صرف آن می کنید ، به همراه خواهد داشت. صفحه ما را همین امروز لایک و به اشتراک بگذارید !! اولین کسی باشید که می داند بهترین نکات آموزشی SEO را برای کمک به رتبه بندی وب سایت شما در موقعیت برتر در همه SERPS منتشر می کند.

 

مقدمه ای بر بهینه سازی و طراحی موتور 

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

 

امروزه دیگر کسی نیست که اسم سئو به گوشش نخورده باشد. اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین باشید و بخواهید از این راه کسب درآمد کنید چاره ای ندارید مگر اینکه از روش های بهینه سازی سایت کمک بگیرید. در واقع ما با تکنیک های سئو سایت به ربات های گوگل و دیگر موتورهای جستجو می فهمانیم که موضوع سایت ما درباره چیست و چه محصولات یا خدماتی ارائه می دهیم. در این صورت هر وقت کاربر کلمات کلیدی هدف ما را جستجو کرد لینک سایت ما برای او نمایش داده می شود.

سئو سایت به 3 بخش کلی تقسیم می شود:

  1. سئو داخلی (on-page)

  2. سئو تکنیکال (technical)

  3. سئو خارجی  (off-page)

با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا درباره انواع مختلف سئو صحبت کنیم.

سئو چیست

سئو داخلی (on-page)

بهینه سازی داخلی سایت یعنی هر اقدامی که ما داخل سایت برای کسب رتبه بهتر و افزایش ترافیک  انجام می دهیم. الگوریتم ها و ساختار گوگل در این یک دهه تغییرات اساسی و بزرگی کرده و همین تغییرات اهمیت محتوای با کیفیت و سئو داخلی را افزایش داده است به طوری که اگر وب سایت یا وبلاگ شما از نظر داخلی سئو نشده باشد هرچقدر هم که خارج از سایت مشغول بهینه سازی باشید، باز هم نتیجه مطلوبتان را نمی گیرید. 

چه اقداماتی در سئو داخلی انجام می گیرد؟

تولید محتوای با کیفیت

می توان گفت مهم ترین کاری که در سئو on-page انجام می گیرد تولید محتوای با کیفیت برای صفحات لندینگ و مقاله هاست. این محتوا باید آنقدر قوی و جالب باشد که خواننده را در سایت شما نگه دارد. این محتوا می تواند مقاله، پادکست، عکس یا ویدیو باشد.

 برای تولید محتوای عالی و با کیفیت در مرحله اول باید کلمات کلیدی هدف خود را بشناسید و مطابق با آنها به نیاز کاربران پاسخ دهید. هر کاربری به دلیل خاصی کلمه یا عبارتی را جستجو می کند. اگر بتوانید هدف و نیت کاربر را حدس بزنید، می توانید دقیقا همان محتوایی را بنویسید که کاربر به دنبال آن است. هرچقدر تعداد افرادی که از سایت شما دیدن کنند و مدت زمان بیشتری را در سایت بگذرانند، گوگل متوجه می شود که محتوای سایت شما برای بازدید کننده جالب و مفید بوده، به همین خاطر رتبه سایت را بالاتر می برد.

 

سئو سایت

هدینگ های متنوع بگذارید

هدینگ ها یا سر تیترها بخش های مختلف متن را از هم متمایز می کنند و می توان گفت به مخاطب مهلت استراحت می دهند. تصور کنید که یک متن بدون هیچ تیتری داشته باشید، مسلما بدون هیچ معطلی دکمه یک را میزنید و از آن سایت خارج می شوید. تگ های هدر از H1 تا H6 هستند که تگ H1 از همه بزرگتر و مهمتر است که به تایتل هم مشهور است. پس از آن تگ H2 و سپس به همین منوال ادامه پیدا می کند. 

دقت داشته باشید که هر متن فقط و فقط یک تگ H1 دارد اما هر تعداد تگ H2 و تگ های دیگر می تواند داشته باشد.

 

استفاده از تگ های هدر نه تنها باعث جلب توجه کاربر می شود بلکه محتوای شما برای ربات های خزنده گوگل هم بهینه می شود. فراموش نکنید هرچقدر که ربات ها بیشتر محتوای شما را درک کنند، احتمال کسب رتبه بهتر هم بیشتر می شود.

لینک سازی داخلی

سعی کنید از هر صفحه سایت با انکر تکست های مناسب به صفحات دیگر وب سایتتان لینک بدهید. این مورد باعث می شود که کاربر مقالات مشابه و مرتبط را بخواند و هم اینکه مدت زمانی که بازدید کننده در سایت است افزایش پیدا کند که این مسئله یک پوینت مثبت برای گوگل است. علاوه بر آن موتور جستجو از طریق این لینک ها وارد صفحات مختلف سایت می شود و با لینک سازی های داخلی می توان بقیه صفحات را به رتبه بالاتری رساند.

 

یکی از موثرترین روش ها برای شناختن یک صفحه جدید توسط گوگل، این است که لینک آن صفحه را در صفحه ای که نرخ کلیک بیشتری دارد می گذاریم تا توجه بیشتری به آن بشود.

استفاده از محتواهای بصری مانند عکس، ویدیو و گیف

عکس و ویدیو همیشه برای کاربران جذابیت بیشتری داشته اند. تیم سئو وب وان به شما پیشنهاد می کند. حتما از عکس های اورجینال و مرتبط با متن استفاده کنید تا هم به کاربر تنوع دهید و هم محتوایتان در بخش عکس ها (IMAGES) و ویدیوهای گوگل نمایش داده شود. سایت های بسیار کمی پادکست و ویدیو میگذارند، به همین خاطر اگر شما از این جنس محتواها در سایت خود قرار دهید به احتمال زیاد خیلی زود مورد توجه گوگل قرار می گیرید.

 

سئو داخلی(on-page)

اصلاح لینک های شکسته

هیچ لینکی در سایت نباید خراب باشد، به عبارت بهتر اگر روی لینکی کلیک کردیم و صفحه مورد نظر را نیاورد یا به ارور 404 خورد یعنی مشکل دارد و وقتی ربات های گوگل به این صفحات برخورد کنند، یک پوینت منفی برای وب سایت شما در نظر می گیرند. این صفحات باید به صفحه مرتبط دیگر ریدایرکت 301 شود.

اصلاح URLها

URL درواقع آدرس یک صفحه است. بهترین URL برای یک صفحه آدرسی است که کلمه کلیدی آن صفحه در آن باشد. مثلا اگر شما محتوایی درباره سئو سایت نوشتید بهتر است خود واژه سئو سایت را در آدرس صفحه به کار ببرید. در مورد اینکه URL فارسی باشد یا انگلیسی نظرات متفاوتی ارائه می شود. تیم وب وان به شما پیشنهاد می کند که URL ها را انگلیسی کنید تا در سئو نیز تاثیر خوبی داشته باشد و کراولرها موضوع صفحه را بفهمند اما توصیه اکید ما این است هرگز از فینگیلیش استفاده نکنید.

 

سئو تکنیکال چیست؟

موارد فنی که باید قبل از شروع فعالیت رسمی وب سایت رعایت شوند، مانند سرعت، امنیت، طراحی ریسپانسیو، داده های ساختار یافته و غیره. اگر سایتی از نظر فنی یا تکنیکال مشکل داشته باشد بعدها در سئو سایت تاثیر منفی می گذارد. بعضی از افراد فکر می کنند این بخش از سئو سایت چندان مهم نیست اما در ادامه این مقاله خواهید دید که سئو تکنیکال تاثیر عمیقی روی رتبه گرفتن تاثیر می گذارد.

 

سئو تکنیکال

مواردی که باید در سئو تکنیکال رعایت شوند

سرعت سایت

اگر بگوییم سرعت سایت یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در سئو سایت است دروغ نگفته ایم. سرعت لود شدن صفحه یکی از محسوس ترین مواردی است که کاربر به خوبی آن را حس می کند و اگر لود شدن صفحه مدت زیادی طول بکشد کاربر پشیمان شده و سایت را ترک می کند و این عامل، نرخ پرش سایت شما را بالا می برد. 

 

روش ها و ابزارهای زیادی هستند که می توانید با کمک آنها سرعت وب سایتتان را افزایش دهید مثلا حجم عکس ها و ویدیوها را تا حد امکان کم کنید. حجم هر عکس باید کمتر از 100 کیلوبایت باشد. سایت TINYPNG.com به صورت رایگان حجم عکس ها را بدون دست بردن در کیفیتشان کم می کند. ابزارهایی مانند google page speed و GTmetrix هم ابزارهای بسیار مفید و کاربردی در این زمینه هستند.

داده های ساختار یافته

داده های ساختار یافته محتوای شما را به کدهایی تبدیل می کنند که برای موتورهای جستجو بسیار راحت تر قایل فهم باشند. به عبارت دیگر داده های ساختار یافته محتوای سایت را به زبان ربات های موتور جستجو تغییر می دهند. این زبان و لغت نامه در موتورهای جستجوی بزرگ مانند گوگل schema.org نام دارد. ربات ها این کدها را می خوانند و طوری در صفحه نتایج نشان می دهند که محتوا بسیار غنی و جذاب به نظر بیاید. به عنوان مثال بخش FAQ که سوالات متداول یک صفحه را نشان می دهد نمونه ای از کدهای اسکیما هستند. 

 

خدمات سئو

امنیت سایت

یکی از چالش های وب مستران امنیت سایت است. وب سایت شما ممکن است در طول روز بارها مورد حمله DOS و هکرها قرار بگیرد. وبمستران در برابر اطلاعات کاربران مانند نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره حساب آنها مسئول هستند. برای اینکه میزان این حملات را به حداقل برسانید و اعتماد کاربران سایت را به خودتان جلب کنید اولین کاری که باید انجام دهید تغییر HTTP به پروتکل HTTPS است. با تهی و فعالسازی گواهی SSL می توانید این پروتکل را برای سایت خود فعال کنید. پروتکل HTTPS نه تنها حملات هکرها را خنثی می کند بلکه در مواردی باعث افزایش سرعت وب سایت نیز افزایش میابد.

ایندکس شدن صفحات

   شرط اصلی برای رتبه گرفتن در موتور جستجو این است که اول آن صفحه توسط کراولرها ایندکس شود. توجه داشته باشید که ایندکس شدن با دیده شدن توسط گوگل فرق می کند. وقتی ربات های خزنده یک صفحه جدید را در وب سایت ببینند آن را در پایگاه داده خود ذخیره میکنند (دیده شدن)، اما اگر ربات های کراولرها این محتوا را به اندازه کافی خوب بدانند و در نتایج نشان بدهند یعنی آن صفحه ایندکس شده است. 

ایندکس شدن هر صفحه توسط گوگل می تواند مدت زمان خاصی طول بکشد. اگر صفحه ای بعد از مدت زیادی ایندکس نشد شما می توانید به صورت دستی از ابزار گوگل سرچ کنسول بخواهید تا صفحه را ایندکس کند. می توانید در این ابزار یک INDEX REQUEST ارسال کنید.

 

طراحی ریسپانسیو

ریسپانسیو و mobile friendly بودن

امروزه بیشتر حجم جستجوهایی که انجام می شود توسط موبایل و تبلت است. اگر سایتی قابلیت نمایش نسخه موبایل را نداشته باشد قطعا میزان ترافیک و بازدید کنندگانش افت شدیدی می کند. شاید تا به حال با موبایل به سایت هایی وارد شده باشید و مجبور شده اید که برای دیدن کل صفحه مدام اسکرول افقی را لمس کنید. این اتفاق یعنی این نسخه سایت مختص دسکتاپ طراحی شده و مناسب موبایل نیست. علاوه بر این ممکن است فونت کلمات و اندازه آنها در موبایل با دسکتاپ متفاوت است. 

برای اینکه از بروز این مشکل جلوگیری کنید در همان ابتدای کار باید نسخه ریسپانسیو سایت را فعال کنید. طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا یعنی سایت هم در دسکتاپ و هم در موبایل به یک شکل نمایش داده شود و هیچ تغییری در سایز و عناصر صفحه ایجاد نشود. 

المان های سئو خارجی (off-page)

سئو خارجی همان طور که از نامش مشخص است یعنی هر اقدامی که خارج از سایت به منظور بهبود رتبه سایت انجام می دهیم. اگر بخواهیم سئو خارجی را در یک کلمه خلاصه کنیم به آن “بک لینک” می گوییم. بک لینک یعنی کسی در خارج از سایت شما درباره وب سایت شما صحبت کند و در آخر اگر دلش خواست لینک سایت شما را قرار دهد. با این که الگوریتم های گوگل تغییر بسیار زیادی کرده اند اما هنوز هم بک لینک اهمیت زیادی در سئو سایت دارد. این بک لینک در هر محیطی می تواند باشد.

سئو خارجی (off-page(

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ یعنی یک محتوا که در ظاهر برای بالا بردن اطلاعات و آگاهی و در جهت رضایت کاربر نوشته می شود اما در اصل تبلیغ یک شرکت و سایت خاصی را می کند. این محتوا در سایت های خبرگزاری یا سایت های دیگر که اعتبار دامنه و صفحه شان زیاد است منتشر خواهد شد و کاملا مشخص است که بابت این انتشار شما باید پول زیادی پرداخت کنید. در هر رپورتاژ بین 3 تا 5 بک لینک می توان قرار داد. رپورتاژ اگر به طرز درست و اصولی نوشته شود و در سایت مناسبی هم منتشر شود تاثیر فوق العاده ای می تواند در رتبه و جایگاه سایت داشته باشد، به همین دلیل می توان گفت رپورتاژ بهترین و سریع ترین روش سئو خارجی است.  

توجه داشته باشید که  رپورتاژ به همان اندازه که می تواند تاثیر خوبی داشته باشد، می تواند باعث افت سایت هم بشود. گوگل با پرداخت پول برای کسب بک لینک صد در صد مخالف است و اگر بفهمد که در این رپورتاژها پولی پرداخت شده آن را جزء تکنیک های سئو کلاه سیاه به حساب می آورد و حتی ممکن است سایت خاطی را جریمه هم کند. به همین دلیل رپورتاژ طوری نوشته می شود که نه کاربران و نه ربات ها متوجه تبلیغی بودن آن شوند.

فروم و بوکمارک 

سایت های داخلی و خارجی زیادی هستند که شما می توانید در آنها متنی را منتشر کنید و در کنارش به سایت خود لینک بدهید. این سایت ها مخاطبان زیادی دارند و معمولا محتواها سریع ایندکس می شوند.

بک لینک

بک لینک انواع مختلفی دارد مثلا پروفایل بک لینک، کامنت بک لینک، سوشیال بک لینک و غیره. بعضی از وب سایت ها در هنگام ثبت نام یک قسمتی به نام وب سایت دارند که می توانید url سایتتان را در آن قرار دهید. این لینک معمولا در قسمت پروفایل کاربری شما نمایش داده خواهد شد به همین خاطر به آن پروفایل بک لینک می گویند.

تعدادی از سایت ها هستند که اجازه لینک دهی در کامنت هم می گذارند، به این نوع بک لینک، کامنت بک لینک می گویند.

اگر در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، پینترست، یوتیوب، لینکدین و غیره لینک بگذارید یعنی سایت شما یک سوشیال بک لینک از یک صفحه اجتماعی پر طرفدار دارد.

 

یادگیری سئو

بلاگدهی

یکی از موثرترین روش ها در سئو خارجی، منتشر کردن محتوا در وبلاگ و لینک دهی است. وبلاگ های ایرانی و خارجی بسیار زیادی وجود دارد که شما پس از عضویت می توانید محتواهای با کیفیت در آنها منتشر کنید و در صورت لزوم به وب سایت خود لینک بدهید. 

 

حرف آخر

سئو سایت از 3 بخش سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی تشکیل می شود. هر سه بخش سئو برای موفقیت یک پروژه حیاتی هستند. پس نمی توان گفت کدام بخش سئو از بخش های دیگر مهم تر است. هر سه بخش سئو سایت باید باهم پیش بروند تا یک پروژه به موفقیت برسد.

 سئو علم بسیار پیچیده و حساسی است که هر کسی از عهده آن برنمی آید. اگر می خواهید از سایت خود کسب درآمد کنید، به یک شرکت سئو و متخصصان مجرب سئو نیاز خواهید داشت. وب وان یکی از بهترین سایت های سئو سایت در ایران می باشد که در سایت های مختلف نتایج بسیار درخشانی گرفته است. برای ارتباط با شرکت وب وان می توانید با شماره 021-41658 تماس بگیرید و یا اینکه به سایت https://webone.co/ مراجعه کنید.

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

مسابقات پیامکی

یکی از محبوب ترین اشکال بازاریابی پیامکی قرار دادن   کد کوتاه یا طولانی   برای مواد تبلیغاتی است. این شماره های اختصاص داده شده به شما امکان می دهد شماره خود را تبلیغ کنید و از مشتریان بالقوه بخواهید که پاسخهایی را ارسال کنند ، برای مثال برای پیوستن به یک لیست پستی یا ورود به یک مسابقه این استراتژی با موفقیت زیادی توسط شرکتهای FMCG و شرکتهای FMCG که از پیشنهادات پیامکی و مسابقات پیامکی استفاده می کنند ، استفاده شده است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت یک تعداد سفارشی یاد   اینجا  .

کوپن موبایل و پیام کوتاه

زمان قدیمی کلاسیک - کوپن. آنها از طلوع زمان وجود داشته و یک تاکتیک هوشمندانه بازاریابی بوده اند که همه از آن به خوبی استفاده می کنند. با این حال ، امروزه افراد هر روز پیشنهادات ویژه ای را از طریق صندوق ورودی ایمیل خود دریافت می کنند ، و بیش از حد آسان است که تحت فشار قرار گیرید. کوپن پیام کوتاه (کوپن پیام کوتاه یا کدهای متنی را همانطور که شناخته شده است) ارسال کنید و به مشتریان خود اجازه استفاده از آن را در فروشگاه ، آنلاین یا تلفنی دهید. پیام خود را وادارید تا همان ارتباط برقراری ارتباط از طریق دوستان و خانواده ، بدون درهم و برهمی بودن و برجسته شدن!

بازاریابی محتوا و اتوماسیون بازاریابی

می توان گفت که دو بزرگترین انقلاب بازاریابی در عصر ما است ، به خصوص اگر شما بازاریاب B2B باشید. اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بدتر شده است و ارائه های تجاری کمتر از آنچه وعده داده اند ارائه می شوند. مشتریان امروز محتوای ارزشمندی می خواهند و می خواهند آن را شخصی سازی کنند. افزودن پیام های متنی پیام کوتاه به جریان اتوماسیون شما به افزایش تعامل کمک می کند و باعث برجستگی شما می شود. به مشتریان خود در مورد محتوای عالی بعدی که به طور خاص با علاقه و مرحله خرید آنها مرتبط است ، پیام دهید.

اشتراک چند کانال

مانند تمام کانال های ارتباطی ، ارزش پیام کوتاه به طور همزمان با دیگران به حداکثر می رسد. به عنوان مثال ، ایمیل ، پیام کوتاه و رسانه های اجتماعی ثابت کرده اند که نتایج خوبی برای تبلیغ مسابقات پیامکی یا پیامکی ارائه می دهند. سازمان ها حتی با اعلام اینکه از طریق پیام کوتاه به مشتریان می گویند پیام مهمی در انتظار آنها هستند ، افزایش قیمت های باز ایمیل را پیدا کرده اند. مهم نیست که از چه رسانه ای در حال حاضر استفاده می کنید ، پیام کوتاه می تواند پشتیبانی قدرتمند از نفوذ بهم ریخته را ارائه دهد.

MMS و URL ها

در سال 2017 ، درآمد تبلیغات موبایل بیش از 50 درصد افزایش یافته و تا سال 2019 ، یک صنعت 60 میلیارد دلاری است. شبکه تلفن همراه یکی از ملفه های اصلی این رشد است. اگر سایت یا کمپین شما برای موبایل بهینه نشده باشد ، دیگر از دست می دهید. پیامک ها در کجا قرار می گیرند؟ می توانید پیوندهای URL را مستقیماً به صفحات فرود تلفن همراه ارسال کنید. تماشای بازدیدهای خود را افزایش دهید (امیدوارم فروش شما).

نمونه نامه های بازاریابی پیامکی

بازاریابی / فروش

مثال عملی  - شما یک فروش دارید یا یک محصول عالی عالی دارید که می خواهید از دامنه تپه فریاد بزنید. با ارسال پیام متنی برای مشتریان خود ، تضمین خواهید کرد که پیام شما خوانده می شود.

مثال متن پیام کوتاه  - "سلام باب ، ما در حال حاضر تخفیف های بزرگی داریم ، 50٪ تخفیف! در حالی که سهام ادامه دارد به فروشگاه ما بروید یا از ما به اینجا مراجعه کنید www.link.com

به عنوان یک قاعده کلی ، پیام کوتاه متنی حاوی پیشنهادات ، کوپن و غیره را می توان محتوای تبلیغاتی دانست.
تبلیغ محصولات و مارک های خود از طریق پیام کوتاه به بخشی مهم از روشهای بازاریابی در دبی ، امارات متحده عربی تبدیل شده است. استفاده اصلی از پیام کوتاه تبلیغاتی کمک به بازاریابی است. با استفاده از پیام کوتاه تبلیغاتی می توانید در هر زمان و با اتصال به اینترنت و با قیمت بسیار موثر از هر کجا پیامک ارسال کنید. این یک ابزار چند منظوره و برتر برای ارتقا promoting تجارت شما است. می توانید برای تبلیغ مستقیم کالا به مشتری پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید.

بدن:
بازاریابی پیامکی به شما کمک می کند تا با جادوی پیام های متنی خصوصی (پیام کوتاه) که پیامک های عظیمی به شما پیشنهاد می دهد ، که به شما امکان می دهد بلافاصله به یک پیام شخصی برای بسیاری از مشتریان در یک چشم بر هم زدن دسترسی پیدا کنید به هر معنی با استفاده از این درگاه کوتاه پیام کوتاه ، مدیریت و عناصر خود را در بین مشتریان و مشتریان بالقوه خود که از مدیریت پیام کوتاه خصوصی استفاده می کنند ، توسعه دهید. این پیامک حاوی اطلاعات تبلیغاتی مانند چند٪ پیشنهاد و پیشنهادات ویژه مانند Buy One One Free ، پیشنهادهای بسته ترکیبی و غیره است. این نوع پیامک ها در گروه پیام های تبلیغاتی قرار می گیرند زیرا هر مشاغلی از این سرویس برای پشتیبانی از پیشنهادات ویژه و بسته های روایت برای جلب مشتری استفاده می کند. بنابراین این نوع پیام ها را پیامک تبلیغاتی می نامند.

اگر از پیام های متنی تبلیغاتی به صورت افقی و با پایگاه داده مناسب مخاطبان هدف استفاده کنید ، با اطمینان ارتقا خواهید یافت. همیشه ارسال پیام های تبلیغاتی در گروه های کوچک در فواصل منظم ، منطقی است که به شما کمک می کند تا از تمام سوالات ورودی مراقبت کنید. به روش تبلیغاتی ، هر زمان که بخواهید می توانید پیام کوتاه ارسال کنید اما تحویل پیام حدود 8-12 ساعت طول خواهد کشید. ما به صورت تبلیغاتی گزارش تحویل نمی دهیم. تبلیغات و بازاریابی دو نیاز مهم هر تولید تجاری است. برای ارتقا sales فروش و ایجاد مشاغل به عنوان نام تجاری ، انجام بازاریابی تجاری مناسب ضروری است.

بازاریابی پیامکی بهترین رسانه برای دستیابی به مشتریان بالقوه است. دو درگاه پیامکی تبلیغاتی سفارشی با قابلیت ارسال 400 پیام در ثانیه از طریق آنها. در همین حال ، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به ما اجازه نمی دهد که به همه شماره ها پیام های متنی ارسال کنیم (به عنوان مثال شماره های ثبت شده در ثبت نام ملی بدون تماس). به این ترتیب تضمین می کنیم از هرگونه مجازات اعمال شده توسط دولت به دلیل آسیب رساندن به کارگزار آزاد خواهید شد.

پیام کوتاه متنی تبلیغاتی را می توان در انواع زمینه ها مانند بخش تولید ، بخش بانکی ، بخش دارایی ، بخش مواد غذایی و آشامیدنی و غیره استفاده کرد ... بنابراین می تواند از سطح پایین به سطح سلسله مراتب بالاتر شروع شود.
می توانید سرویس پیام کوتاه را درون برنامه برنامه ادغام کنید. چندین روش آماده برای ادغام پیام کوتاه در برنامه برنامه وجود دارد مانند HTTP API ، API API و TEXT 2 SMS SMS. برای ادغام پیام کوتاه با برنامه دسک تاپ / وب خود می توانید یک API پیام کوتاه سفارشی ایجاد کنید. معمولاً افراد پیامک های تبلیغاتی را در CRM و MMS مخلوط می کنند تا به طور منظم با مصرف کنندگان بالقوه در تماس باشند.

با اطمینان می توان به پیام کوتاه انبوه پیام کوتاه متکی شد تا مراحل استاندارد را برای هر مشتری امکان ارسال یک سازمان پیام کوتاه را فراهم کند. با هم ، ما گروهی از روشهای پیشرفته را ایجاد کردیم تا بهترین نتیجه را برای مشتریان گرامی داشته باشیم.

شماره تلفن همراه ما را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

• شهروندان تنها امارات متحده عربی
• مهاجران تنها
• تنها به زبان عربی زبان مادری
• انگلیسی - صحبت کردن فقط
• فقط آسیایی
• اروپایی تنها آمریکایی ها و آفریقایی
• توسط ملیت خاص حکیم (امارات متحده عربی، هند، مصر، بحرین، امریکا، و غیره) سن عاقلانه
• VIP و حقوق بالا مردم
شهر حکیم (دبی ، شارجه ، ابوظبی و غیره)
• خردمندانه جنسیتی (زن یا مرد)

چرا پیام های متنی را در بازاریابی استفاده می کنیم؟

• قیمت پایین تر از ارائه دهندگان خدمات محلی
• تحویل سریع پیام (بیش از 14 پیام در ثانیه)
• پشتیبانی پیش پرداخت در سایت / تلفن / آنلاین / ایمیل
• پایگاه داده های شماره تلفن همراه که امکان تحویل پیام های SMS شما به جالبترین گیرندگان را دارد فقط
• بدون هزینه نصب ، بدون هزینه ماهانه ، هیچ تعهدی به اندازه خاص
• یک برنامه کاربردی مبتنی بر وب که به شما امکان می دهد پیام های متنی SMS و گزارش / تجزیه و تحلیل تاریخی ماهانه را ارسال کنید
• یک امکان ادغام در برنامه های وب / دسک تاپ موجود خود
• می تواند گزینه ای برای پاسخگویی به پیامک ارائه دهید

ویژگی های برنامه پیام کوتاه

• ویژگی های برنامه پیام کوتاه •
بازاریابی پیامکی با نام شرکت شما
• برنامه تحت وب
• پشتیبانی کامل از ارسال پیام کوتاه متنی به انگلیسی / عربی / زبان های دیگر
• دفترچه تلفن - مخاطبین علاوه بر مدیریت مخاطبین در گروه ها می توانند ذخیره شوند
• می تواند کاربر می تواند پیام های انفرادی یا پیامک انبوه ارسال کند
• کاربر پس از استفاده از مرورگر اینترنت فقط می تواند از هر رایانه ای پیام کوتاه ارسال کند
• امکان ادغام در برنامه های فعلی مبتنی بر وب / دسک تاپ شما
• مشاهده تاریخچه پیام و گزارش تحویل
• مشاهده اطلاعات اعتبارات

 

  • meysam shams