بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو کلاه سیاه عملی در برابر دستورالعمل های موتور جستجو است که برای بدست آوردن رتبه سایت در نتایج جستجو بالاتر استفاده می شود. این تاکتیک های غیر اخلاقی برای جستجوگر حل نمی شود و غالباً با مجازاتی از موتورهای جستجو خاتمه می یابد. تکنیک های کلاه سیاه شامل چاشنی کلمات کلیدی ، پنهان کاری و استفاده از شبکه های پیوند خصوصی است.
ظاهر شدن در نتایج جستجو برای رشد کسب و کار بسیار مهم است ، اما یک روش درست و نادرست برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. هنر تاریک SEO کلاه سیاه روش اشتباهی است. SEO کلاه سیاه به جای حل کردن برای کاربر ، به دنبال حل الگوریتم های موتور جستجو است. به جای کسب حق رتبه بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجوگر کلاه سیاه SEO از تاکتیک های سایه دار برای رسیدن به آنجا استفاده می کند. استفاده مداوم از تکنیک های سئو کلاه سیاه احتمالاً به جای بهبود آن به حضور شما در موتورهای جستجو آسیب می رساند.

 

سئو کلاه سیاه

 

وب سایت خود را با سئو فنی کارآمد بهبود بخشید. با انجام این حسابرسی شروع کنید.
اگر تازه وارد فضای جستجو هستید ، هدف موتورهای جستجو مانند Google ارائه بهترین نتایج در هنگام تکمیل یک جستجو است. آنها می خواهند مردم تجربه جستجوی خوبی داشته باشند و از نتایج ارائه شده در مورد اسپم اطمینان حاصل کنند. آنها این کار را بطور خودکار از طریق الگوریتم ها یا اقدامات دستی انجام می دهند که هدف آنها شناسایی و مجازات افرادی است که در SEO SEO کلاه مشکوک هستند.
الگوریتم های موتور جستجو با گذشت زمان پیچیده تر شده اند ، به همین دلیل باید از SEO SEO کلاه سیاه به هر قیمت خودداری کنید. سئو کلاه سفید روشی بسیار بهتر برای بهینه سازی موتورهای جستجو است. این یک رویکرد اخلاقی تر است که مطابق قوانین و دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو است. سئو کلاه سفید شامل ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کلی کاربر بهتر برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند.

سئو کلاه سیاه مخالف دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو است و آنها را برای دستیابی به رتبه های بالاتر دستکاری می کند. این می تواند منجر به پاک شدن کامل از نتایج جستجو یا به دست آوردن موقعیت پایین تر شود. سئو کلاه سفید یک روش اخلاقی تر برای انجام سئو با ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کاربری خوب است.
در این مقاله توضیح داده شده است که تکنیک های SEO SEO کلاه سیاه چیست ، بنابراین می توانید در هنگام تدوین استراتژی جستجوی ارگانیک خود از آنها جلوگیری کنید.
تکنیک های Black Hat در سئو
کلمات کلیدی
پر کردن کلمات کلیدی به عملی برای پر کردن مطالب شما با کلمات کلیدی بی ربط به منظور تلاش برای دستکاری در صفحه در صفحات نتایج جستجو اطلاق می شود. اضافه کردن تغییرات متعدد کلمات کلیدی در جایی که هیچ ارزش افزوده ای ایجاد نمی کند ، تجربه بدی را برای کاربران ایجاد می کند. همچنین ممکن است باعث شود صفحه شما برای نمایش داده های بی ربط رتبه بندی شود.
Google چاشنی کلمات کلیدی را به این شرح توضیح می دهد:
لیست شماره های تلفن بدون ارزش افزوده قابل توجهی.
صفحات وب در لیست های متنی که در فهرست شهرها قرار دارند و سعی می کنند رتبه بندی کنند
تکرار همان کلمات یا اصطلاحات آنقدر زیاد است که به نظر غیر طبیعی می رسد.
در اینجا نمونه ای از پر کردن کلمات کلیدی برای وب سایت فروش نرم افزار بازاریابی برون مرزی وجود دارد:
ما در حال فروش نرم افزار بازاریابی برون مرزی هستیم. نرم افزار بازاریابی خارج از کشور چیزی است که ما می فروشیم. اگر فکر می کنید نرم افزار بازاریابی برون مرزی با یکی از مشاوران نرم افزار بازاریابی برون مرزی ما در تماس باشید. "
من فکر می کنم شما موافقت خواهید کرد ، این مانند یک رکورد شکسته به نظر می رسد. این بسیار ساده است و Google می تواند بگوید که محتوا به نظر غیر طبیعی است.
شاید شما این شوخی را شنیده باشید "نویسنده نویسنده سئو در یک نوار ، کوره ، میخانه ، خانه عمومی ، ایرلندی ، متصدی بار ، نوشیدنی ، آبجو ، شراب ، مشروب ..." می رود. این شوخی در مورد پر کردن کلمات کلیدی است و نمونه کامل دیگری از این تمرین است. کلمات همه شبیه به یکدیگر هستند ، اما ارزش آنها را ندارند زیرا حتی یک جمله را هم نمی کنند.
شما می توانید تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا دریابید افرادی که به دنبال چه چیزی هستند اما بیش از حد از این کلمات کلیدی در محتوای شما استفاده می کنند ایده خوبی نیست. به جای پر کردن مطالب خود با کلمات کلیدی بی ربط ، بر ایجاد مطالب مفیدی تمرکز کنید که روی موضوعات کلمات کلیدی متمرکز شده است.
عبا
پنهان کاری شامل نشان دادن یک قسمت از مطالب به کاربران و محتوای متفاوتی برای موتورهای جستجو است. وب سایتهایی که SEO کلاه مشکی را تمرین می کنند این کار را انجام می دهند تا بتوانند محتوا را برای انواع اصطلاحات ربطی به محتوای آنها نداشته باشند. وب سایت های اسپم غالباً این کار را انجام می دهند تا از یک ربات موتور جستجو در مورد محتوای هرزنامه ای که در اختیار کاربران قرار می دهد جلوگیری کنند.
متناسب با محتوای شما در گروه های مختلف کاربران قابل قبول است. به عنوان مثال ، ممکن است وقتی شخصی از یک دستگاه همراه بازدید می کند ، اندازه وب سایت خود را کوچک کنید. همچنین ممکن است زبان صفحه را بر اساس کشوری که از آنجا بازدید می کنید تغییر دهید. ناشر مانند Forbes یا Inc ممکن است تبلیغاتی را که در یک صفحه ظاهر می شود برای تأمین اعتبار محتوای خود تغییر دهد. این مثالها کاملاً قابل قبول است. تا زمانی که شما فقط محتوای مورد نظر را برای خزنده های موتور جستجو تغییر نمی دهید.

اگرچه هیچ قانونی سخت و سریع برای تعیین آنچه قابل قبول است و چه چیزی نیست ، وجود دارد ، بهترین توصیه من این است که از خود بپرسید ، آیا کاری که قصد دارید برای کاربر حل کنید ، انجام می دهد؟ اگر این کار را انجام دهد ، پس قابل قبول است شما باید با رباتهای موتور جستجو که سایت شما را مانند همه کاربران دیگر خزنده می کند ، رفتار کنید.
اگر کنجکاو هستید بدانید که چگونه گوگل وب سایت شما را می بیند ، می توانید از ابزار fetch به عنوان ابزار Google استفاده کرده و این مورد را با آنچه کاربران می بینید مقایسه کنید.
ریدایرکت های دزدگیر
تغییر مسیر شامل ارسال کسی به URL متفاوت از روشی است که در ابتدا روی آن کلیک کرده اند. سئو کلاه سیاه از تغییر مسیرهایی خارج از هدف مورد نظر خود استفاده می کند. در امتداد همان خط های cloaking ، این ممکن است شامل هدایت یک خزنده موتور جستجو به یک صفحه و همه کاربران دیگر به یک صفحه دیگر باشد.
مثال دیگر ، تغییر مسیر یک صفحه بسیار معتبر با تعداد زیادی لینک دهنده به صفحه نامربوط دیگر ، فقط برای تقویت جایگاه آن در نتایج جستجو است. تغییر مسیر 301 بیشتر اقتدار را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می کند. این بدان معناست که شخصی که SEO کلاه مشکی را تمرین می کند می تواند فقط برای دستکاری نتایج جستجو از ریدایرکت استفاده کند.
تغییر مسیرها فقط باید برای هدفی که طراحی شده اند استفاده شود. این ممکن است در صورت تغییر دامنه وب سایت یا ادغام دو قطعه محتوا باشد. استفاده از JavaScript برای هدایت کاربران در بعضی مواقع نیز قابل قبول است. به عنوان مثال ، LinkedIn هنگام ورود به سیستم ، شما را به پروفایل کامل شخصی هدایت می کند ، نه اینکه نسخه عمومی یک نمایه کاربران را هنگام ورود به سیستم به شما نشان دهد. از طرف دیگر باید از تغییر مسیرهای دزدگیر جلوگیری کرد. آنها دستورالعمل های موتورهای جستجو مانند Google و Yandex را نقض می کنند.
محتوای کیفیت پایین
محتوای با کیفیت ضعیف که برای جستجوگر هیچ فایده ای ندارد نیز یک رویه رایج در سئو کلاه سیاه است. این شامل محتوا است که از طریق وب سایت دیگری یا توسط یک ربات یا یک شخص ربوده می شود. در یک زمان موتورهای جستجوگر مانند Google خوب نیستند مطالبی را که از وب سایت های دیگر کپی شده اند تشخیص دهند. بروزرسانی Google Panda در سال 2011 این مشکل را برطرف کرد. بسیاری از سایت های دارای محتوای تکراری در رتبه بندی های جستجو فوراً ضربه دیدند. از آن زمان ، گوگل در شناخت محتوای تکراری و با کیفیت پایین بسیار بهتر شده است.
اضافه کردن کلمات کلیدی نامرئی به محتوای شما نیز یک عمل ممنوع است. برخی وب سایتهایی که با SEO کلاه مشکی درگیر هستند این کار را با ساختن متن به همان رنگ پس زمینه صفحه انجام می دهند. این بدان معنی است که صفحه ممکن است در نتایج جستجو برای آن دسته از کلید واژه های نامرئی ظاهر شود ، حتی اگر هیچ محتوای قابل مشاهده در مورد آنها در صفحه وجود نداشته باشد. وقتی یک کاربر روی نتیجه کلیک کرد و فکر می کند موضوع مورد نظر خود را جستجو می کند ، هیچ یک از مطالب مورد نظر خود را پیدا نمی کند زیرا کلمات کلیدی نامرئی هستند. اگر برای کاربر حل می کنید ، نیازی به مخفی کردن محتوا در وب سایت شما نیست.
"طعمه و سوئیچ" یکی دیگر از ابزارهای سیاه کلاهبرداری موتورهای جستجو است. این شامل ایجاد محتوای پیرامون موضوعی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید. هنگامی که صفحه در نتایج برای این موضوع رتبه بندی می کند ، محتوا برای چیز دیگری جابجا می شود. این یک تجربه منفی را برای جستجو کنندگان ایجاد می کند زیرا محتویاتی که برای دیدن آنها دیگر کلیک می کنند وجود ندارد. این روشها کاربران و موتورهای جستجو را فریب می دهد و روش خوبی برای انجام سئو نیست.
نوشتن مطالب اصلی و با کیفیت ، بخش مهمی از سئو کلاه سفید است. نه تنها برای جلوگیری از مجازات موتورهای جستجو بلکه به وب سایت شما نیز از هم جدا می شود. ایجاد محتوای با کیفیت بالا باعث ایجاد اعتماد به نفس مخاطبان شما می شود و بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل می کند.

پیوندهای پرداخت شده
موتورهای جستجوگر مانند گوگل خرید و فروش لینک ها را به شدت ممنوع اعلام کرده اند. آنها در وب سایت خود اظهار داشتند که "هر پیوندی که قصد دستکاری پیج رنک یا رتبه سایت در نتایج جستجوی Google را داشته باشد ، ممکن است بخشی از یک طرح پیوند و نقض دستورالعمل های وب مستر گوگل تلقی شود." این شامل ارسال محصولات رایگان وب سایت در ازای پیوند است. اگر مطمئن نیستید که چه مبادله قابل قبولی وجود دارد ، مت کاتس ، رئیس سابق تیم وب اسپاس گوگل توصیه می کند دستورالعمل های FTC را جستجو کنید.
برای پیوند دادن به محتوای خود باید از پرداخت هر سایتی دیگر خودداری کنید. Google از کاربران می خواهد تا درمورد مواردی که افراد در حال خرید یا فروش پیوند هستند ، به آنها بگوید. آنها اظهار داشتند که هرگاه این عمل تشخیص داده شود ، خریدار و فروشنده پیوند را مجازات خواهند کرد.
اگر این پیوندهایی را خریداری کرده اید بدون اینکه متوجه شوید این یک تاکتیک SEO SEO کلاه سیاه است ، باید در اسرع وقت آنها را حذف کنید. اگر نمی توانید از وب مسترها برای حذف لینک ها استفاده کنید ، می توانید از ابزار disavow link استفاده کنید. این به Google می گوید هنگام محاسبه Pagerank خود ، پیوندهای پرداخت شده را نادیده بگیرد.
سوء استفاده از داده های ساختار یافته / قطعه های غنی
داده های ساختاری همچنین به عنوان قطعه قطعه و طرحواره معروف است. این امکان را به شما می دهد تا نحوه نمایش محتوای خود را در صفحات نتایج موتور جستجو تغییر دهید. این باعث می شود محتوای شما از رقبا متمایز شود و همچنین در صفحات نتایج املاک و مستغلات بیشتری به شما می دهد. می توانید داده های ساختاری را به صفحه ای اضافه کنید که پادکست ، دستور العمل ، کتاب را در بین سایر محصولات و خدمات نشان می دهد. نشانه گذاری بررسی طرحواره احتمالاً یکی از محبوب ترین انواع داده های ساخت یافته است.
سئو کلاه سیاه شامل ارائه اطلاعات نادرست در داده های ساختاری برای فریب موتورهای جستجو و کاربران است. به عنوان مثال ، شخصی که مشغول جستجوگر وب blackhat است ، می تواند پنج ستاره را از یک سایت بررسی جعلی جایزه دهد و داده های ساختاری را اضافه کند تا در صفحات نتایج جستجو ایستادگی کند. این یک عمل بسیار پرخطر است زیرا موتورهای جستجوگر مانند Google کاربران را ترغیب می کنند تا وب سایت ها را از سوءاستفاده از داده های ساخت یافته استفاده کنند.

این نباید باعث شود تا اطلاعات صحیح و واقعی را در صفحات وب خود ثبت کنید. در واقع ، من اکیداً توصیه می کنم داده های ساختاری را به روش کلاه سفید اضافه کنید. ما علائم بررسی را به صفحات محصول HubSpot اضافه کردیم و شاهد افزایش 10٪ در کلیک به آن صفحات بودیم.
اگر اطلاعات صادقانه ای را برای کاربران مفید داشته باشید ، هیچ نگرانی برایتان وجود ندارد. Google قوانین مربوط به اضافه کردن داده های ساخت یافته به وب سایت شما را مستند ساخته و همچنین یک ابزار مفید برای آزمایش داده های ساخت یافته شما دارد.
نظر وبلاگ هرزنامه
همانطور که از نام آن پیداست ، این روش کلاه سیاه شامل پیوندی به وب سایت شما در نظرات وبلاگ است. این عمل امروزه کمتر اتفاق می افتد زیرا موتورهای جستجوگر مانند گوگل الگوریتم خود را به روز کردند تا از هرگونه لینک در نظرات وبلاگ تخفیف بگیرند. اکثر وبلاگ های معتبر اکنون بطور پیش فرض پیوندهایی در نظرات وبلاگ ها ایجاد نمی کنند. این بدان معناست که موتورهای جستجوگر مانند گوگل پیوند را دنبال نمی کنند و هیچ پیوندی را به اختیار خود نمی گذارد.
با وجود کاهش تعداد افرادی که در این کار مشغول به کار هستند ، شما هنوز هم در وبلاگ تبلیغاتی Fiverr خدمات خود را ارائه می دهید. اظهارنظر در وبلاگ ، با پیوندهایی به وب سایت شما ، راهی برای هرزنامه برای پیوند دادن به وب سایت شما است و ما اکیداً توصیه می کنیم از عملی خودداری کنید.
اگر شما دارای یک نشریه ، انجمن یا انجمن هستید که به نظرات اجازه می دهد ، شما باید مراقب باشید تا اطمینان حاصل شود که بخش نظرات شما توسط رباتها یا افراد غیرمجاز امکان پذیر نیست. موتورهای جستجو مانند Google صفحات حاوی هرزنامه را از نتایج جستجو حذف یا کاملاً حذف می کنند. استفاده از ابزارهای ضد اسپم مانند ابزار reCAPTCHA رایگان Google یکی از راههای کاهش خطر تولید محتوای اسپم است.

مزرعه لینک
مزرعه پیوند یک وب سایت یا مجموعه وب سایتهایی است که فقط به منظور ایجاد پیوند ساخته شده اند. هر وب سایت به سایت یا سایت هایی که می خواهند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند ، پیوند دارد. موتورهای جستجو با مشاهده تعداد پیوندهایی که به وب سایت نشان می دهند ، از بین سایر عوامل ، وب سایت ها را رتبه بندی می کنند. سئو کلاه سیاه با استفاده از مزارع پیوندی ، تعداد زیادی بک لینک را که یک سایت خاص در آن دارد ، سوء استفاده می کند.
مزارع پیوند اغلب دارای محتوای کم کیفیت و تعداد زیادی لینک هستند. پیوندها معمولاً حاوی کلمه کلیدی هستند که سایت می خواهد در متن لنگر رتبه بندی کند. موتورهای جستجوگر مانند گوگل می توانند مزارع پیوند را به راحتی تشخیص دهند و از استفاده از آنها باید جلوگیری کرد. در عوض ، شما باید از تاکتیک های SEO کلاه سفید مانند ایجاد محتوای شگفت انگیز ، نمودارها ، داده ها ، مصاحبه ها یا هر محتوای دیگری استفاده کنید که به شما امکان می دهد با گذشت زمان به طور طبیعی لینک های بک لینک را بدست آورید
شبکه های خصوصی وبلاگ
یک شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) دسته ای از وب سایت های معتبر است که فقط برای ایجاد لینک استفاده می شود. آنها به مزرعه پیوند شبیه هستند ، زیرا در هر دو هدف اغراق در تعداد پیوندها به یک وب سایت وجود دارد. هر سایت PBN به سایتی که می خواهد در نتایج جستجو تقویت کند پیوند می زند اما به یکدیگر پیوند نمی دهند.
جستجوگرهای Black Hat که مایل به ایجاد یک شبکه خصوصی هستند ، به طور معمول دامنه های منقضی شده ای را که قبلاً اقتدار ایجاد کرده اند ، خریداری می کنند. آنها قبل از انقضا محتویاتی مشابه آنچه قبلاً در این دامنه وجود داشته باشد ، می نویسند و پیوندهایی به سایت خود اضافه می کنند. آنها امیدوارند موتورهای جستجو متوجه نشوند که آنها شبکه ای از وب سایت ها را کنترل می کنند و نشانگر اصلی وب سایت خود را بالاتر از نتایج جستجو قرار می دهند.

موتورهای جستجو در شناسایی PBN ها باهوش شده اند و اگر از PBN استفاده می کنید ، سایت شما را با مجازات شدید مواجه می کند تا حضور جستجوی شما را بهبود بخشد. به جای تلاش برای چرخاندن وب سایت های جعلی ، بر ایجاد محتوای باکیفیت در دامنه خودتان متمرکز شوید. نگه داشتن محتوای خود در زیر یک سقف بدان معنی است که سایت شما بسیار معتبر خواهد بود زیرا همه به یک دامنه پیوند می دهند.

http://shamsseo.blog.ir/

مطالب مرتبط:

درک بک لینک ها از دیدگاه گوگل

چند نکته سئو که باعث افزایش ترافیک سایتتان میشود؟

چک لیست سئو: بهینه سازی پس از بروزرسانی هسته اصلی الگوریتم گوگل

  • meysam shams
  • ۰
  • ۰

به روزرسانی اصلی مه 2020 در حالی رونمایی شده است که دیجیتالی در زندگی افرادی که بسیاری از سایت های تجارت الکترونیکی و بازارهای رسانه های اجتماعی در اوج خود قرار گرفته اند ، بسیار عظیم شده است. با این حساب ، بسیاری از بازاریاب های دیجیتال برای یافتن راه هایی برای دستیابی به آن نقطه برتر ، رقابت از هر زمان دیگری شرارت دارند.

 

آپدیت الگوریتم گوگل

من در مورد این هفته گذشته نوشتم تا بگویم برندگان و بازندگان احتمالی این بروزرسانی چه کسانی هستند. اکنون ، دو هفته کامل تمام شده است زیرا گوگل در حساب توییتر خود اعلام کرد که در نهایت به روزرسانی به پایان رسیده است. از آنجایی که موتور جستجو دائماً از نو تجدید می شود ، بازاریابان باید با تغییرات الگوریتمی که تحت آن قرار می گیرد ، سازگار باشند. با دانستن این موضوع ، چگونه می توانید با تأثیرات این بروزرسانی جهانی مقابله کنید؟
من شخصاً معتقدم که به اصول اولیه برگردم و آن را از همان جا مهندسی کنید. 

نتایج جستجوی ارگانیک
اولین موردی که هنگام بروزرسانی به آن توجه می کنید اینست که آیا شما از رتبه بندی های پرطرفدار خود صرف نظر کرده اید یا خیر. هنگامی که یک تغییر الگوریتم می تواند کار سخت شما را به هم بزند ، مکنده می شود و شما نمی توانید کاری انجام دهید زیرا این سیستم است. اگر به دلیل به روزرسانی در وضعیت هراس قرار دارید ، اشکالی ندارد زیرا این بدان معنی است که شما قوانین خود را دنبال می کنید و برای سئو خود به استراتژی های کلاه سفید رعایت می کنید. برای کسانی که سیستم را بازی می کنند و از تاکتیک های کلاه سیاه استفاده می کنند ، ممکن است احساس کنند که اگر به دلیل بروزرسانی ، همان ضرر را تجربه نکنند ، آسیب پذیر هستند ، اما من تضمین می کنم که آنها به دلیل اعمال غیر اخلاقی خود نتیجه بدی متحمل می شوند.
پس از مشاهده اینکه جای خود را در صفحه اول یا دوم از دست داده اید ، وقت آن است که به سر کار بروید و ببینید چرا این کار اشتباه شد. حتی اگر به روزرسانی ماه مه 2020 به پایان رسیده باشد ، این پایان کار شما برای حفظ سایتی باکیفیت نیست. با بررسی اینکه آیا شما واقعاً برای اصطلاح جستجو که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید مرتبط هستید یا خیر ، از این مرحله شروع کنید. شما فقط نمی توانید کلمات کلیدی را انتخاب کنید. به پایه و اساس استراتژی سئو خود بازگردید و کلمات کلیدی مربوط به شغل خود را تحقیق کنید ، گزینه هایی که در طولانی مدت ROI بیشتری تولید می کنند.
ترافیک
به روزرسانی ها معمولاً خود را با آن منحنی کمی رو به پایین یا موج بالا در گزارش تحلیلی ترافیک خود می شناسند. از بین رفتن ناگهانی تعداد کاربرانی که به سایت شما می روند ممکن است اثرات ریزش رتبه شما داشته باشد یا نباشد. در هر صورت ، این هنوز هم یک عنصر مهم است که باید پس از به روزرسانی به آن توجه کنید. این به شما کمک می کند تا ببینید که کدام قسمت های سایت شما به توجه شما نیاز دارد. اگر بررسی کنید کدام صفحات بیشترین میزان ترافیک را از دست داده و از آنجا بهینه سازی می کنید ، بسیار مفید خواهد بود. معمولاً این بدان معنا نیست که شما برای کاربران مهم نیستید ، دلیل این امر ممکن است به کاربران مربوط باشد که پیدا کردن صفحات شما به دلیل افت رتبه ، مشکل دارند. کلمات کلیدی ناوبری بهترین شرط بندی شما برای بازیابی از این امر هستند. با تهیه غذا به کاربرانی که قبلاً صفحه شما را پیدا کرده اند ، بازیابی کنید و آنها را به صفحاتی که با بیشترین اطلاعات در خدمت شما هستند ، برگردانید.
Featured Snippets
با جدیدترین نسخه جدید هسته ، وب مسترهایی هستند که حسابهای خود را از میان رفته های برجسته برجسته به اشتراک گذاشته اند. اگر برای جستجوی خود موقعیتی را در یک قطعه برجسته تأمین کرده اید ، ممکن است بخواهید با بیرون کشیدن از قسمت قطعه نمایش برجسته ، به این نتیجه برسید که آیا به روزرسانی الگوریتم ضربه زده اید یا خیر. با دنبال کردن یک استراتژی محتوای محکم که به شما کمک می کند جایگاهی در قطعه برجسته برجسته داشته باشید ، بهینه سازی آن را انجام دهید. فواید داشتن یک نقطه در یک قطعه برجسته بی نظیر است بنابراین این منطقه ای خواهد بود که باید روی آن تمرکز کنید.
سرعت سایت و امنیت
سایت های با کیفیت بالا برای تجربه کاربر بهینه سازی می کنند ، به همین دلیل باید سرعت و امنیت سایت خود را نیز جستجو کنید. اگر یک سایت آهسته داشته باشید باعث می شود زمان بارگذاری صفحه قاتل شود ، و باعث خروج کاربر و جستجوی اطلاعات در جایی دیگر می شود. مشابه با Security Site ، اگر کاربر متوجه شود که در حین مرور سایت شما ناامن است ، باید انتظار داشته باشید که تجربه خوبی برای آنها نخواهد بود. به روزرسانی های اصلی سایت هایی را که اثبات نشده برای کاربران ارزش زیادی دارند ، خراب می کنند ، بنابراین راهی برای قوی تر شدن از این امر بهینه سازی افراد است. ممکن است این یک کار دلهره آور باشد که سعی کند با یک سنگ به دو پرنده ضربه بزند ، اما به روزرسانی های الگوریتم به عنوان راهنمایی در مورد چگونگی بهتر خدمت به مخاطبان خود وجود دارد.
خلاصه
داشتن چک لیست برای سئو باید در اولویت شما باشد ، به خصوص اگر در وسط یک به روزرسانی آشفته قرار داشته باشید. با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که از مهمترین عناصر برای مشاهده آنلاین خود بیش از حد بهینه سازی یا غافل نشوید. به روزرسانی ها به همین دلیل وجود دارند ، شما باید اطمینان داشته باشید که به درستی سایت خود را برای بهترین تجربه کاربر و بالاترین رتبه در موتور جستجو بهینه می کنید. نظر شما در مورد به روزرسانی کاملاً پیموده شده Google چیست و مواردی را که در لیست چک خود قرار می دهید چیست؟ 

http://shamsseo.blog.ir/

مطالب مرتبط:

درک بک لینک ها از دیدگاه گوگل

چند نکته سئو که باعث افزایش ترافیک سایتتان میشود؟
 

  • meysam shams