بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

بازاریابی موبایل شامل کل فعالیت هایی است که با استراتژی تجارت و استراتژی کلی بازاریابی مرتبط هستند. بازاریابی موبایل  برای همه مشاغل در تمام مدت یکسان نیست. متفاوت است - بسیار متفاوت است.

 

در اینجا مراحلی وجود دارد که مارک ها برای موثر در بازاریابی موبایل باید به آن پایبند باشند:

  • اهداف را برای بازاریابی موبایل تعریف کنید
  • مخاطبان و بازارهای هدف موبایل را تعریف کنید
  • موبایل برو
  • ادغام کنید

1) اهداف را برای بازاریابی موبایل تعریف کنید

با یک هدف ، یک هدف شروع می شود. بدون آن نمی توان خیلی دور رفت.

آیا می خواهید از مخاطبان موبایل سرنخ بگیرید؟ آیا می خواهید یک کمپین تبلیغاتی موبایل اجرا کنید؟ آیا قصد دارید کوپن ها را از طریق متن برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید تا فروش در مکان های خاص جغرافیایی افزایش یابد.

اهداف خود را واقع بینانه و در عین حال چالش برانگیز نگه دارید.

39

کمپین Unilever Hindustan برای Kan Khajura Tesan واقعاً یک مطالعه موردی جالب موبایل است. The objective was damn clear and simple:

"با توجه به اینکه مصرف کنندگان در مناطق مهم روستایی هند از تلویزیون و برق بی وقفه دسترسی ندارند ، هندوستان یونیلور برای کسب سهم بیشتر صدا نیاز به خلاقیت داشت."

Unilever کانال سرگرمی تلفن همراه خود را راه اندازی کرد  که از طریق شماره رایگان قابل دسترسی بود.

در نتیجه ، تبلیغات سه مارک Unilever بیش از 20 میلیون بار شنیده شد و فقط در مدت شش ماه ، Unilever 8 میلیون مشترک جدید با کانال خود با بیش از 12 میلیون مشترک به دست آورد.

image07.jpg

تا زمانی که هدف مشخصی داشته باشید ، می توانید این کار را با بازاریابی موبایل انجام دهید.

2) مخاطبان و بازارهای هدف موبایل را تعریف کنید

بازار هدف و مخاطب مورد نظر برای کمپین بازاریابی تلفن همراه شما می تواند با مخاطب هدف کسب و کار شما یکسان باشد یا کاملاً متفاوت باشد.

سوال:  چگونه تشخیص می دهید که یکسان یا متفاوت است؟

پاسخ:

  • پژوهش.

ساده ترین استراتژی توسعه شخصیت های خریدار است . س Askال کنید ، نظر سنجی و مصاحبه انجام دهید و نقش آفرینی کنید.

17

Google Analytics  و Alexa  دو ابزار خوب برای شروع با جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان فعلی خود هستند.

3) موبایل بروید

وب سایت خود را از طریق تلفن همراه پاسخگو نشان دهید  - اگر قبلاً از آن استفاده نکرده است.

چرا؟

زیرا هنگامی که از طریق تلفن همراه با مخاطبان هدف خود تماس می گیرید ، آنها به احتمال زیاد قبل از اقدامی از وب سایت شما بازدید می کنند.

نداشتن یک وب سایت بهینه شده  برای موبایل به معنای هدر دادن پول خود و از دست دادن مشتری است. حتی ممکن است مخاطبان خود را آزار دهید.

image26.jpg

بیش از 57٪ از مشتریان  اگر تجربه استفاده از تلفن همراه را با آن داشته باشند ، وب سایتی را به دیگران توصیه نمی کنند. آیا می خواهید خریداران احتمالی خود را اذیت کنید یا قصد خدمات رسانی به آنها را دارید؟

22

یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه برای استراتژی تلفن همراه شما لازم نیست ، اما دارای مزایای مختلفی  مانند بهبود در رتبه بندی جستجوی ارگانیک ، کاهش زمان بارگذاری ، تعامل بهتر کاربر و غیره است.

تصویر 13

صرف نظر از اینکه شما با بازاریابی پیامکی ، استراتژی های بازاریابی برنامه یا تبلیغات موبایل وحشی هستید ، وب سایت شما باید برای موبایل بهینه شود  و باید در تمام دستگاه ها کاملاً نمایش داده شود.

29

4) Integrate

سرانجام ، فعالیت های تجاری خود را با استراتژی تلفن همراه ادغام کنید تا مشتریان انتظارات خود را بدست آورند.

حدود 44٪ از هزاره ها  می خواهند مارک های مورد علاقه خود با انسان از طریق تلفن همراه ارتباط انسانی برقرار کنند در حالی که 39٪ دیگر می خواهند مارک های آنها در شبکه های اجتماعی فعال باشند.

35

تلفن های همراه در درجه اول برای معاشرت استفاده می شوند. شبکه های اجتماعی ، پشتیبانی مشتری ، بازاریابی محتوای دیجیتال و سایر فعالیت های تجاری خود را ادغام کنید. مشتریان شما مشتاق ارتباط با شما از طریق تلفن همراه هستند.

آنها را ناامید نکنید.

 

انواع استراتژی های بازاریابی موبایل

استراتژی بازاریابی موبایل انواع مختلفی دارد . این انتخاب به اهداف و استراتژی کلی تجارت بستگی دارد.

تصویر 50

برای درک بهتر ، مثالی را در نظر می گیریم. کارل جونیور یک کمپین پیام کوتاه را  در سال 2013 اجرا کرد. رستوران برای مشتریان خود یک پیام متنی ارسال کرد که 6 دلار همبرگر با قیمت 2.99 دلار ارائه می دهد. این کمپین نرخ بازخرید عظیم 19 درصدی داشت.

تصویر 30

آیا می دانید چرا کارل جونیور از استراتژی پیام کوتاه استفاده می کند و چرا از هیچ استراتژی دیگری استفاده نمی کند؟ زیرا هدف آنها افزایش فروش بود.

قانون ساده این است که استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود را با هدف تجارت پیوند دهید و سپس مناسب ترین نوع را انتخاب کنید.

در اینجا برخی از انواع استراتژی های بازاریابی تلفن همراه وجود دارد که می توانید آزمایش کنید:

ط) بازاریابی مبتنی بر برنامه: نوعی بازاریابی موبایلی است که از برنامه های تلفن همراه استفاده می کند. این می تواند یکی از دو شکل باشد:

آ). ایجاد برنامه

ب) تبلیغات برنامه موبایل

ایجاد برنامه اختصاصی خود بهترین انتخاب است زیرا 90٪ وقت را  برای تلفن همراه صرف برنامه های تلفن همراه می کنید.

تصویر 02

داشتن یک برنامه اختصاصی برای نام تجاری خود مزایای دیگری مانند:

  • تعامل مشتری
  • کانال جدیدی برای بازاریابی و ارتباطات
  • آگاهی از برند

نکته منفی احتمالی که باعث می شود مشاغل از داشتن برنامه خود محدود شوند هزینه آن است . هزینه یک برنامه قابل اعتماد و حرفه ای کمتر از 38K دلار برای شما نخواهد بود. اگرچه شما می توانید با 5 تا 10 هزار دلار یک برنامه داشته باشید ، اما چنین برنامه ای بیش از سود آن ضرر خواهد داشت. شما بهتر است یا با یک برنامه توسعه یافته سفارشی بالاتر ، یا یک برنامه ساخته شده با استفاده از یک پلت فرم مانند BuildFire با قیمت 19 دلار در ماه - 89 دلار در ماه. برنامه های میانه ، برخلاف برنامه های پیشرفته و یک پلتفرم خودتان مانند BuildFire ، تمایل به داشتن پشتوانه قوی برای پشتیبانی از تجربه عالی مشتری ندارند.

6464

What else can small businesses do then?

تبلیغات موبایل برنامه اساساً برای اجرای تبلیغات شماست. Google AdMob  و تبلیغات ارسال شده فیس بوک  دو سیستم عامل تبلیغات برنامه هستند.

تبلیغ شما به برنامه های تلفن همراه شخص ثالث نشان داده می شود. این یک روش عالی برای ارسال ترافیک هدفمند به صفحه فرود شما است .

در مورد اجرای یک کمپین تبلیغاتی برنامه برای تبلیغ برنامه خود چطور؟

ایده ها به طور بالقوه نامحدود هستند.

ب) بازاریابی پیامکی: ارسال پیشنهادات مربوط به مشتریان از طریق متن به عنوان بازاریابی پیامکی شناخته می شود. بیش از 96٪  کاربران تلفن های هوشمند از پیامک استفاده می کنند. این نشان می دهد که این روش بازاریابی برنامه تلفن همراه چقدر می تواند قدرتمند باشد - اگر درست انجام شود.

تصویر 14

با دستیابی به 98٪ ، نباید بازاریابی پیامکی را نادیده بگیرید.

تصویر 10

درست همانطور که آدرس ایمیل را در بازاریابی ایمیلی ضبط می کنید ، باید تعداد موبایل مشتریان علاقه مند را نیز جمع آوری کنید. این قسمت سختش هست. شما باید یک پایگاه داده از افراد علاقه مند ایجاد کنید که به شما اجازه داده اند برای آنها پیام کوتاه ارسال کنید.

این تنها راهی است که برای تجارت شما کار می کند.

Domino's Pizza  گروه فیس بوک خود را ارتقا داد و با کمک پیام های متنی فروش خود را افزایش داد. ریان سوانسون ، صاحب امتیاز و مدیر منطقه ، می گوید:

"فروش در فروشگاه ، هنگامی که ما پیام های متنی ارسال می کنیم ، یا [برای استفاده از آنها] مردم را به فیس بوک سوق می دهیم ، بی سابقه است."

III) تبلیغات جستجوی موبایل: نحوه اجرای یک کمپین تبلیغاتی PPC برای کاربران تلفن همراه چگونه است. حتماً هنگام جستجوی چیزی از تلفن همراه خود ، تبلیغات تلفن همراه را دیده اید ، اینها تبلیغات جستجوی تلفن همراه هستند.

تصویر 03

از این نوع تبلیغات می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد که شامل موارد زیر است:

  • تولید سرنخ
  • افزایش فروش
  • بارگیری برنامه
  • کلیک وب سایت
  • هدف گذاری جغرافیایی

یک کمپین تبلیغاتی جستجوی تلفن همراه را می توان از شبکه تبلیغاتی PPC شما مانند Google AdWords  یا Bings Ads راه اندازی کرد. You have to choose mobile ads specifically if you plan to run this type of ad campaign.

طبق این مطالعه ، 68٪ از کاربران از طریق جستجوی تلفن همراه راهنمایی دریافت می کنند و 50٪ از افراد در طی یک روز جستجو محلی خود از طریق تلفن هوشمند به فروشگاه مراجعه می کنند.

55

70٪ از کاربران تلفن های هوشمند می  گویند که دکمه تماس در تبلیغات جستجوی تلفن همراه مهم است.

تصویر 57

این آمار نشان می دهد که خریداران احتمالی شما چگونه شما را در تلفن های خود پیدا می کنند و انتظارات شما از شما چیست.

از یک کمپین تبلیغاتی موبایل می توان به بهترین شکل برای به اشتراک گذاشتن شماره تلفن شما و دادن راهنمایی به فروشگاه محلی خود به افرادی که در یک مکان خاص هستند استفاده کرد.

همچنین می توانید این کار را مستقیماً در فروشگاه برنامه با تبلیغات جستجوی Apple انجام دهید .

iv) آگهی موبایل در بازی: هنگامی که کاربر در حال بازی یا باز کردن بازی است ، آگهی موبایل در بازی در بازی موبایل ظاهر می شود. یک آگهی موبایل در بازی می تواند یک آگهی بنر ، یک تبلیغ ویدیویی یا یک تصویر تصویری باشد که در حالت تمام صفحه وجود دارد .

می تواند به هر شکلی باشد.

27

تصویر 24

بازار جهانی بازی ها 86.1 میلیارد دلار صنعت است . گیمرها عاشق خرج کردن بازی ها هستند.

47

تبلیغات موبایل درون بازی برای همه مناسب نیست. آنها برای همه موارد خوب کار نمی کنند ، بنابراین قبل از تنظیم کمپین تبلیغاتی خود ، مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام داده اید. محصول یا مارک شما باید مربوط به بازی ها یا گیمرها باشد.

از این تبلیغات می توان برای ایجاد آگاهی از برند استفاده کرد. در طول یک روز نشان دادن نام تجاری خود به چندین بار به مخاطبان هدف ، به آنها کمک می کند تا شما را به خاطر بسپارند.

شما باید هوشمند باشید یا باید با تبلیغات موبایل درون بازی هوشمندانه بازی کنید ، این می تواند نتیجه معکوس دهد.

v) کدهای QR: کدهای QR هنوز هم اسرارآمیز هستند زیرا کاربری که اسکن یک کد QR را از تلفن همراه نمی داند به کجا منجر می شود.

کد پاسخ سریع (QR)  نوعی بارکد ماتریسی است که ترکیبی از اعداد ، بایت ، عدد الفبا و کانجی است. برای ذخیره داده استفاده می شود.

تصویر 42

کاربر  کد QR را از دوربین تلفن همراه اسکن می کند. کد اسکن شده و به URL ترجمه می شود و کاربر را به وب سایت مورد نظر هدایت می کند.

46

کاربران نمی دانند کد آنها را به کجا هدایت می کند و همین امر باعث اسرارآمیز شدن آنها می شود. آنها باید به شرح کد QR اعتماد کنند.

با وجود رمز و راز ، آنها در میان مردم مشهور هستند. کاربران iOS در سراسر جهان  بدون هیچ گونه تردیدی از کدهای QR استفاده می کنند.

41

ارسال ترافیک به وب سایت شما  ایده خوبی نیست ، در عوض مصرف کنندگان در صورت دریافت کوپن یا تخفیف یا معامله ، اسکن یک کد QR را دوست دارند. بیش از 87٪ افراد  کد QR را اسکن می کنند تا کوپن دریافت کنند.

تصویر 06

کالیفرنیا با 12.5٪ اسکن ، پیشروترین کشور اسکنر کد QR در ایالات متحده است . هنوز هم هنوز چند ایالت وجود دارد که از نظر کد QR چندان محبوب نیستند.

37

این ایده خوبی در مورد نحوه استفاده از کدهای QR و زمان استفاده از آنها به شما می دهد.

موارد QR  (رایگان) و کدهای سفارشی QR  (حق بیمه) دو بهترین مکان برای دریافت کد QR اکنون هستند. پس از دریافت کد QR ، باید پیشنهاد خود را با مشتریان در میان بگذارید.

vi) تبلیغات تصویری موبایل:  وقتی کاربر در دستگاه تلفن همراه خود مشغول مرور است ، یک تبلیغ تصویری در وب سایت ها ظاهر می شود. این تبلیغات مشابه تبلیغاتی است که در وب سایت های دیگر با تبلیغات نمایشی Google مشاهده می کنید.

36

Google AdWords  شبکه تبلیغاتی برتر است که به شما امکان می دهد تبلیغات تصویری تلفن همراه را تنظیم و اجرا کنید. هزینه تبلیغات  سال پس از سال افزایش یافته است، که نشان می دهد یکی از آن از تکنیک های برجسته بازاریابی تلفن همراه است که کسب و کار ترجیح می دهند و هنوز به این روز استفاده کنید.

تصویر 56

بخاطر بسپارید: تبلیغات تصویری تلفن همراه برای انواع مشاغل قابل استفاده است.

vii) بازاریابی مبتنی بر مکان: اینها تبلیغات بسیار هدفمندی هستند که وقتی کاربر هدف در یک منطقه خاص قرار می گیرد ، ایجاد می شود ، به عنوان مثال ، وقتی کسی در شعاع دو مایلی رستوران محلی شما باشد ، می توانید تبلیغات خود را طوری تنظیم کنید که تبلیغات خود را انجام دهند.

این نوع بازاریابی موبایل برای همه مشاغل به خوبی کار می کند زیرا 88٪ از  کاربران تلفن های هوشمند قبل از خرید چیزی از طریق تلفن های خود به جستجوی محلی می پردازند.

زمان بهتری برای نمایش تبلیغات شما به کاربر در هنگام جستجو برای کالایی وجود ندارد.

61

استارباکس از بازاریابی مبتنی بر مکان  در سال 2014 با موفقیت استفاده کرد. این مکان کاربر را بر اساس شناسه دستگاه آنها ردیابی می کند و به محض اینکه نزدیک شعبه استارباکس هستند ، یک تبلیغ بسیار شخصی دریافت می کنند.

19

اگر از هر مارکی تبلیغ دریافت کنید ، آن را نادیده نمی گیرید ، درست است؟

استارباکس شاهد افزایش چشمگیر فروش خود بود. احتمال بازدید کاربر از فروشگاه پس از دیدن یک تبلیغ مبتنی بر مکان 100٪ افزایش یافت.

مشتریان عاشق دیدن تبلیغات مبتنی بر مکان هستند. طبق یک مطالعه ، 67٪ از کاربران تلفن های هوشمند می خواهند تبلیغات را بر اساس موقعیت مکانی خود مشاهده کنند ، در حالی که 61٪ از کاربران تلفن های هوشمند عاشق دیدن تبلیغات سفارشی برای محیط اطراف خود هستند.

49

تبلیغات مبتنی بر مکان فقط باعث فروش نمی شوند بلکه مشتریان شما را خوشحال می کنند. آنها وقتی مارک ها بر اساس موقعیت مکانی خود برای آنها تبلیغات سفارشی ارسال می کنند ، آنها بسیار دوست دارند. چرا از مزیت کامل استفاده نمی کنید؟

 

بهترین روش های بازاریابی موبایل

بازاریابی موبایل نباید به خاطر بازاریابی انجام شود. هدف شما باید تعامل با مصرف کنندگان در سطح شخصی باشد. چطور؟

بیاموزید که چگونه با برخی از بهترین روش های بازاریابی موبایل  که به مشاغل سراسر دنیا کمک کرده است ، برنامه خود را تبلیغ کنید . اکنون نوبت شماست که سوار باند موفقیت شوید.

الف) وب سایت خود را به صورت موبایل دوستانه ایجاد کرده و به آن پیوند دهید: یک وب سایت با بهینه سازی موبایل پیش شرط بازاریابی موبایل است. شما فقط به یک وب سایت مناسب برای موبایل نیاز ندارید بلکه باید به وب سایت خود پیوند دهید.

 اگر وب سایت شما در تلفن همراه خوب کار کند ، حدود 74٪ از افراد به وب سایت شما بازمی گردند.

تصویر 31

در مطالعه دیگری گزارش شد که 61٪ از کاربران  وب سایت را ترک نمی کنند اگر در تلفن همراه کار نکند. چقدر غمگین است؟

تصویر 12

اگر یک کار وجود دارد که باید انجام دهید - وب سایت خود را با تلفن همراه سازگار کنید. عادت زنانه.

وقتی یک کمپین بازاریابی موبایل را انجام می دهید همیشه به یک صفحه فرود پیوند دهید زیرا 63٪ از مصرف کنندگان  خرید از تلفن خود را ترجیح می دهند و انتظار می رود در آینده تعداد آنها افزایش یابد.

تصویر 54

افرادی که از تلفن های خود استفاده می کنند در حالت خرید قرار دارند و مناسب ترین زمان برای ارسال آنها به یک صفحه فرود است که برای تلفن همراه بهینه شده است.

ب) بازاریابی تلفن همراه مبتنی بر مجوز: تعاریف مختلفی در مورد این وجود دارد ، اما MarketingMag بازاریابی تلفن همراه مبتنی بر مجوز را چنین تعریف می کند  : 

"رضایت مصرف کنندگان پیش از گفتگوی مداوم بازاریابی در دستگاه های تلفن همراه و در ازای نوعی مبادله ارزش."

یک دلیل تعداد  چرا شما باید برای بازاریابی تلفن همراه مبتنی بر کسب اجازه به این است که آن را به تعامل بهتر به مشتریان، ROI بالاتر، و نرخ پاسخ بهتر منجر می شود.

3434

منطقی است ، درست است؟

هیچ کس از پیامک های شما قدردانی نمی کند اگر شما ، برند شما را نشناسد یا هرگز اجازه ارسال پیام را به شما نداده است. وقتی اجازه دارید با مشتری تماس بگیرید ، این همان نقطه ای است که پاسخ بهتری خواهید گرفت.

این یک فرآیند دو مرحله ای است:

  1. رضایت بگیرید
  2. مدیریت پایگاه داده

 

رضایت

به جای خرید شماره تلفن های همراه به صورت عمده ، بهترین روش ابتدا جلب رضایت مشتری است. به کاربران اجازه دهید شماره تلفن همراه خود را با شما به اشتراک بگذارند و آنها باید بدانند که شرایط مجوز چیست.

رضایت می توان بدست آورد  بر روی کاغذ، ایمیل، وب سایت، پیام متنی، و یا از طریق تلفن.

به آنها اجازه دهید هر زمان که بخواهند تنظیمات برگزیده خود را تغییر داده و به روز کنند و انصراف دهند.

روش انصراف باید با هر پیام در دسترس باشد.

26

مطمئناً ، آنها اطلاعات شخصی خود را با شما در میان نمی گذارند مگر اینکه در ازای آن چیزی با ارزش مانند کوپن تخفیف ، حق بیمه یا ثبت نام در پیشنهادات اختصاصی به آنها ارائه دهید.

 

یک بانک اطلاعاتی معنی دار ایجاد کنید

به عبارت ساده ، کاربران را بر اساس علاقه ، مکان ، جمعیت ، نگرش و رفتارشان تقسیم بندی کنید.

در زمان گرفتن رضایت ، مارک ها اطلاعات زیادی در مورد کاربران ندارند اما با گذشت زمان و ایجاد و تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی تلفن همراه ، در مورد مشترکین خود اطلاعات می گیرند.

آمار  نشان می دهد که 53٪ از بازاریابان مشترکان را بر اساس سابقه خرید خود و 55٪ را بر اساس رفتار تعامل قرار می دهند (البته ایمیل).

تصویر 32

بدون تقسیم بندی ، ارسال پیشنهادات شخصی ، که مصرف کنندگان واقعاً آنها را دوست دارند ، بسیار دشوار خواهد بود.

  ویژگی ای است که از GPS و / یا RFID برای تعریف و ردیابی مرزهای جغرافیایی استفاده می کند. ژئوفنس شعاع یا ناحیه ای است که در اطراف یک مکان خاص مانند نزدیک یک فروشگاه یا یک مدرسه ایجاد شده است.

چهار دایره در تصویر زیر  چهار نرده زمینی مختلف را نشان می دهد.

65

این مورد در بازاریابی مبتنی بر مکان مورد استفاده قرار می گیرد  که به محض ورود شخص به حصار جغرافیایی ، پیام ، آگهی یا پیشنهادی از پیش تعریف شده به کاربر تحویل داده می شود.

شمشیربازی ژئو دارای مزایای متعددی از  جمله افزایش فروش ، وفاداری مشتری و آگاهی از برند است.

تصویر 11

این یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی موبایل است که تعامل کاربر را بهبود می بخشد و به ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان کمک می کند. پاتریک لدی ، مدیر عامل شرکت Pulsate ، می گوید:

"تعامل فیزیکی در مکان و زمان مناسب با ارزش فوری باعث ایجاد وفاداری و رشد فروش می شود."

مصرف کنندگان دوست دارند  پیشنهادهای خاص موقعیت مکانی را مستقیماً از طریق تلفن خود دریافت کنند زیرا این موارد مربوط به مکان و علاقه آنها است.

25

وقت آن است که در مورد بازاریابی مبتنی بر مکان جدی بگیریم.

 

برای کسب و کار خود برنامه ایجاد کنید

کل زمان صرف شده در برنامه ها  فقط در مدت یک سال 63٪ در اندروید رشد داشته است. تا سال 2020 ، بارگیری برنامه جهانی موبایل از 284 میلیارد عبور خواهد کرد.

63

آیا تجارت شما برای آینده آماده شده است؟

زمان مناسب برای توسعه برنامه ای برای نام تجاری شماست . این باعث افزایش آگاهی از برند  و افزایش وفاداری مشتری خواهد شد - زیرا 85٪ از افراد  برنامه را به جای وب سایت بهینه شده برای تلفن همراه ترجیح می دهند.

تصویر 15

حتی اگر وب سایت مناسب موبایل ندارید ، در صورت داشتن برنامه هنوز می توانید مشتریان وفاداری داشته باشید. در هر صورت ، یک برنامه به شما امکان می دهد در طول روز از طریق تلفن همراه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

 

داده های مشترک را به روز کنید

نکته مهم دیگر در بازاریابی موبایل از بروزرسانی داده های مشترک ناشی می شود. برای یک بازاریابی تلفن همراه موثر و هدفمند ، به روزرسانی منظم جزئیات مشترک بسیار مهم است.

یک پیام کوتاه ساده که از  آنها می خواهد با مکان فعلی ، انواع پیشنهادی که می خواهند و غیره پاسخ دهند ، به جدیدترین اطلاعات کمک می کند.

45

ارسال پیشنهادات بی ربط فکر بدی است.

86٪ از مصرف کنندگان  گزارش دادند که اگر هنگام خرید در فروشگاه ها پیشنهادات مربوطه و شخصی را از طریق تلفن همراه خود دریافت می کنند ، مفید واقع می شود.

مشتریان شما انتظارات زیادی از شما دارند. آنها نمی خواهند چیزی غیر از پیشنهادات شخصی مورد علاقه خود دریافت کنند. وقتی کسی قادر به خواندن ذهن شما باشد ، احساس خوبی دارد.

 

برنامه های افزودنی تبلیغات موبایل Google

پسوند آگهی گوگل  یک نوع فرمت تبلیغ این است که نشان می دهد اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار خود را با تبلیغات. اطلاعات گسترده ای فراتر از تبلیغات متنی را ارائه می دهد. این افزونه ها تبلیغ شما را  در نتایج جستجوی تلفن همراه برجسته می کنند.

 

 

  • ۹۹/۰۸/۱۶
  • meysam shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی