بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

 

 

 

ایمیل "تشکر از شما برای ثبت نام" ارتباط مشترک شما را برای شروع قوی آغاز می کند. اما ایجاد الگوهای ایمیل خوش آمدید از ابتدا دشوار است. برای الهام گرفتن از شما ، بهترین نمونه های ایمیل خوش آمد گویی را گردآوری کرده و به شما نشان می دهیم که از کجا می توانید الگوهای ایمیل استقبال را بیابید .

آن لحظه ، وقتی به سراغ شخصی می آیید - فقط باید نادیده گرفته شوید.

هرگز احساس خوبی نیست.

 

 

آیا می توانید چنین کاری را با مشتریان خود انجام دهید؟ من می دانم که پاسخ شما منفی است ، اما شما ممکن است دقیقاً همان کار را انجام دهید.

چطور؟

با عدم استقبال مشترکین جدید با ایمیل خوش آمد گویی صمیمانه.

هنگامی که مشترکان آدرس ایمیل خود را از طریق فرم ثبت نام ایمیل خود به اشتراک می گذارند ، مرحله بعدی این است که با ارسال پیام خوش آمدگویی به آنها نشان دهید که از تجارت آنها قدردانی می کنید.

دلیل واقعی شما برای ارسال ایمیل خوش آمد گویی مهم است

برداشت های اول شمارش می شود. اگر با ایمیل خوش آمد گویی اذیت نمی شوید ، فرصتی را برای ایجاد ایمیل مناسب از دست می دهید.

همانطور که گفته شد ، بیایید دقیقاً منظور ما از ایمیل خوش آمد گویی را تعریف کنیم :

به قسمت آخر این تعریف توجه داشته باشید - ایمیل های خوش آمدگویی فراتر از یک پیام خوش آمد گویی برای تشکر از ثبت نام هستند آنها همچنین فرصتی برای کمک به مشتریان و مشترکان هستند تا از همان ابتدا بیشترین بهره را از تجارت شما ببرند.

راه اندازی یک ایمیل خوش آمد گویی موثر آسان است. ابتدا یک الگوی ایمیل خوش آمد گویی ایجاد می کنید که نشان دهنده نام تجاری شما است. سپس یک گردش کار اتوماسیون بازاریابی ساده تنظیم می کنید تا ایمیل به طور خودکار برای مشترکان جدید ارسال شود.

بهترین الگوهای ایمیل خوش آمد گویی را از کجا پیدا کنید؟

خبر خوب این است که شما برای ایجاد یک الگوی ایمیل خوشامدگویی خوشامدگویی نیازی نیست که امروز یک طراح گرافیک باشید. اینترنت پر از منابع قالب های ایمیل رایگان است. در اینجا چند مورد از بهترین ها آورده شده است:

شماره 1 Sendinblue

نرم افزار ایمیل مارکتینگ Sendinblue مجموعه ای از الگوهای ایمیل طراحی شده زیبا را برای شما انتخاب کرده است. الگوها را می توان با استفاده از ویرایشگر ایمیل Sendinblue Drag & Drop به راحتی ویرایش و سفارشی کرد تا با مارک شما مطابقت داشته باشد.

با ایجاد یک حساب Sendinblue رایگان ، به 70+ الگو ایمیل ، ویرایشگر ایمیل Drag & Drop و طیف گسترده ای از ویژگی های دیگر (از جمله اتوماسیون بازاریابی) دسترسی پیدا می کنید. می توانید یک ایمیل خوش آمد گویی ایجاد کنید ، ترتیب اتوماسیون را تنظیم کنید و حداکثر تا 300 روز در روز ایمیل ارسال کنید - کاملاً رایگان!

شماره 2 نوار

Stripo  امکان دسترسی به بیش از 300 قالب ایمیل HTML رایگان را فراهم می کند. آنچه در مورد Stripo بسیار جالب است این است که ، بدون مهارت برنامه نویسی ، می توانید ایمیل خوشامد خود را با ویژگی های جالب مانند دکمه های متحرک CSS ، جلوه های بازگردانی تصویر و سایر عناصر تعاملی جاز کنید. 

برخلاف Sendinblue ، Stripo یک سرویس بازاریابی ایمیل نیست بنابراین نمی توانید ایمیل خوش آمد گویی خود را با آن ارسال کنید. اما آنچه می توانید انجام دهید این است که ایمیل خود را با Stripo ایجاد کنید و سپس  آن را  برای ارسال به Sendinblue صادر کنید . طرح رایگان Stripo اجازه 4 صادرات در ماه به ESP ها را می دهد.

اکنون که الگوی ایمیل استقبال خود را دریافت کردید ، بیایید رویکرد پیام خوش آمد گویی را انتخاب کرده و شروع به طراحی کنیم. در اینجا 9 مورد از بهترین نمونه های ایمیل خوش آمد گویی برای الهام گرفتن از شما وجود دارد.

1. خود معرفی نمونه ایمیل خوش آمد

تا زمانی که مارک شناخته شده ای نباشید ، می توانید از پیام خوش آمد گویی برای معرفی مشاغل خود به مشترکان جدید استفاده کنید.

با استقبال از آنها در خانواده شروع کنید. تجارت خود را معرفی کنید و امتیازات ارتباط با تجارت خود را به آنها نشان دهید.

 

فقط یک نکته احتیاط: ایجاد یک ایمیل معرفی به معنای تمرکز کامل بر تجارت شما نیست.

این مربوط به شما یا تجارت شما نیست. این در مورد آنها است.

بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان این است که از طریق چشم آنها به تجارت خود نگاه کنید. درباره تجارت خود صحبت کنید ، اما به آنچه در آن است برای آنها تمرکز کنید. در اینجا یک نمونه عالی از این روش در عمل از Made In آورده شده است.

همانند مثال فوق ، افزودن عکس شخصی از شما یا تیمتان نیز نکته خوبی است. مطالعات نشان داده است که کاربران تصاویر یا مدل های سهام را نادیده می گیرند اما به تصاویر واقعی توجه می کنند .

قرار دادن چهره به مارک تجاری شما باعث ایجاد حس مجاورت بین شما و مشترک می شود. این کمک می کند تا یک پایه محکم ایجاد کنید که بتوانید رابطه خود را بر اساس آن رشد دهید.

2. پیام شخصی شده

محتوای ایمیل شخصی کار می کند. دو راه در مورد آن وجود ندارد.

سرویس انفجار ایمیل Sendinblue به شما امکان می دهد خطوط موضوعی ایمیل و محتوای ایمیل شخصی را با استفاده از ویژگی های مخاطب ایجاد کنید .

روش دیگر برای شخصی سازی ایمیل های خوشامدگویی شما ، استفاده از قابلیت ردیابی وب ما برای ارسال یک ایمیل ماشه بر اساس صفحات بازدید شده و غیره است. اگر داده ای برای این کار ندارید ، همیشه می توانید اولویت های مشترک را از طریق ایمیل بخواهید فرم ثبت نام در .

در اینجا مثالی از ایمیل خوش آمد گویی شخصی از Zapier آورده شده است.

 

3. بسته خوش آمدید تخفیف و پیشنهاد ویژه

تخفیف ویژه ، حمل و نقل رایگان یا خرید یک دریافت یک پیشنهاد رایگان برخی از بیشترین ویژگی های جستجو در ایمیل های بازاریابی است.

این ایمیل ها باید حاوی کد تخفیف یا دستورالعمل نحوه ادعای پیشنهاد باشند.

ببینید مرکبات واقعی چگونه با یک کد تخفیف ساده در پیام خوشامدگویی این کار را انجام می دهند.

برای ایجاد فوریت بهتر است تاریخ انقضا یا مهلت ذکر شود. شما می خواهید آنها سریع عمل کنند و خریدی انجام دهند (بنابراین می توانید تصور بهتری از ترجیحات آنها داشته باشید).

ارائه تخفیف درصورتی که بخواهید مشترکان را انتخاب یا تأیید کنید ، گزینه خوبی است ایمیل های تأیید نیازی به پیغامی صریح و خسته کننده نیستند که چیزی به جز پیوند ندارد.

درعوض ، از یک عنوان یا بنر برجسته استفاده کنید که تخفیف یا معامله ای را که پس از تأیید به دست می آورند برجسته کند.

4. پردازش و دستورالعمل شروع کار

ایمیل های پردازشی برای راه اندازی مشتری و استفاده سریع از محصول شما عالی هستند. آخرین چیزی که می خواهید این است که شما را فراموش کنند ، بنابراین از این مرحله مهم غافل نشوید.

اطمینان حاصل کنید که مشتریان جدید شما می دانند چه کاری می توانند با محصول شما انجام دهند و چگونه بیشترین بهره را از آن می برند.

 

اگر می خواهید آنها حساب خود را راه اندازی کنند و از وب سایت شما استفاده کنند ، نحوه انجام این کار را به آنها نشان دهید.

Basecamp راه اندازی مثال ایمیل خوش آمد

نیازی به گفتن نیست ، پیام در حال بارگذاری باید ساده و روان باشد. شما می خواهید بدون اینکه آنها را با تنظیمات سطح پیشرفته اذیت کنید ، به سرعت احساس خدمات شما را داشته باشند.

بنابراین ، آن را کوتاه و ساده نگه دارید.

همچنین می توانید از فیلم ها ، آموزش ها یا Gif برای ایجاد نسخه های نمایشی استفاده کنید. اما در بیشتر موارد ، دستورالعمل های گام به گام انجام می شود.

فراموش نکنید که مزایا را نیز برجسته کنید. ارزش را تقویت کنید و نشان دهید که چگونه محصول / خدمات شما می تواند به آنها کمک کند تا به آنچه می خواهند برسند.

در اینجا نمونه ایمیل خوشامدگویی "شروع به کار" هنگامی که شخصی که برای یک دوره آزمایشی رایگان در Sleeknote ثبت نام می کند ، ارسال می کنیم .

Sleeknote به عنوان مثال ایمیل خوش آمدید

5. ایمیل استقبال رایگان دوره آزمایشی

وقتی کاربر برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام می کند ، اولین ایمیل شبیه پیام در حال ارسال است اما معمولاً با یک سری ایمیل دنبال می شود.

این پیگیری ها به تدریج ویژگی های محصول شما را معرفی و توضیح می دهد. همچنین می توانید برخی از وبینارها یا فیلم های آموزشی را درگیر کنید تا مشتریان بالقوه را درگیر خود کنید. از پیام های خوش آمدگویی برای متقاعد کردن آنها برای فعال کردن یا ارتقا to به یک برنامه پولی استفاده کنید.

شما می توانید با نشان دادن آنچه که در صورت عدم ادامه خدمت شما از دست خواهند داد ، بر مزایا یا معایب آن تمرکز کنید.

اما ، خیلی سختگیر نباشید و آن را مانند یک اولتیماتوم صدا نکنید.

شما باید به همان اندازه از آنها استقبال کنید حتی اگر آنها تصمیم به ترک یا عدم ارتقا دهند. به آنها بگویید که می توانند وقت خود را بگیرند و بعداً بازگردند (در صورت انجام این کار ممکن است انگیزه ای ارائه دهید).

Squarespace با ایمیل های آزمایشی رایگان خود کاری عالی انجام می دهد. این مورد را بررسی کنید - ساده اما جذاب:

6. فیلم ها و GIF ها

صحبت از تعامل ، هیچ نوع محتوایی وجود ندارد که بهتر از فیلم ها یا GIF های متحرک باشد.

ویدئوها در رسانه های اجتماعی یا صفحات اصلی بهترین نرخ تعامل و تبدیل را دارند .

اگر نگران پخش نشدن ویدیو توسط سرویس گیرنده ایمیل هستید (زیرا بسیاری از آنها از فیلم های جاسازی شده پشتیبانی نمی کنند) ، می توانید با استفاده از یک تصویر با یک دکمه پخش ، همانطور که Basecamp در زیر نشان می دهد ، تصویری از فیلم ایجاد کنید

برای برخی دیگر از روش های جاسازی ویدیو در ایمیل ، این مقاله را بررسی کنید .

Basecamp به عنوان مثال ایمیل خوش آمدید

توجه داشته باشید که این فقط یک تصویر است. با کلیک بر روی دکمه پخش ، شما به صفحه اصلی آنها با داشتن فیلم واقعی منتقل می شوید.

اگر نمی خواهید از فیلم استفاده کنید ، استفاده از GIF با فقط 4 تا 5 فریم را در نظر بگیرید. حتی اگر انیمیشن در برخی از سیستم عامل های ایمیل پخش نشود ، باز هم اولین تصویر را نشان می دهد.

یک ایمیل خوش آمد گویی همراه با فیلم یا GIF متحرک باید در جلب توجه آنها کمک کند.

7. بارگیری ایمیل خوش آمدگویی برای اقدام

آهن ربا یا ارتقا content محتوا مانند ورقه های تقلب ، کتاب های الکترونیکی یا الگوهای رایگان اغلب متداول ترین روش ها برای ایجاد لیست مشترکین هستند.

همچنین یکی از مناطقی است که اکثر مشاغل اشتباه می کنند.

وقتی کسی برای دریافت یک منبع رایگان ثبت نام می کند ، اولین ایمیلی که دریافت می کند چیزی جز پیوند برای بارگیری نیست.

این فرصتی است که از دست رفته است.

شما قبلاً آنها را درگیر چیزی کرده اند که آنها می خواهند. وقت آن است که یک قدم جلو بروید و آنها را به سمت قدم بعدی در قیف خود ببرید.

8. کاتالوگ محصولات

اگر فروشگاه تجارت الکترونیک یا مشاغل محلی هستید ، باید بهترین پیام خود را در پیام خوشامد بگویید.

این کار را می توانید با به اشتراک گذاری بهترین محصولات فروش یا پرطرفدار انجام دهید. یا ، به سادگی دسته بندی محصولات را مانند Zappos در ایمیل خوش آمد گویی خود به اشتراک بگذارید.

zappos از ایمیل استقبال می کند

برای انواع دیگر وب سایت ها ، این می تواند لیستی از محبوب ترین پست ها یا منابع شما باشد.

در اینجا مثال ایمیل خوش آمد گویی از Ahrefs آورده شده است.

AHREFS از ایمیل های خوش آمدگویی استقبال می کنید

فقط سعی نکنید محصولات مختلف زیادی را در همان ایمیل پر کنید در غیر این صورت منجر به اضافه بار انتخاب می شود.

9. اثبات اجتماعی

مشتریان توصیه ها را بیشتر از تبلیغات دوست دارند.

آنها نمی خواهند به آنها فروخته شوند ، اما از توصیه ها قدردانی می کنند ، مخصوصاً اگر از مرجعی در محل قرار دارند.

برای برجسته کردن اثبات اجتماعی می توانید از پیام خوش آمد گویی استفاده کنید. این می تواند توصیفات مشتری ، بازبینی کاربر ، تایید یا تعداد طرفداران یا دنبال کنندگان اجتماعی شما باشد.

در این مثال خوشآمد ، Backcountry از شواهد اجتماعی برای تشویق مشترکان به # begoatworthy - وضعیتی برای افراد ماجراجو برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی استفاده می کند.

اثبات اجتماعی به شما کمک می کند اعتبار خود را بسازید و در این زمینه مانند یک مرجع معتبر جلوه دهید. این باعث می شود مشترکین علاقه بیشتری به شنیدن (و خرید) از شما داشته باشند.

برای ایجاد یک ایمیل خوش آمد گویی عالی به شما!

اینها برخی از کارآمدترین ایمیلهای خوشامدگویی هستند که در نهایت مشترکان را به مشتری طولانی مدت تبدیل کرده و ROI بازاریابی ایمیل شما را افزایش می دهند.

رویکردهای مختلف را امتحان کنید و رویکردی را که برای مشترکان شما مناسب است پیدا کنید.

بهترین کار این است که با پیام های استقبال خود ASAP شروع کنید. به من اعتماد کن. این همه ارزش آن را خواهد داشت.

آیا چند راهکار ایمیل خوش آمدگویی برای افزودن به این لیست دارید؟ کدام یک برای شما کار می کند (یا کار نمی کند)؟ به ما در کامنت ها اطلاع دهید!

  • ۹۹/۰۸/۱۲
  • meysam shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی