بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

PBN مخفف Private Blog Network است. به دلیل ماهیت استفاده از آن برای لینک سازی ، به آن شبکه خصوصی لینک سازی نیز می گویند. این شبکه شامل تعداد زیادی از وب سایت های معروف است که برای دریافت بک لینک در سایت کسب درآمد شما استفاده می شود تا بتوانید در نتایج Google رتبه بالایی داشته باشید. سایت کسب درآمد وب سایتی است که به دنبال آن می گردید ، سایتی که واقعاً برای شما درآمد کسب می کند. در واقع ، پیوندهایی که از سایت های PBN دریافت می کنید بخشی از شبکه خصوصی وبلاگ شما هستند. یک نکته بسیار مهم که باید به آن توجه کنید این است که هر سایت PBN هرگز به یکدیگر متصل نیست. در حقیقت ، پیش فرض اصلی شبکه های خصوصی لینک سازی این است که این سایت ها هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و لینک سازی حاصل طبیعی به نظر می رسد.

لینک شبکه خصوصی Sy یا PBN

از آن زمان که مفهوم PBN در سئو مطرح شد؟
شبکه خصوصی موضوع جدیدی محسوب می شود و در سالهای اخیر مورد استفاده قرار گرفته است. اما ممکن است شما در مورد فرم پیوند شنیده باشید. PBN همچنین نوعی فرم پیوند است که از سال 1999 در دنیای جستجوگرها وجود دارد. از آنجا که سالها پیش دریافت تعداد زیادی بک لینک بدون در نظر گرفتن کیفیت بسیار مهم بود ، افراد زیادی این روش را دنبال کردند و انواع مختلفی از وبلاگها را ایجاد کردند و سایتها را در دایرکتوری ها و پیوندهای مختلف ثبت کردند. سعی کردم با مبادله بک لینک بیشتری بدست آورم. اما به دلیل افزایش پیوندهای هرزنامه ، پراکندگی موضوعات و کیفیت پایین پیوندهای ورودی ، گوگل تصمیم گرفت الگوریتم رتبه بندی صفحه را معرفی کند.

دلایل اصلی ساخت PBN چیست؟
اگرچه صحبت های زیادی در مورد شبکه های لینک سازی خصوصی و برخی مخالفت ها در مورد استفاده از آنها و شکل لینک وجود دارد ، اما کارشناسان سئو به دلایل زیر این روش را بررسی می کنند.

شما می توانید منابع لینک سازی را کنترل کنید: وقتی بتوانید سایتهایی را که برای شما بک لینک ایجاد می کنند به طور دقیق و کامل کنترل کنید ، خیالتان از بابت کیفیت پیوندهایی که دریافت می کنید راحت خواهید بود. تمرکز ، کاهش اعتبار و ایجاد مشکلات احتمالی برای رقبا.
می توانید روی دامنه های رایگان و معتبر تمرکز کنید: دامنه هایی وجود دارند که در طول روز باز هستند و از شهرت خوبی برخوردار هستند. بنابراین برای تمرکز بر معتبرترین سایت ها می توانید تعداد زیادی دامنه رایگان و سایت با موضوعات مرتبط با فعالیت خود را انتخاب کنید.
نظرات و مذاکرات آسان است: اگر می خواهید مستقیماً به سایت های معتبر پیوند دهید ، باید مراحل دشواری را طی کنید و از طرف دیگر ، به دلیل تعامل فعلی ، می توانید کیفیت پیوندها و محتوا را تأیید کنید نمی توان نظارت کرد
چرا به ایجاد PBN فکر نمی کنید؟
بسیاری از کاربران فکر می کنند شبکه خصوصی لینک سازی بسیار مفید است و احتمالاً آن را ترجیح می دهند تا بتوانند پیوندهای بیشتری دریافت کنند. اما نه تنها این روش توسط Google به عنوان Black Hat SEO شناخته می شود و هم شما را جریمه می کند ، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که شما را از ساخت PBN متوقف می کند. مطالعه این مقاله "خرید بک لینک از Google و مجازات سایت خود" توصیه می شود.

1- هزینه بالای ساخت و نگهداری شبکه لینک سازی خصوصی
ایجاد PBN حرفه ای و حرفه ای که توسط Google قابل تشخیص نباشد هزینه بسیار بالایی را شامل می شود ، از جمله خرید دامنه ، میزبانی وب ، IP اختصاصی ، ایجاد و به روزرسانی محتوا و مدیریت سایت. Nasik ، بهبود ارتباطات خارجی و موارد دیگر. آنها از شما هزینه بیشتری می گیرند.

2- برای ساخت یک شبکه لینک سازی خصوصی باید زمان زیادی صرف کنید
اگر فکر می کنید که ساخت یک شبکه ساخت لینک خصوصی باید فوراً نتیجه بدهد ، اشتباه می کنید. اتفاقاً ساخت PBN قوی زمان زیادی می برد. شما باید به طور مرتب دامنه های موجود را بررسی و خریداری کنید ، اطلاعات دسترسی مانند اطلاعات دسترسی و آرم ها را برای هر یک جمع آوری کنید ، محتوای جدید و ویژه ایجاد کنید ، صفحات قدیمی را به روز کنید و مشکلات را عیب یابی کنید. نیاز همه اینها زمان زیادی می برد و شما باید همزمان در چندین سایت کار کنید.

3- از سایت اصلی خود دور می شوید
مشکلی که در مدیریت تعداد زیادی سایت وجود دارد این است که شما تمام وقت و انرژی خود را صرف آنها می کنید و دیگر نمی توانید روی سایت اصلی و منابع درآمد اصلی خود تمرکز کنید.

4- باید منتظر خشم گوگل باشید
ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تعداد زیادی کاربر به سایت خود بیاوریم ، اما اگر نتوانیم رضایت مخاطبان را جلب کنیم Google عصبانی خواهد شد. بنابراین گوگل از اقدامات SEO کلاه سیاه استقبال نمی کند و شما باید منتظر جریمه های سنگین باشید.

PBN در سئو

آیا PBNS به سئو کمک می کند؟
استفاده از شبکه های لینک سازی خصوصی وضعیت بسیار دشوار و پیچیده ای است. درست است که دریافت لینک و بک لینک در رتبه بندی خود در صفحه نتایج Google مهم است ، اما چون بسیاری از افراد وقت ، پول و تخصص لازم برای ایجاد یک PBN حرفه ای را ندارند. بسیاری از افراد هنوز از PBN استفاده می کنند و معتقدند مخالفان سیستم سر و صدای زیادی ایجاد کرده اند. اما واقعیت این است که فقط گرفتن بک لینک مهم نیست و لینک سازی خصوصی اهمیتی ندارد

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • meysam shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی