ابزار و منابع بیشتری برای سئو و بازاریابی اینترنتی در آنجا وجود دارد تا بتوان از آن حساب کرد. با انتخاب بسیاری از افراد ، احساس غرق شدن وجود دارد - به خصوص اگر تجربه بهینه سازی موتور جستجو را ندارید.
برای کمک به از بین بردن برخی از آن سردرگمی ، در اینجا لیستی از بهترین ابزارها برای انجام تحقیقات مرتبط با سئو در اینجا آمده است:
1. SEMRush
این ابزار برای تعیین سلامت یک سایت مفید است. یک راه این کار این است که با انجام ممیزی در مناطقی از سایت شما که قابل مشاهده نیستند. این همه چیز را از بک گراندها گرفته تا منحصر به فرد بودن عناوین و توضیحات متا را بررسی می کند. این اجازه می دهد تا شما را به خواندن گزارش های دقیق در مورد SEO خود و آنچه در آن وجود ندارد. به سرعت می توانید خطاها را در سایت خود مشاهده کنید. SEMRush همچنین با دیدن اینکه رقبا برای چه رتبه هایی رتبه بندی می کنند ، راهی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی ارائه می دهد.
2. Ahrefs
AHrefs بسته ای از ابزار است که شامل یک تحلیل گر سایت ، تحلیل محتوا ، نشان دهنده رتبه ، گزارش خزش است. هر زمان که نیاز به انجام هر نوع تحقیق در زمینه بک لینک برای دریافت اطلاعات لینک سازی رقبا باشد ، این یک بسته عالی است. این اطلاعات را به شما می دهد از جمله اینکه رشد لینک شما طبیعی است ، تعداد بسیاری از بک لینک های شما از سایت های .edu یا .gov ، تعداد پیوندهای ورودی که از IP های منحصر به فرد به دست می آیند ، و موارد دیگر.
3. کنسول جستجوی Google
ابزارهای جستجوی کنسول ، که قبلاً با عنوان Google Webmaster Tools شناخته می شدند ، رایگان بوده و به گونه ای طراحی شده اند که به وب مسترها امکان انجام چندین کار اساسی از جمله ارسال نقشه سایت ، تأیید یک فایل robots.txt ، رفع خطاها ، بروزرسانی در یک فایل HTML ، و خیلی بیشتر. وب مسترها و متخصصان سئو می توانند از این ابزارها برای یافتن اطلاعات مربوط به ترافیک جستجو ، خزیدن داده ها و به روزرسانی های وضعیت فنی استفاده کنند.
4. soovle
این ابزار ساده ، پیدا کردن کلمات کلیدی را که افراد در حقیقت نه تنها در موتورهای اصلی جستجو ، بلکه در YouTube ، Answers.com ، Wikipedia و… جستجو می کنند ، آسان می کند. اگر از Soovle با BuzzSumo استفاده می کنید ، می توانید فرصت های بسیاری برای ایجاد محتوای بهتر برای کاربران اینترنتی هدفمند پیدا کنید.
5. BuzzSumo
این یک منبع عالی است که به شما کمک می کند درک کنید چه نوع محتوا در حال حاضر دارای رتبه بالایی در اینترنت است. شما فقط می توانید یک موضوع مربوط به صنعت خود را وارد کنید تا ببینید چه محتوا در حال حاضر رتبه 1 را دارد. همچنین به شما امکان می دهد برای درک بهتر از علاقه مخاطبان مورد نظر خود به مرور نظرات در صفحه رتبه بندی برتر بپردازید.
6. Followerwon
ابزاری متعلق به Moz ، Followerwonk یک پلتفرم پیشرفته تحلیلی توییتر است. اگر توییتر یکی از شبکه های رسانه های اجتماعی است که شما در آن درگیر هستید ، می توانید از این ابزار برای تحلیل پیروان سایر افراد در حوزه خود استفاده کنید. همچنین می تواند برای یافتن تأثیرگذار اجتماعی در صنعت شما و ردیابی و سنجش موفقیت کمپین های توییتر مورد استفاده قرار گیرد.
7. Majestic
Majestic یک مجموعه گسترده است که از چهار سطح دسترسی تشکیل شده است. سطح پایه رایگان و محدود است ، اما هنوز ابزارهای بسیار مفیدی مانند تاریخچه Backlink و Site Explorer را ارائه می دهد. دومی آدرس اینترنتی شما را می گیرد و اطلاعات زیادی در مورد آن به شما ارائه می دهد.
علیرغم اینکه یک مجموعه جامع با سطح های مختلف است ، استفاده از آن بسیار آسان است - حتی برای مبتدیان
مطالب مرتبط:
نکاتی برتر برای تأثیرگذاری بیشتر کلمات کلیدی در استراتژی سئو خود
- ۹۹/۰۲/۰۹