بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

بیایید این واقعیت را بپذیریم که بهینه سازی موتور جستجو (سئو) یکی از مهمترین عوامل محرکه بیشتر ابتکارات بازاریابی دیجیتال در این روزها است. و خیلی مرتب، وقتی با یک آژانس جستجوگر صحبت می کنید، وقتی موضوع قیمت گذاری مطرح شد، می شنوید، "خوب ... کاملاً بستگی دارد."
به چه چیزی بستگی دارد؟ چرا نمی توان فقط یک پاسخ واضح یا حتی یک رقم پارکینگ داشت؟ 
با این حال ، همه چیز از دست رفته نیست. با تشکر از برخی تحقیقات عمیق و نظرسنجی گسترده ای که توسط Ahrefs انجام شده است ، من می توانم در مورد قیمت خدمات سئو به شما گزارش جامع بدهم.

 

نیم نگاهی به اعداد

 

در نگاه اول، داده های Ahrefs میانگین نرخ ساعتی یک آژانس جستجوگر بین 100 تا 150 دلار در ساعت را مشخص می کند. با این حال، کمتر آژانس سئو این ساعت ها ساعت کار می کنند. در حقیقت ، اکثر آژانس ها هزینه ای مکرر ماهیانه می گیرند که در غیر این صورت به عنوان نگهدارنده شناخته می شود. این نگه دارنده ها ماهیانه 500 تا 2000 دلار شما را اداره می کنند.
اکنون که کمی درمورد اعداد خام هزینه های خدمات سئو اطلاعات دارید، بیایید به بررسی متداول ترین ساختارهای قیمت گذاری بپردازیم که آژانس های سئو از آنها استفاده می کنند.


متداول ترین ساختارهای قیمت گذاری SEO


هزینه ماهیانه


به طور کلی ، این نوع مدل به روابط طولانی مدت بین یک آژانس و مشتری آنها متمایل است به جای یک پروژه یکبار مصرف ، که معمولاً نرخ ساعتی یا یکبار مصرف را می بینید. این بهترین گزینه برای مشاغلی است که به دنبال تجربه ای عملی هستند که در آن آژانس بیشتر تلاشهای خود را در زمینه جستجوگرها انجام دهد.
با این حال ، این مدل بدون نکات منفی همراه نیست. به طور معمول ، هزینه های ماهانه دارای تعهدات طولانی مدت هستند و در صورت امضا باید حداقل شش ماه در آن قفل شوید. از یک طرف ، این برای آژانس های جستجوگر SEO ارزشمند است ، زیرا به آنها اجازه می دهد تا زمان لازم را برای انجام کار خود داشته باشند. اما در عین حال ، این می تواند منجر به گیر افتادن شما در آژانسی شود که از آن راضی نیستید.
هزینه ماهانه معمول سئو: 500 تا 2000 دلار در ماه

پروژه های یک بار مصرف


اگر هزینه های مکرر مورد نظر شما نیست و پیگیری ساعت ها و تخمین بازنگری ها بسیار دردآور است ، مدل مبتنی بر پروژه فقط لطف پس انداز شما خواهد بود. این مدل برای مشاغل با نیازهای دقیق و خاص است که از نظر سئو و نیازهای سئو خوبی دارند و از قبل استراتژی خوبی دارند. شما باید آن را به عنوان آوردن کمک موقتی برای کمک به شما در اجرای یک هدف موجود در نظر بگیرید.
بنابراین ، موارد منفی این گزینه چیست؟  اگر تجربه کمی در کار با سایر شرکت های سئو و درک مبهم از سئو و آنچه واقعاً از پروژه نیاز دارید را داشته باشید ، خیلی راحت می توانید دو برابر هزینه کنید. و هنگامی که محدوده پروژه در محکم تنظیم شود ، هرگونه تغییر در نقاط عطف یا محوری منجر به هزینه های اضافی می شود.
هزینه معمول پروژه سئو: 1000 تا 2000 دلار برای هر پروژه


ساعتی و درخواستی


اگر درک خوبی از اولویت های SEO خود داشته باشید و فقط در اجرای استراتژی خود فقط نیاز به کمک گاه به گاه داشته باشید ، چه می کنید؟ یکی از بهترین گزینه ها این است که در صورت لزوم برای چند ساعت مشاور سئو یا آژانس ارائه دهید.
این بهترین گزینه برای فعالیت های محدود بودجه مانند یک وب سایت کوچک است که تازه شروع به کار در زمینه ایجاد تجارت کرده است. سئو بر اساس تقاضا همچنین برای کسانی که به دنبال مدیریت و اجرای کمپین های خود هستند و نیازی به درگیر شدن شخص ثالث با ثبات ندارند ، یک دارایی فوق العاده است.
شما می توانید از نظر میزان پول شما ، از شفافیت خوبی انتظار داشته باشید ، زیرا زمان صرف شده برای هرگونه ابتکار عمل همیشه ثبت و گزارش می شود. بنابراین ، شما کنترل کاملی از تلاش برای انجام هر بخش از استراتژی سئو خود دارید. علاوه بر این ، این هزینه های بسیار قابل پیش بینی را نیز فراهم می کند ، بنابراین می توانید بودجه متناسب با آن را در نظر بگیرید و کنترل کامل هزینه های بازاریابی را حفظ کنید.
هزینه سائوی ساعتی معمول: 100 تا 150 دلار در هر ساعت


آیا باید آژانس یا فریلنسر استخدام کنید؟


هیچ رازی نیست که به طور متوسط ​​، آژانس ها در مقایسه با مشاوران مستقل و متخصصان سئو ، قیمت های بالاتری را برای زمان و خدمات خود دریافت می کنند. با این حال ، اینکه آیا شما می خواهید با یک آژانس یا یک فرد دیگر کار کنید کاملاً به دامنه استراتژی شما بستگی دارد.
اگرچه یک مشاور یا یک متخصص می تواند در پروژه های کوچکتر کمک کند ، اما آنها فقط وقت زیادی را در دست دارند و ممکن است با مشتریان دیگر کار کنند. در مقابل ، یک آژانس به طور کلی تمام منابع لازم را برای انجام سریع پروژه های بزرگتر در اختیار دارد. بنابراین هزینه های اضافه شده به طور معمول با این واقعیت جبران می شوند که شما خیلی سریع تر می توانید پیشرفت و نتایج تلاش خود را ببینید. علاوه بر این ، آژانس ها همچنین می توانند خدمات گسترده تری نسبت به مشاوران مستقل ارائه دهند. تصمیم خود برای انتخاب آژانس یا فریلنسر را بر اساس بودجه و محدوده پروژه خود قرار دهید.

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • meysam shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی