بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

ایجاد لینک همیشه جزئی جدایی ناپذیر از استراتژی بنیادی سئو است. با این حال ، با گذشت سالها ، درک اینکه کدام پیوندها "خوب" یا "کیفیت بالا" برای Google هستند ، از روشهای مختلفی که برای ساختن آنها استفاده کرده ایم ، کمرنگ شده اند. در پاتوق Google Webmaster اخیر ، جان مولر در مورد آنچه که دقیقاً پیوند "خوب" است و چگونگی دستیابی به وب مسترها صحبت می کند صحبت می کند. بیایید دریابیم!

بک لینک خوب چیست؟
عکس صفحه Google Webmaster Hangouts
از بین تمام سؤالاتی که در پاتوق مدیر وب سایت پرسیده شده است مانند "Google واقعاً به پیوندهای طبیعی اهمیت می دهد ، درست است؟" جواب این سوال بله بسیار جالب است ، اما مدیر وب سؤال پیگیری بسیار خوبی را پرسید:

"... آیا می توانم مثالی بزنم ، برای مثال ، چه پیوند خوبی می تواند باشد؟"

این یک سؤال ساده است ، اما یک سؤال بسیار خوب نیز هست ، زیرا این به  مسئولان وب کمک می کند تا بدانند که دقیقاً چه پیوند خوبی در استانداردهای Google است. پاسخ جان مولر این است:

یک پیوند خوب - بنابراین منظور من پیوند خوب سنتی کسی است که وب سایت شما را پیدا می کند و فکر می کند یک وب سایت خارق العاده است و آن را به سایر افراد با پیوند توصیه می کند. "

 


خودشه. این سنتی ترین و ساده ترین پاسخ گوگل می تواند باشد. اما بسیاری از سئو کارها این واقعیت را نمی دانند و حدس می زنند که پیوندهای "خوب" چیست. آنها داده ها و معیارهایی مانند PA / DA ، Pagerank ، Dofollow / Nofollow و غیره را می گیرند. اینها معیارهای مهم برای توضیح پیچیدگی های یک لینک "خوب" هستند ، اما پاسخ جان مولر واقعاً بهترین پاسخی است که گوگل می تواند بدهد.
نحوه ساخت بک لینک های طبیعی و خوب
وی در ادامه در مورد اهمیت خودآموزی توضیح می دهد و به راحتی می توان با SEO و وب مسترها در زمینه ایجاد پیوند دشوار همدردی کرد. او اذعان می کند که برای به دست آوردن پیوندی از وب سایت های دیگر ، باید مقداری از خود تبلیغی داشته باشید زیرا اگر مردم آن را نشناسند ، به وب سایت شما پیوند نخواهند داشت. بنابراین ، جان مولر به ما می گوید که اگر تبلیغ نمی کنید و یا حداقل تلاش خود را انجام دهید تا وب سایت خود را به افراد مناسب معرفی کنید ، به جایی نخواهید رسید.
مدیر وب سؤال بزرگ دیگری درباره چگونگی ایجاد "بطور طبیعی" بک لینک ها پرسید. این مسئله برای اکثر سئوها مشکلی ایجاد کرده است زیرا در جایی در راه بهبود سئو ، ایجاد پیوندهای "طبیعی" در ترجمه از بین رفته و توسط بخشی از جامعه سوء تفاهم شده است. این چیزی است که مدیر وب سایت پرسید:
"به نظر می رسد این یک نادر است. من واقعاً در ساختن پیوندهای فعال مشغول نبوده ام ، اما صادقانه احساس می کنم که به خاطر همین عقب افتاده ایم. من فکر می کنم وب سایت های دیگر ممکن است لینکهای بیشتری داشته باشند ، و من مطمئن نیستم که آیا آنها به طور فعال به وب مسترهای دیگر دسترسی پیدا می کنند ، مطمئن نیستم که آیا آنها به طور فعال به سایر وب مسترها دسترسی پیدا می کنند ، "سلام ، می توانید به ما پیوند دهید؟"

من مطمئن نیستم - من واقعاً باید تحقیقات بیشتری در مورد آن انجام دهم ، اما فکر می کنم به دلایلی اهمیتی در آنجا وجود دارد ، درست است؟ "
جان مولر اذعان می کند که مشکلات خاصی در ارتقاء سایت شما وجود دارد ، و بعضی اوقات ، راه هایی وجود دارد که به نظر اسپملی است. پاسخ کامل او:
وی گفت: "من فکر می کنم کار سختی است ، زیرا از یک طرف گاهی دستیابی به مردم مفید است و می گویم مانند ،" سلام ، به وب سایت من نگاه کن ، مثل این است که شما یک وب سایت عالی داشته باشید ، من یک وب سایت عالی دارم ، به من نگاه کنید محتوا ، نوع محتوای ما از هم ترازی - شاید شما می توانید مطالب من را اگر دوست دارید توصیه می کنید.
منظور من این است که روش های مختلفی برای قاب بندی وجود دارد که ، روش های بسیار واقعی ، نوع ، اسپم بیشتری برای انجام آن وجود دارد ، همانطور که ذکر کردید ، مانند افرادی که فقط می گویند ، خوب ، نگاه کنید من این صفحه وب دارم که با پنج کلمه کلیدی در دیگر شما مطابقت دارد. صفحه وب؛ می توانید به آن پیوند دهید؟ " مانند ، این واقعاً مفید نیست. "
لینک ها تنها فاکتورها نیستند
سوالی که مدت هاست در ذهن من است این است که چگونه گوگل وب سایت هایی را که در داخل یک مکان مستقر هستند قرار داده و ساختن پیوندها بسیار سخت است. باید یادمان باشد که سوله هایی وجود دارد که به راحتی می توانند پیوند برقرار کنند ، یعنی در صنعت سئو. اما وقتی صحبت از صنایع تخصصی است که افراد زیادی آن را نمی شناسند ، یعنی صنعت قالب گیری تزریق پلاستیک ، وب سایت های زیادی وجود ندارند که بتوانند یک بک لینک مناسب ، طبیعی و با کیفیت را به شما ارائه دهند. بنابراین چگونه Google با این کار مقابله می کند؟ در اینجا پاسخ جان مولر است:

"نکته دیگری که باید در خاطر داشته باشید اینست که ما از موارد مختلفی برای رتبه بندی استفاده می کنیم و این فقط پیوندها نیست. بنابراین به ویژه اگر در منطقه ای فعال هستید که افراد تمایل زیادی به پیوند برقرار کردن ندارند ، این چیزی است که سایر رقبا نیز باید با آن کار کنند و در جایی که ما سعی می کنیم سیگنال های دیگری را نیز انتخاب کنیم تا ببینیم چنین چیزی واقعاً خوب است. سایت اینترنتی."

ما واقعاً نمی توانیم از آنچه وی به عنوان "سیگنال های دیگر" نامیده می شود مطمئن باشیم ، اما نکته جالب توجه این است که اگر یک وب سایت در یک صنعت خاص و کوچک درگیر باشد ، گوگل از سیگنال های دیگری برای درک و رتبه بندی این وب سایت ها استفاده می کند - نه فقط پیوندها

وی در ادامه توضیح می دهد که پیوندها در مرحله اولیه یافتن و نمایه سازی یک وب سایت از آنجا که از آن برای حرکت در وب سایت ها و یافتن مطالب باکیفیت و مفید استفاده می کنند دارای اهمیت هستند. اما پس از شروع فهرست بندی و خزیدن یک سایت بسیار خوب ، لینک ها به یک عامل نه چندان مهم کاهش یافته اند.

این جالب است از آنجا که همه ما می توانیم بگوییم که پیوندها یکی از مهمترین فاکتورهای سئو هستند و اگر بعد از نمایه سازی وب سایت ها مهم نباشند ، بنابراین ساخت بک لینک های با کیفیت بالا به طور منظم دیگر ضروری نیست. با این حال ، من هنوز معتقدم که مواردی مانند سرعت لینک ، لینک های با کیفیت بالا ، ایجاد لینک لینک شکسته و غیره هنوز هم کارهای مهمی هستند که همه SEO ها باید انجام دهند تا یک وب سایت داشته باشند که در دراز مدت در صفحه اول گوگل رتبه بندی کند.

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • meysam shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی