بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ مطالب خواندنی دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

به روزرسانی اصلی مه 2020 در حالی رونمایی شده است که دیجیتالی در زندگی افرادی که بسیاری از سایت های تجارت الکترونیکی و بازارهای رسانه های اجتماعی در اوج خود قرار گرفته اند ، بسیار عظیم شده است. با این حساب ، بسیاری از بازاریاب های دیجیتال برای یافتن راه هایی برای دستیابی به آن نقطه برتر ، رقابت از هر زمان دیگری شرارت دارند.

 

آپدیت الگوریتم گوگل

من در مورد این هفته گذشته نوشتم تا بگویم برندگان و بازندگان احتمالی این بروزرسانی چه کسانی هستند. اکنون ، دو هفته کامل تمام شده است زیرا گوگل در حساب توییتر خود اعلام کرد که در نهایت به روزرسانی به پایان رسیده است. از آنجایی که موتور جستجو دائماً از نو تجدید می شود ، بازاریابان باید با تغییرات الگوریتمی که تحت آن قرار می گیرد ، سازگار باشند. با دانستن این موضوع ، چگونه می توانید با تأثیرات این بروزرسانی جهانی مقابله کنید؟
من شخصاً معتقدم که به اصول اولیه برگردم و آن را از همان جا مهندسی کنید. 

نتایج جستجوی ارگانیک
اولین موردی که هنگام بروزرسانی به آن توجه می کنید اینست که آیا شما از رتبه بندی های پرطرفدار خود صرف نظر کرده اید یا خیر. هنگامی که یک تغییر الگوریتم می تواند کار سخت شما را به هم بزند ، مکنده می شود و شما نمی توانید کاری انجام دهید زیرا این سیستم است. اگر به دلیل به روزرسانی در وضعیت هراس قرار دارید ، اشکالی ندارد زیرا این بدان معنی است که شما قوانین خود را دنبال می کنید و برای سئو خود به استراتژی های کلاه سفید رعایت می کنید. برای کسانی که سیستم را بازی می کنند و از تاکتیک های کلاه سیاه استفاده می کنند ، ممکن است احساس کنند که اگر به دلیل بروزرسانی ، همان ضرر را تجربه نکنند ، آسیب پذیر هستند ، اما من تضمین می کنم که آنها به دلیل اعمال غیر اخلاقی خود نتیجه بدی متحمل می شوند.
پس از مشاهده اینکه جای خود را در صفحه اول یا دوم از دست داده اید ، وقت آن است که به سر کار بروید و ببینید چرا این کار اشتباه شد. حتی اگر به روزرسانی ماه مه 2020 به پایان رسیده باشد ، این پایان کار شما برای حفظ سایتی باکیفیت نیست. با بررسی اینکه آیا شما واقعاً برای اصطلاح جستجو که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید مرتبط هستید یا خیر ، از این مرحله شروع کنید. شما فقط نمی توانید کلمات کلیدی را انتخاب کنید. به پایه و اساس استراتژی سئو خود بازگردید و کلمات کلیدی مربوط به شغل خود را تحقیق کنید ، گزینه هایی که در طولانی مدت ROI بیشتری تولید می کنند.
ترافیک
به روزرسانی ها معمولاً خود را با آن منحنی کمی رو به پایین یا موج بالا در گزارش تحلیلی ترافیک خود می شناسند. از بین رفتن ناگهانی تعداد کاربرانی که به سایت شما می روند ممکن است اثرات ریزش رتبه شما داشته باشد یا نباشد. در هر صورت ، این هنوز هم یک عنصر مهم است که باید پس از به روزرسانی به آن توجه کنید. این به شما کمک می کند تا ببینید که کدام قسمت های سایت شما به توجه شما نیاز دارد. اگر بررسی کنید کدام صفحات بیشترین میزان ترافیک را از دست داده و از آنجا بهینه سازی می کنید ، بسیار مفید خواهد بود. معمولاً این بدان معنا نیست که شما برای کاربران مهم نیستید ، دلیل این امر ممکن است به کاربران مربوط باشد که پیدا کردن صفحات شما به دلیل افت رتبه ، مشکل دارند. کلمات کلیدی ناوبری بهترین شرط بندی شما برای بازیابی از این امر هستند. با تهیه غذا به کاربرانی که قبلاً صفحه شما را پیدا کرده اند ، بازیابی کنید و آنها را به صفحاتی که با بیشترین اطلاعات در خدمت شما هستند ، برگردانید.
Featured Snippets
با جدیدترین نسخه جدید هسته ، وب مسترهایی هستند که حسابهای خود را از میان رفته های برجسته برجسته به اشتراک گذاشته اند. اگر برای جستجوی خود موقعیتی را در یک قطعه برجسته تأمین کرده اید ، ممکن است بخواهید با بیرون کشیدن از قسمت قطعه نمایش برجسته ، به این نتیجه برسید که آیا به روزرسانی الگوریتم ضربه زده اید یا خیر. با دنبال کردن یک استراتژی محتوای محکم که به شما کمک می کند جایگاهی در قطعه برجسته برجسته داشته باشید ، بهینه سازی آن را انجام دهید. فواید داشتن یک نقطه در یک قطعه برجسته بی نظیر است بنابراین این منطقه ای خواهد بود که باید روی آن تمرکز کنید.
سرعت سایت و امنیت
سایت های با کیفیت بالا برای تجربه کاربر بهینه سازی می کنند ، به همین دلیل باید سرعت و امنیت سایت خود را نیز جستجو کنید. اگر یک سایت آهسته داشته باشید باعث می شود زمان بارگذاری صفحه قاتل شود ، و باعث خروج کاربر و جستجوی اطلاعات در جایی دیگر می شود. مشابه با Security Site ، اگر کاربر متوجه شود که در حین مرور سایت شما ناامن است ، باید انتظار داشته باشید که تجربه خوبی برای آنها نخواهد بود. به روزرسانی های اصلی سایت هایی را که اثبات نشده برای کاربران ارزش زیادی دارند ، خراب می کنند ، بنابراین راهی برای قوی تر شدن از این امر بهینه سازی افراد است. ممکن است این یک کار دلهره آور باشد که سعی کند با یک سنگ به دو پرنده ضربه بزند ، اما به روزرسانی های الگوریتم به عنوان راهنمایی در مورد چگونگی بهتر خدمت به مخاطبان خود وجود دارد.
خلاصه
داشتن چک لیست برای سئو باید در اولویت شما باشد ، به خصوص اگر در وسط یک به روزرسانی آشفته قرار داشته باشید. با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که از مهمترین عناصر برای مشاهده آنلاین خود بیش از حد بهینه سازی یا غافل نشوید. به روزرسانی ها به همین دلیل وجود دارند ، شما باید اطمینان داشته باشید که به درستی سایت خود را برای بهترین تجربه کاربر و بالاترین رتبه در موتور جستجو بهینه می کنید. نظر شما در مورد به روزرسانی کاملاً پیموده شده Google چیست و مواردی را که در لیست چک خود قرار می دهید چیست؟ 

http://shamsseo.blog.ir/

مطالب مرتبط:

درک بک لینک ها از دیدگاه گوگل

چند نکته سئو که باعث افزایش ترافیک سایتتان میشود؟
 

  • ۹۹/۰۳/۰۵
  • meysam shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی