بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

 

 

قابلیت استفاده از وب سایت فقط به این معنی نیست که مطمئن شوید همه چیز در سایت به خوبی کار می کند ، بلکه بازدیدکنندگان می توانند به سرعت و به راحتی از سایت استفاده کنند. در واقع ، قابلیت استفاده به معنای طراحی کاربر پسند است. روند طراحی و توسعه هر دو بر سهولت کاربران متمرکز شده است.

در اینجا 5 اصل اساسی برای استفاده خوب از وب سایت آورده شده است.

1. در دسترس بودن و در دسترس بودن

دسترسی و در دسترس بودن سایت شما به طور کلی ضروری است. به احتمال زیاد مشتری ها به هر دلیلی آمادگی ورود به سایت شما را ندارند (لینکهای شکسته ، زمان خرابی سرور ، ظرفیت بارگذاری سرور و غیره) - سایت شما بی معنی است

2. وضوح / سادگی

جنبه اساسی قابلیت استفاده ، شفافیت یا سادگی است.

کاربران برای یک نیاز خاص از سایت شما بازدید می کنند. درصورتی که صفحه وب شما به آنها کمک نکند تا به نیازهای خود دست یابند و اگر کاربر پسند نباشد ، این احتمال وجود دارد که مشتری سایت شما را رها کند یا به فرصت بیشتری برای کشف داده های مربوطه احتیاج داشته باشد که می تواند باعث بی توجهی مشتریانی شود که قابل بازگشت نیستند.

3. قابل یادگیری

قابلیت یادگیری نیز جنبه مهم قابلیت استفاده است.

هدف شما باید طراحی رابطی باشد که به دستورالعمل نیاز ندارد. کلید طراحی بصری ساختن چیز جدیدی است که یادگیری آن آسان باشد یا اینکه مردم قبلاً می دانند چگونه از این موارد استفاده کنند ، شما می توانید آنها را با سرعت بیشتری به اهداف خود برسید. به عنوان مثال ، می توانید داده ها / دستورالعمل ها را برای مهمانانی که از سایت شما استفاده می کنند قرار دهید. آن را مستقیم و بصری نگه دارید تا افراد را قادر به یادآوری ایده های جدید کنید.

4. یکپارچگی

صداقت یک قسمت مهم در هر وب سایت است.

این واردات است که کاربران می دانند شما یک سازمان واقعی با افراد واقعی هستید. صفحه غیرقابل توصیف "درباره ما" را به همراه نقاط تماس و آدرس فیزیکی خود ارائه دهید.

در صورتی که در زمینه کاری خود متخصص هستید ، اطمینان حاصل کنید که کاربران از آن اطلاع دارند. شما می توانید توصیفات ، منابع یا تعداد طرفداران خود را در شبکه آنلاین خود به اشتراک بگذارید.

5. مرتبط بودن

ارتباط به قابلیت باورنکردنی سایت می افزاید.

کافی نیست که سایت شما شفاف باشد ، محتوای شما باید قابل توجه باشد. یک بار دیگر ، ضروری است که شما مشتریان خود را بشناسید ، چرا آنها از سایت شما بازدید کرده اند و نوع محتوایی را جستجو می کنند. هرگونه انتخاب طرحی که انجام می دهید باید درک بهتری از سایت داشته باشد.

قابلیت استفاده از وب بستگی به دسترسی ، سرراست ، قانونی بودن ، قابل یادگیری و حیاتی بودن سایت شما برای مشتریان دارد.

بهینه سازی موتور جستجو

هدف ساخت بیشترین جذابیت حتی زیبا ، بیشتر طراحان وب سایت است . در این روند ، گاهی اوقات از اثربخشی وب سایت کاسته می شود. باید توجه داشته باشیم که هدف ما تنها داشتن یک وب سایت زیبا نیست که باعث شود مردم مایل به ماندن و گشتن در اطراف و لذت بردن شوند ، بلکه وب سایتی است که در تعیین اینکه وب سایت ما چیست یا چه چیزی برای موتورها مفید خواهد بود. مربوط است به.

بهینه سازی موتور جستجویا بدون شک SEO مهمترین راه برای هدایت ترافیک هدفمند به وب سایت شما است زیرا منجر به بهبود قرارگیری موتور جستجو می شود. بهینه سازی مزایای یک وب سایت با طراحی خوب منجر به مراجعه بیشتر به وب سایت و در نتیجه درآمدزایی برای شرکت انتشار دهنده وب سایت می شود. اگر این واقعیت را در ذهن داشته باشید ، اگر در این زمینه ماهر نباشید ، بهینه سازی وب سایت شما ممکن است هزاران دلار هزینه داشته باشد. از طرف دیگر ، بهینه سازی مناسب موتور جستجو که منجر به بهبود قرارگیری موتور جستجو می شود ، بازدهی بالاتری از سرمایه شما از زمان یا هزینه ای که صرف آن می کنید ، به همراه خواهد داشت. صفحه ما را همین امروز لایک و به اشتراک بگذارید !! اولین کسی باشید که می داند بهترین نکات آموزشی SEO را برای کمک به رتبه بندی وب سایت شما در موقعیت برتر در همه SERPS منتشر می کند.

 

مقدمه ای بر بهینه سازی و طراحی موتور 

  • ۹۹/۱۰/۱۲
  • meysam shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی