بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

کاملا بله! Google رفتار کاربر را کنترل و ذخیره می کند ، بنابراین طبیعتاً رفتار کاربر بر SEO نیز تأثیر می گذارد. اما چگونه؟

از سیستم عامل Android گرفته تا سرویس ایمیل و ده ها سرویس دیگر مانند مرورگر Chrome ، Google Analytics ، همه متعلق به Google هستند. Google به دریایی از اطلاعات و رفتار کاربر افراد دسترسی دارد. با فرض اینکه Google فقط اطلاعاتی را ارائه می کند که از نظر سیاست حفظ حریم خصوصی مشکلی ایجاد نمی کند ، هنوز اطلاعات زیادی وجود دارد که برای تحلیل رفتار کاربر کافی است.

هر وقت از کارمندان و کارشناسان جستجوی گوگل پرسیده شود که Google از چه اطلاعاتی برای تجزیه و تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می کند؟ در پاسخ ، آنها می گویند ، ما فقط هنگام جستجو به رفتار کاربر نگاه می کنیم. به نتایج برگردید ، به صفحه بعد بروید ، به جای اولین نتایج ، روی نتایج پایین کلیک کنید و غیره.

البته این ارقام نیز ارزشمند هستند. در واقع ، ما نمی دانیم Google واقعاً از این همه داده راضی است یا اینکه رفتار کاربر را در همه سرویس ها کنترل می کند.

به قول معروف ، گوگل آنقدر اطلاعات در مورد ما دارد که ما را بهتر از مادرش می شناسد!

از طرف دیگر ، در سال 2013 الگوریتم دیگری به نام Hummingbird به موتور جستجوی گوگل اضافه شد تا بهترین نتایج را به کاربران نشان دهد. همانطور که در مقاله الگوریتم Hummingbird به طور مفصل توضیح دادم ، این الگوریتم همچنین هنگام بررسی دقیق محتوای سایت شما ، رفتار کاربر را کنترل می کند. به عنوان مثال ، هنگامی که کاربران در یک صفحه نتایج ، نتیجه سوم را نسبت به نتیجه اول یا بلافاصله پس از قرار دادن یک صفحه ترجیح می دهند. وقتی آن را ببندند ، از طرف Google پیغامی دریافت می کنند که این صفحه مربوط به جستجوی من نیست یا محتوای خوبی ندارد.

بنابراین به یاد داشته باشید: هنگام ایجاد محتوا یا طراحی سایت ، کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را به گونه ای پیاده سازی کنید که به نفع کاربران باشد و شما را در صفحه خود نگه دارد.

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • meysam shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی