بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

در این مقاله ، نگاهی به مهمترین اصول سئو می اندازیم. شناختن آنها در روند بهبود سایت بسیار مهم است ، حتی اگر مهارت فنی برای عملی کردن آنها را ندارید.

دسترسی سریع:
سئو چیست؟
چرا به SEO احتیاج دارید؟
موتورهای جستجو به دنبال چه هستند؟
موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی نیستند؟
سئو چیست؟
به بیان ساده ، سئو SEO درمورد راه هایی برای افزایش قابلیت مشاهده وب سایت در نتایج جستجو است. تنوع بسیاری در این تکنیک ها وجود دارد. برخی از این موارد در خود سایت اعمال می شود که به SEO داخلی معروف است. موارد دیگر ، مانند لینک سازی خارج از سایت ، به عنوان سئو خارجی شناخته می شوند.

چرا به SEO احتیاج دارید؟
ساخت یک وب سایت با معماری قوی و سیستم عالی برای جابجایی کاربران در بین صفحات سایت به بهتر شدن صفحات آن در موتورهای جستجو کمک می کند. این ویژگی ها همچنین کاربران را راضی کرده و آنها را ترغیب می کند تا به وب سایت بازگردند. باید به خاطر داشته باشید که تمرکز Google بر رضایت کاربر روز به روز در حال افزایش است.

اگر به سهم موتورهای جستجو در ترافیک سایت نگاه کنید ، با تعداد زیادی از لیدهای احتمالی روبرو خواهید شد که بهترین اثبات اهمیت سئو است. طبق آمار ، فقط در سال 2014 ، سهم موتورهای جستجو در بازدید وب سایت به طور متوسط ​​64٪ است. در حالی که فقط 2٪ برای رسانه های اجتماعی ، 6٪ برای تبلیغات کلیکی ، 12٪ برای ورودی مستقیم و 15٪ برای روش های دیگر.

در مطالعه دیگری که در سال 2015 انجام شد ، Google 90٪ از کل بازدید وب سایت را به خود اختصاص داد. تحقیقات دیگر از وب سایت Advanced Web Ranking همچنین نشان می دهد که پنج وب سایت برتر در نتایج جستجو 67.60٪ از ترافیک موتور جستجو را تشکیل می دهند. همه این اعداد اهمیت سئو و رتبه بندی سایت را در نتایج جستجو نشان می دهند.

 اهمیت رتبه بندی سایت در نتایج جستجو
بنابراین ، برای بقا و موفقیت وب سایت ، مهم است که در نتایج جستجو حضور داشته باشید. اما چگونه می توانیم به این مهم برسیم؟ ما در این زمینه ایده هایی برای شما ایجاد کرده ایم. این مفاهیم به دو شکل در می آیند: موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی هستند و چه چیزی را دوست ندارند.

موتورهای جستجو به دنبال چه هستند؟
1. مربوط به محتوای اصطلاح جستجو
موتورهای جستجو همیشه در تلاشند تا بهترین و مرتبط ترین نتایج را به کاربران خود ارائه دهند. آنها با س questionsالات ساده ای مانند "رونالدو چند ساله هستند" و س questionsالات پیچیده تری مانند "بهترین پیتزا ایتالیایی در تهران کدام است" که توسط مصرف کنندگان استفاده می شود ، روبرو هستند.

سن رونالدو در نتایج جستجو
نحوه ارائه این نتایج توسط موتورهای جستجو به الگوریتم های آنها بستگی دارد ، که هرگز فاش نخواهند کرد. اما عواملی وجود دارند که بر این نتایج تأثیر می گذارند و بیشتر پارامترها مربوط به "محتوای عبارت جستجو" هستند.

2. کیفیت مواد
آیا شما به طور منظم محتوای ارزشمند ، فیلم های استاندارد و سایر رسانه های محبوب را در وب سایت خود منتشر می کنید؟ آیا مخاطبین واقعی شما برای کاربران واقعی در حال نوشتن هستند یا فقط برای موتورهای جستجو می نویسید؟ مطالعه اخیر در مورد معیارهای جستجو نشان می دهد که علاقه Google به محتوای بالاتری منتقل شده است که برای پاسخگویی به س questionsالات کاربران طراحی شده است نه فقط کلمات کلیدی. بنابراین نگران کلمات کلیدی نباشید و بر نیازهای مهم کاربران تمرکز کنید.

3. تجربه کاربر
ارائه یک تجربه کاربری عالی مزایای بسیاری دارد. در این زمینه ، شما به یک وب سایت معماری خوب نیاز دارید که قابل جستجو باشد و از لینک های داخلی خوبی استفاده کند. به طور کلی ، این بدان معنی است که هر چیزی که کاربران را در وب سایت نگه دارد و آنها را بیشتر تشویق به کشف وب سایت کند.

4. سرعت وب سایت
سرعت وب سایت ممکن است بین شما و رقبایتان متفاوت باشد. گوگل عوامل مختلفی را برای ارزیابی سرعت سایت در حال آزمایش است. سرعت بارگذاری وب سایت تأثیر زیادی بر تجربه کاربر دارد و همچنین به طور مستقیم بر رتبه بندی سایت شما تأثیر می گذارد.

4. نمایش در دستگاه های مختلف
آیا وب سایت شما به درستی در انواع مختلف دستگاه ها با وضوح متفاوت ظاهر می شود؟ به یاد داشته باشید که طرح مورد علاقه Google طراحی واکنش گرا است. این به معنای طراحی متناسب با اندازه و ابعاد صفحه نمایش است.

5. تماس های داخلی
ایجاد پیوندهای داخلی تکنیکی است که نویسندگان و ویراستاران می توانند هنگام انتشار محتوا و گرفتن پیوند به سایر مطالب مرتبط از آن استفاده کنند. کاربران را به قسمت های دیگر وب سایت هدایت می کند و از نظر Google نشانه خوبی است.

مزایای لینک های داخلی عبارتند از:

کاربران علاقه مند به دیدن سایر صفحات سایت هستند. هرچه محتوای بیشتری هماهنگ شده و از متن آنلاین بهتر استفاده شود ، احتمال بازیابی آن بیشتر است. همچنین ، با این روش ، نرخ پرش وب سایت کاهش می یابد.
جستجوی برخی کلمات کلیدی باعث افزایش رتبه می شود. به عنوان مثال ، این محتوا مربوط به اصطلاح اصول SEO است. با پیوند دادن به این عبارت در صفحات مرتبط با Google ، خواهیم گفت که این پست مربوط به پست SEO Basics است و به این محتوا رتبه بهتری در جستجوی عبارات SEO Basics می دهد. در واقع. ، برخی از کارشناسان سئو پیشنهاد می کنند

  • ۹۹/۰۷/۱۲
  • meysam shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی