بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

مسابقات پیامکی

یکی از محبوب ترین اشکال بازاریابی پیامکی قرار دادن   کد کوتاه یا طولانی   برای مواد تبلیغاتی است. این شماره های اختصاص داده شده به شما امکان می دهد شماره خود را تبلیغ کنید و از مشتریان بالقوه بخواهید که پاسخهایی را ارسال کنند ، برای مثال برای پیوستن به یک لیست پستی یا ورود به یک مسابقه این استراتژی با موفقیت زیادی توسط شرکتهای FMCG و شرکتهای FMCG که از پیشنهادات پیامکی و مسابقات پیامکی استفاده می کنند ، استفاده شده است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت یک تعداد سفارشی یاد   اینجا  .

کوپن موبایل و پیام کوتاه

زمان قدیمی کلاسیک - کوپن. آنها از طلوع زمان وجود داشته و یک تاکتیک هوشمندانه بازاریابی بوده اند که همه از آن به خوبی استفاده می کنند. با این حال ، امروزه افراد هر روز پیشنهادات ویژه ای را از طریق صندوق ورودی ایمیل خود دریافت می کنند ، و بیش از حد آسان است که تحت فشار قرار گیرید. کوپن پیام کوتاه (کوپن پیام کوتاه یا کدهای متنی را همانطور که شناخته شده است) ارسال کنید و به مشتریان خود اجازه استفاده از آن را در فروشگاه ، آنلاین یا تلفنی دهید. پیام خود را وادارید تا همان ارتباط برقراری ارتباط از طریق دوستان و خانواده ، بدون درهم و برهمی بودن و برجسته شدن!

بازاریابی محتوا و اتوماسیون بازاریابی

می توان گفت که دو بزرگترین انقلاب بازاریابی در عصر ما است ، به خصوص اگر شما بازاریاب B2B باشید. اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بدتر شده است و ارائه های تجاری کمتر از آنچه وعده داده اند ارائه می شوند. مشتریان امروز محتوای ارزشمندی می خواهند و می خواهند آن را شخصی سازی کنند. افزودن پیام های متنی پیام کوتاه به جریان اتوماسیون شما به افزایش تعامل کمک می کند و باعث برجستگی شما می شود. به مشتریان خود در مورد محتوای عالی بعدی که به طور خاص با علاقه و مرحله خرید آنها مرتبط است ، پیام دهید.

اشتراک چند کانال

مانند تمام کانال های ارتباطی ، ارزش پیام کوتاه به طور همزمان با دیگران به حداکثر می رسد. به عنوان مثال ، ایمیل ، پیام کوتاه و رسانه های اجتماعی ثابت کرده اند که نتایج خوبی برای تبلیغ مسابقات پیامکی یا پیامکی ارائه می دهند. سازمان ها حتی با اعلام اینکه از طریق پیام کوتاه به مشتریان می گویند پیام مهمی در انتظار آنها هستند ، افزایش قیمت های باز ایمیل را پیدا کرده اند. مهم نیست که از چه رسانه ای در حال حاضر استفاده می کنید ، پیام کوتاه می تواند پشتیبانی قدرتمند از نفوذ بهم ریخته را ارائه دهد.

MMS و URL ها

در سال 2017 ، درآمد تبلیغات موبایل بیش از 50 درصد افزایش یافته و تا سال 2019 ، یک صنعت 60 میلیارد دلاری است. شبکه تلفن همراه یکی از ملفه های اصلی این رشد است. اگر سایت یا کمپین شما برای موبایل بهینه نشده باشد ، دیگر از دست می دهید. پیامک ها در کجا قرار می گیرند؟ می توانید پیوندهای URL را مستقیماً به صفحات فرود تلفن همراه ارسال کنید. تماشای بازدیدهای خود را افزایش دهید (امیدوارم فروش شما).

نمونه نامه های بازاریابی پیامکی

بازاریابی / فروش

مثال عملی  - شما یک فروش دارید یا یک محصول عالی عالی دارید که می خواهید از دامنه تپه فریاد بزنید. با ارسال پیام متنی برای مشتریان خود ، تضمین خواهید کرد که پیام شما خوانده می شود.

مثال متن پیام کوتاه  - "سلام باب ، ما در حال حاضر تخفیف های بزرگی داریم ، 50٪ تخفیف! در حالی که سهام ادامه دارد به فروشگاه ما بروید یا از ما به اینجا مراجعه کنید www.link.com

به عنوان یک قاعده کلی ، پیام کوتاه متنی حاوی پیشنهادات ، کوپن و غیره را می توان محتوای تبلیغاتی دانست.
تبلیغ محصولات و مارک های خود از طریق پیام کوتاه به بخشی مهم از روشهای بازاریابی در دبی ، امارات متحده عربی تبدیل شده است. استفاده اصلی از پیام کوتاه تبلیغاتی کمک به بازاریابی است. با استفاده از پیام کوتاه تبلیغاتی می توانید در هر زمان و با اتصال به اینترنت و با قیمت بسیار موثر از هر کجا پیامک ارسال کنید. این یک ابزار چند منظوره و برتر برای ارتقا promoting تجارت شما است. می توانید برای تبلیغ مستقیم کالا به مشتری پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید.

بدن:
بازاریابی پیامکی به شما کمک می کند تا با جادوی پیام های متنی خصوصی (پیام کوتاه) که پیامک های عظیمی به شما پیشنهاد می دهد ، که به شما امکان می دهد بلافاصله به یک پیام شخصی برای بسیاری از مشتریان در یک چشم بر هم زدن دسترسی پیدا کنید به هر معنی با استفاده از این درگاه کوتاه پیام کوتاه ، مدیریت و عناصر خود را در بین مشتریان و مشتریان بالقوه خود که از مدیریت پیام کوتاه خصوصی استفاده می کنند ، توسعه دهید. این پیامک حاوی اطلاعات تبلیغاتی مانند چند٪ پیشنهاد و پیشنهادات ویژه مانند Buy One One Free ، پیشنهادهای بسته ترکیبی و غیره است. این نوع پیامک ها در گروه پیام های تبلیغاتی قرار می گیرند زیرا هر مشاغلی از این سرویس برای پشتیبانی از پیشنهادات ویژه و بسته های روایت برای جلب مشتری استفاده می کند. بنابراین این نوع پیام ها را پیامک تبلیغاتی می نامند.

اگر از پیام های متنی تبلیغاتی به صورت افقی و با پایگاه داده مناسب مخاطبان هدف استفاده کنید ، با اطمینان ارتقا خواهید یافت. همیشه ارسال پیام های تبلیغاتی در گروه های کوچک در فواصل منظم ، منطقی است که به شما کمک می کند تا از تمام سوالات ورودی مراقبت کنید. به روش تبلیغاتی ، هر زمان که بخواهید می توانید پیام کوتاه ارسال کنید اما تحویل پیام حدود 8-12 ساعت طول خواهد کشید. ما به صورت تبلیغاتی گزارش تحویل نمی دهیم. تبلیغات و بازاریابی دو نیاز مهم هر تولید تجاری است. برای ارتقا sales فروش و ایجاد مشاغل به عنوان نام تجاری ، انجام بازاریابی تجاری مناسب ضروری است.

بازاریابی پیامکی بهترین رسانه برای دستیابی به مشتریان بالقوه است. دو درگاه پیامکی تبلیغاتی سفارشی با قابلیت ارسال 400 پیام در ثانیه از طریق آنها. در همین حال ، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به ما اجازه نمی دهد که به همه شماره ها پیام های متنی ارسال کنیم (به عنوان مثال شماره های ثبت شده در ثبت نام ملی بدون تماس). به این ترتیب تضمین می کنیم از هرگونه مجازات اعمال شده توسط دولت به دلیل آسیب رساندن به کارگزار آزاد خواهید شد.

پیام کوتاه متنی تبلیغاتی را می توان در انواع زمینه ها مانند بخش تولید ، بخش بانکی ، بخش دارایی ، بخش مواد غذایی و آشامیدنی و غیره استفاده کرد ... بنابراین می تواند از سطح پایین به سطح سلسله مراتب بالاتر شروع شود.
می توانید سرویس پیام کوتاه را درون برنامه برنامه ادغام کنید. چندین روش آماده برای ادغام پیام کوتاه در برنامه برنامه وجود دارد مانند HTTP API ، API API و TEXT 2 SMS SMS. برای ادغام پیام کوتاه با برنامه دسک تاپ / وب خود می توانید یک API پیام کوتاه سفارشی ایجاد کنید. معمولاً افراد پیامک های تبلیغاتی را در CRM و MMS مخلوط می کنند تا به طور منظم با مصرف کنندگان بالقوه در تماس باشند.

با اطمینان می توان به پیام کوتاه انبوه پیام کوتاه متکی شد تا مراحل استاندارد را برای هر مشتری امکان ارسال یک سازمان پیام کوتاه را فراهم کند. با هم ، ما گروهی از روشهای پیشرفته را ایجاد کردیم تا بهترین نتیجه را برای مشتریان گرامی داشته باشیم.

شماره تلفن همراه ما را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

• شهروندان تنها امارات متحده عربی
• مهاجران تنها
• تنها به زبان عربی زبان مادری
• انگلیسی - صحبت کردن فقط
• فقط آسیایی
• اروپایی تنها آمریکایی ها و آفریقایی
• توسط ملیت خاص حکیم (امارات متحده عربی، هند، مصر، بحرین، امریکا، و غیره) سن عاقلانه
• VIP و حقوق بالا مردم
شهر حکیم (دبی ، شارجه ، ابوظبی و غیره)
• خردمندانه جنسیتی (زن یا مرد)

چرا پیام های متنی را در بازاریابی استفاده می کنیم؟

• قیمت پایین تر از ارائه دهندگان خدمات محلی
• تحویل سریع پیام (بیش از 14 پیام در ثانیه)
• پشتیبانی پیش پرداخت در سایت / تلفن / آنلاین / ایمیل
• پایگاه داده های شماره تلفن همراه که امکان تحویل پیام های SMS شما به جالبترین گیرندگان را دارد فقط
• بدون هزینه نصب ، بدون هزینه ماهانه ، هیچ تعهدی به اندازه خاص
• یک برنامه کاربردی مبتنی بر وب که به شما امکان می دهد پیام های متنی SMS و گزارش / تجزیه و تحلیل تاریخی ماهانه را ارسال کنید
• یک امکان ادغام در برنامه های وب / دسک تاپ موجود خود
• می تواند گزینه ای برای پاسخگویی به پیامک ارائه دهید

ویژگی های برنامه پیام کوتاه

• ویژگی های برنامه پیام کوتاه •
بازاریابی پیامکی با نام شرکت شما
• برنامه تحت وب
• پشتیبانی کامل از ارسال پیام کوتاه متنی به انگلیسی / عربی / زبان های دیگر
• دفترچه تلفن - مخاطبین علاوه بر مدیریت مخاطبین در گروه ها می توانند ذخیره شوند
• می تواند کاربر می تواند پیام های انفرادی یا پیامک انبوه ارسال کند
• کاربر پس از استفاده از مرورگر اینترنت فقط می تواند از هر رایانه ای پیام کوتاه ارسال کند
• امکان ادغام در برنامه های فعلی مبتنی بر وب / دسک تاپ شما
• مشاهده تاریخچه پیام و گزارش تحویل
• مشاهده اطلاعات اعتبارات

 

  • ۹۹/۱۰/۰۵
  • meysam shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی